Skriv det då att du uppskattar när folk skriver vad du tycker - åsiktsfascist.Men du har nästan alltid fel åsikt, pucko!
Last edited:
Skriv det då att du uppskattar när folk skriver vad du tycker - åsiktsfascist.Men du har nästan alltid fel åsikt, pucko!
Lycka tillKör mitt första race imorgon, ska bli kul som fan
Du är en Gustavfascist alltså...Lycka till
@gustav: Det är bara dina åsikter jag inte gillar, capice!
Är det verkligen bara 2 anmälda i 125jr?????? .
Det blir det ju nästan som en norsk tävling, alla får pokal!
Ja, vi är 3 st på Fejan som är med i gruppen "Hata Gustav O".Du är en Gustavfascist alltså...
Fejan? Facebook? Jag är oskyldig till "Hata Sandstream"-gruppen men tar gärna en länk till den så jag kan registrera mig på Facebook.Ja, vi är 3 st på Fejan som är med i gruppen "Hata Gustav O".
Vi träffas tredje udda lördagen efter Vasaloppet varje år och bränner bilder på dig.
Den startade lite som en motståndsgrupp mot den du startade "Hata Sandstream" som tydligen har 57 325 medlemmar...
Ska sniglen göra comeback i sst600 var är watz o g-sson
Snigeln verkar bara fått ut amatörlicens....r600 alltså..
Vem är snigeln? :nyfikenienstrut.
Snigeln verkar bara fått ut amatörlicens....r600 alltså..
Detta var väl det bästa inlägget i denna tråden
@Eskilsson: Det som tillkommer på SM-helgerna är Honda 100-cupen. Därav att det blir trängre i tidsschemat än när SO har tävling. Kombinerar man dessutom med att knutstorp/anderstorp har hårdare begränsningar i sitt bullertillstånd så blir det tyvärr ont om plats på lördag/söndag.
Jag har en polare som har sin son i Honda 100. Så jag tycker det är roligt att dom är med. Och småkillarna/tjejerna tycker det är roligt att få köra med oss "stora" grabbar och tjejer.
Men säg inte högt att knoddarna med Honda 100 har högre prioritet och har knuffat ur R600/R1000 från tävlingshelgerna. Jag tror dom kan ta lite illa upp då.
Framför allt som honda 100 redan kör 15 andra tävlingar per sommar på gocartbanor tillsammans med minimoto och fiddy tävlingar.
Vad har en sån kille i en rookieklass att göra? Lite som om Cralle skulle göra comeback och börja i Rookie 600...Marcus Wictorsson, ..inte helt oäven i Superbike samt körde skitarna av Miinin i std 600 på Knutstorp för ett antal år sedan.
Tillika ERF-vinnare på A-torp i anrika Kiviks Musteri Racing 2006.
Några kanske gör det men Honda RR tar upp så lite tid att det knappast gör till eller från.Men säg inte högt att knoddarna med Honda 100 har högre prioritet och har knuffat ur R600/R1000 från tävlingshelgerna. Jag tror dom kan ta lite illa upp då.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|