RR SM Knutstorp 7-9 Augusti 2009

Hellrider

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
Inte nu lägre!
Kul trots allt

Kör mitt första race imorgon, ska bli kul som fan:yoparty

Ses där alla glada:)

nizze69

Fattig racingfarsa, men vafan..glad ändå
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
Kawa Mean Streak, MV Agusta F3
Är det verkligen bara 2 anmälda i 125jr?????? :va.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Du är en Gustavfascist alltså... :5sure
Ja, vi är 3 st på Fejan som är med i gruppen "Hata Gustav O".
Vi träffas tredje udda lördagen efter Vasaloppet varje år och bränner bilder på dig.

Den startade lite som en motståndsgrupp mot den du startade "Hata Sandstream" som tydligen har 57 325 medlemmar... :mad:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ja, vi är 3 st på Fejan som är med i gruppen "Hata Gustav O".
Vi träffas tredje udda lördagen efter Vasaloppet varje år och bränner bilder på dig.

Den startade lite som en motståndsgrupp mot den du startade "Hata Sandstream" som tydligen har 57 325 medlemmar... :mad:
Fejan? Facebook? Jag är oskyldig till "Hata Sandstream"-gruppen men tar gärna en länk till den så jag kan registrera mig på Facebook.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Wictorsson vet jag vem det är, visste inte att han kallades snigeln. Körde väl SP och senare även en blå R1 i Superbike med samma startnummer som undertecknad?

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Detta var väl det bästa inlägget i denna tråden:tummenupp

@Eskilsson: Det som tillkommer på SM-helgerna är Honda 100-cupen. Därav att det blir trängre i tidsschemat än när SO har tävling. Kombinerar man dessutom med att knutstorp/anderstorp har hårdare begränsningar i sitt bullertillstånd så blir det tyvärr ont om plats på lördag/söndag.

Jag har en polare som har sin son i Honda 100. Så jag tycker det är roligt att dom är med. Och småkillarna/tjejerna tycker det är roligt att få köra med oss "stora" grabbar och tjejer.

Men säg inte högt att knoddarna med Honda 100 har högre prioritet och har knuffat ur R600/R1000 från tävlingshelgerna. Jag tror dom kan ta lite illa upp då.
Framför allt som honda 100 redan kör 15 andra tävlingar per sommar på gocartbanor tillsammans med minimoto och fiddy tävlingar.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jag har en polare som har sin son i Honda 100. Så jag tycker det är roligt att dom är med. Och småkillarna/tjejerna tycker det är roligt att få köra med oss "stora" grabbar och tjejer.

Men säg inte högt att knoddarna med Honda 100 har högre prioritet och har knuffat ur R600/R1000 från tävlingshelgerna. Jag tror dom kan ta lite illa upp då.
Framför allt som honda 100 redan kör 15 andra tävlingar per sommar på gocartbanor tillsammans med minimoto och fiddy tävlingar.

Svemo har ett avtal med Honda om att dom ska delta på SM-tävlingarna, det är inget som arrangören väljer.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Marcus Wictorsson, ..inte helt oäven i Superbike samt körde skitarna av Miinin i std 600 på Knutstorp för ett antal år sedan.
Tillika ERF-vinnare på A-torp i anrika Kiviks Musteri Racing 2006. :yoparty
Vad har en sån kille i en rookieklass att göra? Lite som om Cralle skulle göra comeback och börja i Rookie 600...
Några kanske gör det men Honda RR tar upp så lite tid att det knappast gör till eller från.

alve

SST 600 #3
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
Kawa
Med risk för hängning...

Varför inte flytta 125R och 250R som ändå inte drar fulla startfält på långa vägar, om man nu måste flytta ut någon.

Anledningarna till att jag inte kommer i helgen är helt enklet, jag vill inte stresstävla och utan "fredagsträning" känns det meningslöst att åka 120 mil.

/ Martin

Ps Ser dock fram emot Humlan och Co på webbradion.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024