RoLLERs Däck söker 1 förare att sponsra!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
2627933
Har alla aspiranter uppfattat att det är till söndag kväll ni har på er att ansöka?
Det gäller alltså Bridgestonedäck och Q8-smörjmedel till ett pris som får det att pirra i knäna på Lisa Ekdal. Okej?

Och har alla uppfattat att alla däck finns i alla dimensioner till alla klasser!

Och det finns inget tak. Vi har aspiranter som behöver 70 däck och Bridgestone har gett ett GO på det också såklart. :tummenupp

Hur du vill lägga upp logistiken är upp till dig. Hämta 5-10 set åt gången eller färre/fler.

Ett stort tack till Bridgestone som är sammarbetsvilliga och löser ALLT!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
RoLLER skrev:
2627575
Bridgestone.jpg

{Jag ångrade inlägget, men fotot e snyggt}

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Mattias skrev:
2627933 ORDNING!

Har alla aspiranter uppfattat att det är till söndag kväll ni har på er att ansöka?
Det gäller alltså Bridgestonedäck och Q8-smörjmedel till ett pris som får det att pirra i knäna på Lisa Ekdal. Okej?
Lisa Ekdal? Det skulle ju svartna för ögonen på Thin Lizzy vilket ju är jävligt mycket mer lockande.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Gustav O skrev:
2628089 Lisa Ekdal? Det skulle ju svartna för ögonen på Thin Lizzy vilket ju är jävligt mycket mer lockande.

Alltså... Det gäller att hålla isär begreppen. Oljan är så bra att det svartnar för ögonen på Thin Lizzy. Priset på sagda olja är så lågt att det pirrar för Lisa Ekdal.

Sammantaget får det marken att skälva för Europe OCH Carola samtidigt.

sandstream

Guest
Mattias skrev:
2627933 ORDNING!
Har alla aspiranter uppfattat att det är till söndag kväll ni har på er att ansöka? Det gäller alltså Bridgestonedäck och Q8-smörjmedel till ett pris som får det att pirra i knäna på Lisa Ekdal. Okej?
Jag måste säga att jag beundrar ert taktiska utspel att hela tiden skrika efter fler ansökningar när vi alla vet att det är mig ni vill ha in en ansökan i från men att det skulle vara för genant att skriva :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Mattias skrev:
2628106 Alltså... Det gäller att hålla isär begreppen. Oljan är så bra att det svartnar för ögonen på Thin Lizzy. Priset på sagda olja är så lågt att det pirrar för Lisa Ekdal.

Shit. är det bra priser.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
2628106 Alltså... Det gäller att hålla isär begreppen. Oljan är så bra att det svartnar för ögonen på Thin Lizzy. Priset på sagda olja är så lågt att det pirrar för Lisa Ekdal.

Och om vi går på det sk. priset (vilket e redikulöst, tack vare Bridgestone) på däcken så får det Lemmy i Mötorhead att framstå som en skolflicka.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
RoLLER skrev:
2628128 Och om vi går på det sk. priset (vilket e redikulöst, tack vare Bridgestone) på däcken så får det Lemmy i Mötorhead att framstå som en skolflicka.
Fast nu är det hästhandlaren i dig som talar. Jag har träffat Lemmy. Det finns inget som kan få honom att framstå som en skolflicka. :fakta

Freddy

har bra balans...
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
BMW
kul initiativ.. hoppas ni hittar nån bra kille (el tjej) att satsa på... satsa på någon ny talangfull... det är då man behöver det...
mvh freddy:tummenupp

sandstream

Guest
Slappa skrev:
2628121 Du behöver ingen spons du är ju rik för tusan, alla 08:eek:r har gått om pengar ;):rolleyes:
Japp, här rullar de in fett med deg :D
Gustav O skrev:
2628167 Fast nu är det hästhandlaren i dig som talar. Jag har träffat Lemmy. Det finns inget som kan få honom att framstå som en skolflicka. :fakta
Grymt OT men Motörhead sponsrar ett pojklag i fotboll i England och de gör entré till Ace of Spades vid varje hemmamatch :yoparty

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Trots Roller´s och Mattias hårdförda påtryckningar och sockrade erbjudande att få sponsra mig i farfars-klassen så har jag tackat nej då jag inte klarar pressen (tanten låter mig inte rejsa).
De hoppas hitta nått annat lovande frö som kan gro sig till en lika medelsnabb blekfet gubbe som jag.

God lycka till den som må bära hatten
:D

(Vissa delar av denna text kan vara uppdiktad)

Skrap

Sugen!
Gick med
23 Sep 2006
Hoj
ostbåge, plockad som en gås, neos 100 för flipflopåka
Sponsring

Jag tycker att all sponsring är av godo. Jag kommer hädanefter köpa alla mina mcdäck hos RoLLeRs! Behöver nya sommarsulor till bilen, passar pilot power tro?:va

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Om du känner som jag gjorde igår kväll, dvs att du är BÄST! (nu känns det bara som jag är näst bäst) så har du 1,5 dag på dig att få spons på däck och oljor.

ANSÖK!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
sandstream skrev:
2628115 Jag måste säga att jag beundrar ert taktiska utspel att hela tiden skrika efter fler ansökningar när vi alla vet att det är mig ni vill ha in en ansökan i från men att det skulle vara för genant att skriva :)

Drack du oxå bärs igår? :)

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
det är så det kliar i "comeback"-tarmen tror jag......
Funderar på om min gamla 96:a har nått att hämta i R600:rolleyes:

sandstream

Guest
RoLLER skrev:
2628550 Drack du oxå bärs igår? :)
Nej, jag var på Intiman och sov mig igenom 2.5 timmar Nanne Grönwall, vilket skräp! :mad:

Men allvarligt så vet du att jag kommer att ge er och Bridgestone maximal publicitet så skicka över superpriserna så ska jag fundera på om ni ska få bli de lyckliga :)

Dr.Bike

Guest
Catman skrev:
2628567 det är så det kliar i "comeback"-tarmen tror jag......
Funderar på om min gamla 96:a har nått att hämta i R600:rolleyes:

Med nya toppen, och ett Factory Pro race jet needle kit så rular du banan!
(kanske en -98 med aluboxram som väger 8 kilo mindre hade varit bättre, men vafan...det kompenserar du med vilja och erfarenhet!!) :lol

Steel is real...go for it! :tummenupp

Triggerhappy skrev:
2628458 Trots Roller´s och Mattias hårdförda påtryckningar och sockrade erbjudande att få sponsra mig i farfars-klassen så har jag tackat nej då jag inte klarar pressen (tanten låter mig inte rejsa).
De hoppas hitta nått annat lovande frö som kan gro sig till en lika medelsnabb blekfet gubbe som jag.

God lycka till den som må bära hatten
:D

(Vissa delar av denna text kan vara uppdiktad)

WOT!!

Har DU sått ett frö! Som ska bli en NY blekfet gubbe!! Cool! Då får man vänta 9 månader och se då! ;)
(det är skrock att önska lycka till så det gör jag inte nu, det får komma senare)

Kul att du avslöjade det hela i fördolda ordalag!

sandstream skrev:
2628115 Jag måste säga att jag beundrar ert taktiska utspel att hela tiden skrika efter fler ansökningar när vi alla vet att det är mig ni vill ha in en ansökan i från men att det skulle vara för genant att skriva :)

Så så... En sak i taget herrn. Du vet ju att du efter Gotland, kommer att tvingas köra naken som föråkare inför ett SM-rejs. Det har du ju lovat... remember? ;) :fakta
Och efter den prestationen vill du inte visa dig mer = no goodwill for RoLLER´s däck! :lol

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...