Ja, varvtiderna är mest ett mått för att se hur konsekvent jag kör för min del. DVS inte alls.Det va jävligt kul att se dig, och du har kämpat tappert!
Jag måste väll få påstå att din resa tillbaka vart bra mkt längre än min, men kan man så vill man, eller hur?
Man ska ju inte stirra på varvtider, vilket jag försökte låta bli i mitt fall, men så svårt det är...Men oavsett tid, så har vi kul!
Att jag inte är långsammast i lugn licensgrupp vet jag mer eftersom att jag kom ifatt och körde om folk, något jag inte alls hade väntat mig att göra.
Najs å treffe deg Brutale,håper det gikk bra.
Synd jeg ikke fikk sagt hei til deg Ulvhamne,men dro hjem Lørdag på grunn av lekkende gaffler.
Läckande gaffel är inte en alls kul start på säsongen. Jag avslutade förra säsongen så.
Ja, kul att träffa dig, Ulvhamne, och se att du f-n i mig är ute och kör på bana igen.
En stor eloge till dig.
Intressant att se fotona på däcken.
Jag fick ett grymt framhjulssläpp andra varvet på KM:et, jag gissar att det berodde på kalla däck.
Kul att säga hej till dig också, Brutale.
Säsongen är igång - gött!!
Mjoh, det är lite temperaturskillnad över däcken. Jag är helt uppenbarligen alldeles för feg på både gas och broms, med tanke på att bakdäcket var kallare än framdäcket fram till sista passet när jag gick ut med inställningen "Nu ska jag fan gasa lite. "... Sedan är det inte helt optimalt med 31 grader i mitten av framdäcket när man ska bromsa in i trösen.
Om nån ser mig på bananen och vill ha IR-bild på sina däck så bistår jag gärna. Det är bara att hugga tag i mig. Jag har alltid IR-kameran med mig.
En sak som i allmänhet var fantastiskt mysig var att lufsa runt i depåområdet på lördagseftermiddagen och bara insupa lite känsla. Och gemenskapen på söndagen när jag körde själv. Den har jag saknat sedan 2014.