okidoki.. tänkte du kunde skulle lots mig runt på åsen .. ha det gött på sviestad
3-6 Aug då Ulvhamne ?
Haha, jag är rätt långsam nuförtiden.
- - - Updated - - -
Den 5:e ska jag till gåsen och köra långsamt.
Toppen !!
Jag ska va där alla 4 dagar, och har jag inte fått upp lite vettigt fart som jag är nöjd med efter 4 dagar där, så vet i fasen vad jag ska hitta på?!
Innan det så är det 2 dagar på Kinnekulle igen, och förtroendet har ju ökat för mig själv, däcken mm... men det mentala är jobbigast dock.
Ja, det kan jag tänka mig. Jag hoppas väl på att komma ner på gamla pb iaf. Det lär nog inte hända dock. Men man kan ju hoppas!
Man ska ha höga PB som jag
Haha, jag är rätt långsam nuförtiden.
- - - Updated - - -
Du är ju trots allt med all rätt ursäktad att inte du sätter pb just nu. Men det kommer. Nöta bana få in rätta känslan i kropp o skalle Själv är jag gammal på riktigt, fett talanglös. Köra mjukt är inte min grej. Rycker o sliter i grejerna mest hela tiden. Att styrpinnarna håller är onekligen ett gott betyg till tillverkarna.. Har bokat en transponder till måndag o tisdag nästa vecka. Får väl se, vet inte vad jag ska förvänta ( eller att ta sikte på ) är imponerad av er som vart omkull o är uppe igen o ger er inte . .
...... komma upp och köra i supersport eller superbike vad det lider. Det lär väl bara dröja ett par år extra.
Elitlicens... va fan dom är ju helt overkligt snabba ! Fast kan väll erkänna att det har vart ett mål.
Jaaa, mål ska ju inte vara lätta att uppnå. : hihi
SANT !! Då hade jag redan vart i mål ... men känner mig mest varvad just nu...
Haha, ja det är ju lite tråkigt att bli varvad hela tiden.
Har ju satt lite inte alltför ouppnåeliga mål inför dom 4 dagarna på Gåsen, och sen 3 dagar på Sviestad.
Klarar jag det, så har jag sagt att jag ska köra Sviestad Rookie600 i September som är 1dags race ju.
Skulle vara en rätt stor seger för mig personligen att nå målen först, och sedan kunna köra ett Rookie-race.
Men det vet du, man vill komma tillbaka, men det är fan så svårt.
Du hoppar ju på lite pinnar och är krokig så man ser att du har haft en jävla resa.
Många jag möter, bla vänner tror man är helt återställd bara för man inte haltar eller hoppar på kryckor.
Tolka inte detta fel nu Ulvhamne, för du har haft en bra mycket längre resa än mig!
Det jag tror jag vill få sagt är att även "små" blesyrer som mina kan ta tid att komma över om man inte är ung och mjuk, eller rutinderad..
Äsch, jag tycker att offerkoftan sitter illa och kliar...
Men jag hoppas med på att få ordning tillräckligt på körningen och kroppen för att få till ett rejs i september. ????
Men, det är inte direkt möjligt ut just nu. Överväger att utöka med lite mer licensträningar, men det måste vara på helger, och de krockar fan alltid med något annat. Hade helst redan kört ett tiotal gånger, men bara blivit två, tre.
Men nu är ju rejsbussen redo, kroppen är i bättre fart än på flera år och... Hojen behöver få lite kärlek. ????
Jo, jag sitter på ett nytt/gammalt uppdrag nu, där de är väldigt byråkratiska i sin syn på arbetstid. Jag får väl vara glad att de nya cheferna på projektet inte behöver godkänna min remoteaccess, eftersom att jag tjatade til mig den från mycket smidigare chefer förra gången jag konsultade på det här stället.Gött ! ..
Jag vill med köra lite tid/ons träningar, men det är lögn i helvete att för sluta middag på dagarna fast man inget direkt har att göra.
Bytte chef för 16mån sedan och han och jag kommer inte riktigt överens..
Om du ska köra på Sviestad i sep så supportar jag dig ! Kan låta håret växa osv
Jo, jag sitter på ett nytt/gammalt uppdrag nu, där de är väldigt byråkratiska i sin syn på arbetstid. Jag får väl vara glad att de nya cheferna på projektet inte behöver godkänna min remoteaccess, eftersom att jag tjatade til mig den från mycket smidigare chefer förra gången jag konsultade på det här stället.
Och vänta bara tills du ser hur långsam jag är.
Sett dig
..och tack var dig va jag inte långsammast, och det var ju inte du heller om jag minns rätt
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|