Runars fel?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Jaha....ja de där fullblodsidioterna gör det verkligen inte lättare för världens (och Sveriges)muslimer....

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Markus skrev:
Tror det är faktumet att vi är civiliserade som provocerar.
Det innebär att du fungerar som en modererande kraft i sammanhanget? Sug på den, din gnällsosse :lol

Gren

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
XT 600
Chris Ash skrev:
Jaha....ja de där fullblodsidioterna gör det verkligen inte lättare för världens (och Sveriges)muslimer....

Menar du då dessa radikala s k muslimer, eller Aftonbladet, som ger dem utrymme att öka fördomarna mot alla muslimer?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Gren skrev:
Menar du då dessa radikala s k muslimer, eller Aftonbladet, som ger dem utrymme att öka fördomarna mot alla muslimer?

Jag syftade mest på extremisterna i detta fallet, aftonhelvetet gör inte livet lättare för nån.... :hihi

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
RD125twin
Jävla förvirrade pedofildyrkare!
Jag förstår inte hur man kan förtala någon med sanning?! Precis som att man skulle neka till att Göran Person har en "kraftig benstomme"! :hihi

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Gren skrev:
Vart går gränsen för fördommar och faktum? Det blir ju bara vanligare att de här skäggen springer runt och leker Dynamit-Harry med fullmakt ur koranen. :va

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det vore faktiskt intressant att se hur våra ledare skulle reagera på ett sånt här angrepp.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
morlock skrev:
Vart går gränsen för fördommar och faktum? Det blir ju bara vanligare att de här skäggen springer runt och leker Dynamit-Harry med fullmakt ur koranen. :va

Tycker att det är så facinerande hur lite som krävs för att folk ska dra likhetstecken mellan "Muslimer" och denna typ av avarter samtidigt som det för de flesta är uppenbart att Kristna avvarter INTE är representativa för "oss" övriga...

...titta bara på den där urspårade pastorn i USA som tackade Gud för att så många svenskar dog i Tsunamin o.s.v.

Där sitter en församling i USA och på fullaste allvar önskar "oss" alla möjliga hemskheter.

Sen kommer en anonym "muslimsk" hemsida och gör samma sak och plötsligt verkar den vara 900 miljoner muslimers enade röst!?!?

Att det finns många idioter inom de muslimska leden går väl inte att förneka men att hävda att dessa är i majoritet är magstarkt.

Om en lika känd, islamsk representant skulle gå ut och svartmåla Jesus som Runar svartmålade Muhammed, tror ni inte det skulle dyka upp en rad Kristna idioter?!

....Blundade ni helt för det faktum att det ordnades en demonstration där Muslimer försvarade yttrandefriheten trots att de kände sig kränkta av Runar?

Det går så jäkla snabbt att börja hata om man enbart ser det negativa och blundar för allt annat.

KKK och God-Hates-Sweden-församlingen i USA är inte representativt för varken USA eller de Kristna...
...något som ingen någonsin skulle påstå heller.
Därför blir det så märkligt när folk är så snabba att sätta just den typen av likhetstecken när det handlar om muslimska avarter...

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Amen! :mattias

Vilken tur att du inte har några fördommar och alltid ställer dig diplomatiskt till sådana här frågor. :pannkyss

Oldman

Guest
Runar!!!

Det är då bra lustigt hur dem(muslimer) kan reagera på ett sådant sett som de har gjort.

En muslim kan tydligen få kränka judedomen eller en kristenheten hur mycket som helst utan att massmedia eller den enskilda svensken reagera.

Ett bra exempel på detta är den andliga muslimska rullstolsbundna ledaren från Palestien:En svensk reporter, en av få som fick ett reportage med honom! Den rullstolsbundna ledaren avbröt den svenska reporten och ställde en fråga till han? Hur stort är sverige!!

Reporten blev ställd och undrade varför han var så intreserad av vårat lands storlek.

Då svarade den andliga ledare honom att han kan ta med alla Judar till sverige.

Jag kan lova er!! Jag höll på att ramla ur soffan när han sa det till den svenska reporten.

Det säger nog allt om deras föråldriga religion:För mig är dem alldeles för injagade! För att lita på.

Bara man inte blir döttshotad för dessa ord, lite kritik må de tåla.

Tänk om vi skulle ge dem alla en döttsdom för all brott de gör, hur skulle de se ut :confused:

Har alltid sakt att dem ärligaste människorna är RAGGARE OCH HOJÅKAR :Bugar

Ha de mvh Oldman :tomten

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
korvgubbe skrev:
massa blabla...
Jo, kristna sekter går ju och spränger byggnader när de känner sig missnöjda och tar sedan stöd av Bibeln. :rolleyes:

Att svartmåla muhammed kan man väl inte direkt kalla det. Det är ju fastställt att han gifte sig med barn och troligtvis även idkade sexuellt umgänge med dessa. Vad hade du kallat någon sådan idag? Inte pedofil va?

Vad jag dock inte förstår är hur dessa grupper kan ta åt sig av vad någon plastig wannabe pastor säger... Hela situationen känns så jävla larvig att det är sanslöst.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
morlock skrev:
Amen! :mattias

Vilken tur att du inte har några fördommar och alltid ställer dig diplomatiskt till sådana här frågor. :pannkyss

Alla har fördommar, så även jag... Men man är bra djävla dum om man vet med sig att man har dem utan att ifrågasätta dem och motverka dem...

"Fördommar" eller generalliseringar är något nödvändigt ont för att vi ska fungera som människor och i de flesta fall är de faktiskt något positivt som underlättar vårt agerande men just den här typen av fördommar som drabbar andra mäniskor måste man bearbeta, ifrågasätta, motverka....

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Spiken skrev:
Jo, kristna sekter går ju och spränger byggnader när de känner sig missnöjda och tar sedan stöd av Bibeln. :rolleyes:

Ah.. så 930 miljoner muslimer är alltså potensiella självmordsbombare per definition?!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Spiken skrev:
Javisst, det var ju det ja sa... eller hur?

:3freak

Jag undrade bara hur du såg på det. Ingen förnekar väl att det finns ett problem med rekrytering av terrorister inom de muslimska leden men det är när man sätter ett likhetstecken mellan Muslimer/islam och mord, våld och terror som jag undrar hur folks hjärnor fungerar....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kan man inte bara skicka iväg Runar med bussgods eller något till Irak!? Då har vi löst problemen med både hatet mot honom och att vi slipper se/höra honom i TV mer?

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM