Du har verkligen gåvan att berätta en historia på ett underhållande och intressant sätt Ulvhamne.
Grattis till en fantastisk framgångssaga, det är du värd.
Ingen aning vilken plats jag kom in på till slut, men jag blev iaf inte omkörd, och jag körde om någon. Jag kraschade inte heller! Och det måste ju ha gått fort så in i helvete, för ena siffran i fronten hade blåst sönder!
Kul att läsa din beskrivning av racet
Och verkligen kul att både se på plats och läsa här att det går framåt för dig.
Nu har du en hel vinter på dig att köra mer rehab.
Lycka till, så ses vi till våren igen.
Trevlig läsning, och grattis till banåterkomsten
Du Ulvhamne !!
Dags att du drar upp planerna för 2020 NU !!
Tjacka en OK 600 och lek med oss i R600 i stället.
Vet nog förresten en välservad R6 -06 som passar dig kanske, som blir till salu i höst.
Den går ju fortare nu än vad jag presterar så nog är hojen duglig.
Jag har redan en ZX6R faktiskt.
Dock så får jag herrejössesfading på frambromsen, så behöver nog byta beläggen innan jag kör den på bana igen.
Men jag råkade gå och köpa mig en BRZ... Och sedan fick jag byta alla bromsar och bromsslangar på skåpbilen. Så ekonomin är lite ansträngd, så har inte varit iväg på bana med någon av hojarna i år. Men jag ska fan komma iväg på någon knix, bkk och licensträning iaf.
Kroppen känns oförskämt mycket bättre i år än vad den gjort sen 2014 så det kanske till och med går att köra mer än 8 varv innan högerfoten börjar ramla av fotpinnen.
Jag har faktiskt till och med kunnat flytta runt högerfoten på fotpinnen utan att behöva använda högerarmen för att flytta den när jag kört GSXRen till jobbet.
Gött !!
Din skada går ju inte jämföra med min, men det jag känner är att jag är extremt mycket bättre i år än 2018.
Men så har jag ju målinriktat tränat för det med, även mentalt.
Ninjan är en 600 & inte 636 då utgår jag ifrån ?
Byt belägg och VÄTSKAN !!
Jaoh, vätskan har jag redan bytt och det hjälpte inte, så jag tror jag överhettade beläggen. De ser lite misshandlade ut.
Jo, det är en rejspreppad 600.
Perfekt !
Ja är beläggen av lite "biltema" kvalite kan dom ju lägga av. Jag har vart lite för lat, så jag har åkt på samma SBS DC hela förra året + hittills i år. Tycker dom funkar bra, men nu ska jag upp till Gåsen, och sedan efter måndagen på Bike Week ska jag putta i nya inför kval & race.
Får se om man stannar snabbare då, och om jag gör det kommer det ju röra till det
Jaa, det är fan lite spännande när bromsarna inte tar som de gjorde förra varvet in i Trösen. När man är mitt uppe i en bromsduell.
Det är så man kapar varvtider
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |