RUGGIGT snyggt!!!! En fråga om radialpumpen; när jag läser reglementet till Classic Supersport så får jag INTE ha radialpump. Hoppas du har kollat så du får ha det i F2...
Tack du!
Jag åker ju i samma klass som dig. Inte välkommen i F2 då cykeln är för ny.
Nä det där med pumpen blir intressant. Förra året var reglementet i hopklumpat med superbike. Då nämndes bara att bromsar ej fick vara radialmonterade eller något sådant. Det kunde man ju med fördel tolka som att det gäller oken. Och radialpump satt på någon cykel jag såg.
I år börjar det hända grejor. Man har ju brutit ut supersport till eget reglemente nu. Och det är ju lite striktare. Vi får väl se hur strikta man är vid besiktning. Det här är ju inte SM. Antagligen bygger jag om till tävling. RVF är ju min arbetshäst, så det åks ju mest bandagar och sånt annars. Så då kan jag ju "trimma" fritt.
Sen har jag ju ett handikapp på 30 hästar och samma vikt jmf med 600. Så när du ser min cykel betyder det att du börjar varva förare Du får vinka när du passerar. Och får jag ihop rc30 som du såg i somras när du var speaker på Kga så blir det den istället i sbk. Jag kunde tyvärr inte stanna och höra vad du sa om den. Var ju ett fasligt oväsen ute på banan och bråttom hade jag. För det gick ju riktigt bra i tävlingen.