Men då ägde diskussionerna oftast rum öga mot öga - och därmed fanns möjligheter att täppa till truten på omöjligt folk...Det var ett vedertaget faktum redan när jag var ett barn och då fanns inte ens Internet.
Men då ägde diskussionerna oftast rum öga mot öga - och därmed fanns möjligheter att täppa till truten på omöjligt folk...Det var ett vedertaget faktum redan när jag var ett barn och då fanns inte ens Internet.
Men då ägde diskussionerna oftast rum öga mot öga - och därmed fanns möjligheter att täppa till truten på omöjligt folk...
... Att det dessutom är en av Rossis bästisar i MotoGP som bossar för teamet... Rossi har allt att vinna på att bli försteförare för Suzuki.
För att kunna bidra med något vettigt i den här tråden måste man begripa en sak:Har du inte förstått budskapet i tråden? Alla som inte vinner mästerskapet är helt värdelösa och har inte i den klassen att göra och borde omedelbart sluta. Fullt logiskt. Vad jag inte förstår är hur man ska få till spännande racing då, men det kanske kommer i nästa tråd?
Precis. I alla fall det senare. Det skulle inte förvåna mig om Rossi skulle köra för Suzuki till ”självkostnadspris” med tanke på att hans ekonomiska framtid är skapligt tryggad. Sannolikt skulle han betala Suzuki för att få köra deras hoj om han hade goda skäl att tro att det skulle vara en realistisk möjlighet att ta en sista titel.Frågan är om Suzuki har råd, likväl som att de måste fråga sig om Vale är rätt val för två-tre säsonger?
Så du tror att Rossi kommer att köra för Suzuki från och med 2015?Precis. I alla fall det senare. Det skulle inte förvåna mig om Rossi skulle köra för Suzuki till ”självkostnadspris” med tanke på att hans ekonomiska framtid är skapligt tryggad. Sannolikt skulle han betala Suzuki för att få köra deras hoj om han hade goda skäl att tro att det skulle vara en realistisk möjlighet att ta en sista titel.
Jag tolkar det så.P€RRA;5829723 skrev:Så du tror att Rossi kommer att köra för Suzuki från och med 2015?
Det skulle inte förvåna mig om Rossi skulle köra för Suzuki...
Att dom inte burnar längre har att göra med motorbegränsningen. Inga som vill slita på sina motorer i onödan.
i söndags va han 4 och hade väl dom snabbaste varven.
Varför skulle han inte prata med Suzuki t.ex.? Bara för att ni andra är enögda fans eller har ni några vettiga argument till varför? Att denna och nästa skulle vara hans sista kan jag köpa men annars skulle ju Suzuki ha guldläge att rekrytera #46. För att han skulle vinna på en Yamaha igen ser jag som extremt otroligt.
Han hade 5:e snabbaste varv efter mar, ped, lor och cru.
Se sista stycket i den här artikeln som publicerades igår......om både Rossi och Suzuki vågar satsa helhjärtat på varandra skulle det kunna bli det ”marriage in heaven” som Ducati/Rossi beskrevs som innan någon kände till det katastrofala utfallet.
Se sista stycket i den här artikeln som publicerades igår...
http://superbikeplanet.com/2013/Jun/130620x.htm
Precis. Spekulationer. Som det står vid länken: ”Let the rumors begin.” Och nog är det intressant att spekulera om Rossis framtid och vem/vilka som kommer köra för Suzuki?Två rena spekulationer betyder inte att det är mer än just spekulationer.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |