Tänkte inte på det.Att dom inte burnar längre har att göra med motorbegränsningen. Inga som vill slita på sina motorer i onödan.
Att Rossi försöker skoja är självklart, men när han i nästa mening är allvarlig bekräftar han det alla kan se:P€RRA;5829079 skrev:Och så här svarar en kille med humor och självdistans på ovanstående
http://www.twowheelsblog.com/post/36901/valentino-rossi-makes-light-of-jeremy-burgess-interview
Nej, jag tror inte att han fört några samtal med Suzuki. Tror att 2013, eventuellt 2014, blir hans sista säsong i MotoGP.Någon som tror att Rossi inte har haft samtal med Suzuki? Klart att han måste vara sugen på en ny japansk hoj skräddarsydd för hans körstil. En stab japanska ingenjörer som lyder hans minsta vink. Varför inte vara en stor (och kanske snabbare) fisk i en liten damm än en liten (och allt mindre inflytelserik och mer chanslös) fisk i en stor damm?
P€RRA;5829163 skrev:Nej, jag tror inte att han fört några samtal med Suzuki. Tror att 2013, eventuellt 2014, blir hans sista säsong i MotoGP.
Att köra Suzukin vore en chansning av stora mått då sannolikheten att den skulle vara konkurrenskraftig redan 2015 är väldigt liten.
Att Rossi försöker skoja är självklart, men när han i nästa mening är allvarlig bekräftar han det alla kan se:
”We must be realistic, to win the world championship will be very difficult, because there are three riders who are very fast.”
Någon som tror att Rossi inte har haft samtal med Suzuki? Klart att han måste vara sugen på en ny japansk hoj skräddarsydd för hans körstil. En stab japanska ingenjörer som lyder hans minsta vink. Varför inte vara en stor (och kanske snabbare) fisk i en liten damm än en liten (och allt mindre inflytelserik och mer chanslös) fisk i en stor damm?
Frågan för Rossi är enbart hur han kan uppnå sitt mål: att pensionera sig som mästare. Uppenbarligen inte genom att köra för Yamaha. Även om Suzukin ännu är oprövad så är det en japansk motorcykel. Att det dessutom är en av Rossis bästisar i MotoGP som bossar för teamet... Rossi har allt att vinna på att bli försteförare för Suzuki.Tvivlar jag med, han har redan bränt två säsonger på en chansning, han lär stanna hos Yamaha.
...mästare. Uppenbarligen inte genom att köra för Yamaha.
Rossi tillstår ju själv att han inte har en chans, och en titt i tabellen vittnar inte precis om att Rossi är årets eller ens nästa års mästare hos Yamaha.Jag stjäl en av dina frågor: Vad grundar du det på?
Vad Rossi vet är att han inte har en chans hos Yamaha. Vad han inte vet är om han skulle ha en chans hos Suzuki.
Varför inte vara en stor (och kanske snabbare) fisk i en liten damm än en liten (och allt mindre inflytelserik och mer chanslös) fisk i en stor damm?
"...to win the world championship will be very difficult..."Rossi tillstår ju själv att han inte har en chans...
Har du inte förstått budskapet i tråden? Alla som inte vinner mästerskapet är helt värdelösa och har inte i den klassen att göra och borde omedelbart sluta. Fullt logiskt. Vad jag inte förstår är hur man ska få till spännande racing då, men det kanske kommer i nästa tråd?Rossis namn och hela cirkusen runt hans personlighet kommer att vara lönsam många år till ant i Motogp eller i wsbk....LÅT KARLN GÖRA DET HAN ÄLSKAR MEST...KÖRA HOJ.
Han ligger topp 5 i MotoGp!!!!!i världens bästa mc klass...va begär folk av honom
Vad jag inte förstår är hur man ska få till spännande racing då, men det kanske kommer i nästa tråd?
Har du inte förstått budskapet i tråden? Alla som inte vinner mästerskapet är helt värdelösa och har inte i den klassen att göra och borde omedelbart sluta. Fullt logiskt. Vad jag inte förstår är hur man ska få till spännande racing då, men det kanske kommer i nästa tråd?
SLUTA MATA TROLLET!
Redan i Internets barndom konstaterades att det är meningslöst att argumentera med idioter - de drar ner dig till sin egen nivå och vinner på sin livslånga erfarenhet.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari