Har Crutchlow mer bensin i tanken än fabriksförarna på Honda, Ducati och Yamaha?
Nej. Endast CRT-hojarna har mer bensin.
Har Crutchlow mer bensin i tanken än fabriksförarna på Honda, Ducati och Yamaha?
Tror på detta scenario. Tror helt enkelt inte Rossi har förmågan att kunna köra ifrån Lorenzo, Perosa och Marquez samma dag. men jag hoppas jag har fel.Bara om han har tur, som om de tre snabbaste vurpar. Det finns helt enkelt förare som är bättre än Rossi nu.
Du besvärar dig inte med att definiera honom som förare, utan låtsas som om det inte är något speciellt med just Valentio Rossi. Rossi betraktas av många som den mest talangfulla föraren någonsin, en beskrivning som han själv inte verkar ha något emot, och om en sådan upphöjd förare (på en konkurrenskraftig hoj) inte ens kan vinna enstaka race – då ÄR han de facto slut. Sopslut till och med.Tydligen är det enda sättet för VR att visa att han inte är slut att vinna 10-12lopp på säsongen och segla hem mästerskapet igen....
Men är det verkligen så osannolikt att han skulle kunna lyckas med det?Tror på detta scenario. Tror helt enkelt inte Rossi har förmågan att kunna köra ifrån Lorenzo, Perosa och Marquez samma dag. men jag hoppas jag har fel.
Nej. Endast CRT-hojarna har mer bensin.
Tror alla prototyper startar med full tank för de har inte stora marginaler på bränslet kontra effekt.Kör alltså alla fulltankade från start i alla race?
Jag tolkade i alla fall frågan som en undran ifall Crutchlow behöver starta med mer bränsle eftersom att hans maskin inte är lika förfinad som fabrikarna, som det spekulerades i media i samband med att han fick soppatorsk förra året. Men enligt inlägg här på sporthoj ska det ju inte vara någon skillnad på hans material och fabrikarna. Fast Crutchlow är ju ganska stor, så han kanske ändå förbrukar mer än Pedrosa.
Bara om han har tur, som om de tre snabbaste vurpar. Det finns helt enkelt förare som är bättre än Rossi nu.
..Daijiro Katoh, Anton Mang, Max Biaggi och Tetsuya Harada gick inte vidare och blev mästare i 500/MotoGP.
Du går verkligen från klarhet till klarhet.Alltså jag fattar inte hur folk tråd efter tråd orkar disku med en sån som radar. Han är ju en pinsam pajas och inget mer. Så mycke bajs i varje tråd och allt handlar om Rossi hit & dit.
Kul! Men undrar hur många av hans fans som vill bära den.Säga vad man vill om Rossi men han har i varje fall självdistans.
Det här baksidan på den t-shirt han tryckt upp inför Mugello.
Spännande! Var fick du tag på den tröjan?Jag har den och bär den med stolthet! Till skillnad för oss riktiga fans och inte dom som hänger med när det går bra som på detta forum. Han är den största och kommer vara det för long time oavsett va för skit som kommer ur din mun.
Ta det ”lite piano”.Jag har den och bär den med stolthet! Till skillnad för oss riktiga fans och inte dom som hänger med när det går bra som på detta forum. Han är den största och kommer vara det för long time oavsett va för skit som kommer ur din mun
Här tydligen.Spännande! Var fick du tag på den tröjan?
Håller med, precis som hjälmen där han är "blåslagen och nere för räkning" som han hade förra året och hjälmen med svordomar över Ducatin året innan.Säga vad man vill om Rossi men han har i varje fall självdistans.
Jag satt på Catalunya-läktarna både 2011 och 2012 och hoppades båda gångerna att få se Rossi ta vinst #80.vOLt skrev:Till skillnad för oss riktiga fans och inte dom som hänger med när det går bra
Antagligen lika många som kommer att köpa och bära sköldpaddehjälmen.Radare skrev:undrar hur många av hans fans som vill bära den
Jobbigt med andra språk, eller hur? Jättejobbigt.Radare skrev:”Sköldpaddan”...?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari