sandstream
Guest
Grattis Wille, kör så det ryker
Och nästa år?Wille S skrev:2635324I år satsar jag på Superstock 600...
Läs Mattias inlägg också så trillar nog femöringen nedNyteknik skrev:2635851Och nästa år?
Aaahaaaaaaaa! kan man ana en konspiration?sandstream skrev:2635888@Mattias: Var det du som köpte Willes hoj?
Wille S skrev:2635324
2007 satsar jag på Superstock 600 till morsan och farsans stora "lycka" psyket och pengarna, ni vet!
Gustav O skrev:2635903Aaahaaaaaaaa! kan man ana en konspiration?
Precis. Varför hjälpa någon som har talang om man kan sponsra en skitig tjockis i Rookie1000 (ingen nämnd, ingen glömd)?Mattias skrev:2635922Klart det är svågerpolitik och konspirationer bakom allt. Vi borde naturligtvis ha sponsrat nåt doldisteam i ERF eller nån skitig rookie med sprayburkade kåpor. DET hade varit rättvisast.
Det tror jag inte, men såg på Willes sajt att de sålt sin hoj till en kille från Stockholm och jag hade för mig att Mattias nyligen köpt en ny hoj. Det var ren nyfikenhet.Gustav O skrev:2635903Aaahaaaaaaaa! kan man ana en konspiration?
Om du har något emot mig personligen är det bättre att du tar det via PMMattias skrev:Vi borde naturligtvis ha sponsrat nåt doldisteam i ERF eller nån skitig rookie med sprayburkade kåpor. DET hade varit rättvisast.
Får du spons direkt från Bridgestone eller går det också via Rollers Däck?Swedie skrev:Vi blir märkeskollegor
sandstream skrev:2636818Får du spons direkt från Bridgestone eller går det också via Rollers Däck?
Innebär det att du köper dina däck självMattias skrev:2636841Vår policy är att inte sponsra överåriga no-hopers. Så nej, vi är inte inblandade.
sandstream skrev:2637344Innebär det att du köper dina däck själv
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |