RR SM Knutstorp 7-9 Augusti 2009

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Frågan är när grindarna är öppna / stängda!

Undrar jag med kan man komma vi 10 på torsdag kväll? eller får man inte komma in på området då?

/ OSkar

Ps ställ den på kylning! Ds
Det bästa är om ni kommer före 21.00 så ni kan skriva in er, annars löser vi säker detta på något vis.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Det bästa är om ni kommer före 21.00 så ni kan skriva in er, annars löser vi säker detta på något vis.

Ska kolla med Jorpan om jag kan låna hans husvagns slicks till busvagnen, annars hinner jag aldrig från götet på 2 timmar!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Hoho, jag läste precis tidsschemat för nästa Supermoto-SM i Linköping. Vi är 4 klasser som kör och vi har 8 pass var under lördag och söndag. Samtliga kör kval och 2 finaler på söndagen. För det får jag i Open betala 400 kr (träning) + 500 kr (Tävling) Stackars oss :)
Så ni som ledsnar på mycket pengar och lite tid för roadracing är välkomna över till mer köra än man orkar för priset av en dag almänhetens åkning på bana :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hoho, jag läste precis tidsschemat för nästa Supermoto-SM i Linköping. Vi är 4 klasser som kör och vi har 8 pass var under lördag och söndag. Samtliga kör kval och 2 finaler på söndagen. För det får jag i Open betala 400 kr (träning) + 500 kr (Tävling) Stackars oss :)
Så ni som ledsnar på mycket pengar och lite tid för roadracing är välkomna över till mer köra än man orkar för priset av en dag almänhetens åkning på bana :tummenupp

Kan man ju inte jämföra ens, att lalla runt med en fot i marken på en trött stånka kan väl inte vara kul :rolleyes:

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Ska kolla med Jorpan om jag kan låna hans husvagns slicks till busvagnen, annars hinner jag aldrig från götet på 2 timmar!

Jag kränger av dom... redan inatt om det är ok. Sen faxar jag över slicksen till Fyllinge MS.

Appropå... Jag hörde från depåschäfern att det bara var 217 volt i kabelvindan i år. Tydligne hade någon hund bitit av en sladd.

/E

blade00

Superstock #9
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
KTM 300 EXC -12, Kymco Agility -07, Italjet 50cc, Kawasaki 80cc -00
Startlist

Nån som hittat startlistan på Hyllinges hemsida? Skulle finnas där from 3/8 enligt startbekräftelsen.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nån som hittat startlistan på Hyllinges hemsida? Skulle finnas där from 3/8 enligt startbekräftelsen.

Ja fy fan, slappt och dåligt är det!!! Verkligen ingen bra början på rejshelgen. Typiskt Hyllinge o Micke Sundgren att inte kunna styra upp nånting. Nu kommer det säkert att fortsätta med att jag får en plats 2 cm från elverket, likström i uttaget, inget regn, bestraffning för tjuvstart, kallvatten i duschen, köra långsammare än Lawner och... och .... och!!!!!!!!!!!:huvet:gnissla:huvet:gnissla

Djävla Hyllinge, jag visste det skulle bli så här!!! Micke, gå in och styr upp det här nu, annars gör jag en fuckyou-burnout på toaletten!!!:yoparty

men visst hade det varit kul att se en startlista...

Last edited:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Blir det möjligtvis nån sån där käck webradio-sändning från Knudan i helgen? :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning