jpe70
Twinverkstan
Nej, det handlar bara om att begränsa styrutslaget regelmässigt.Jag fattar som att gaffelbenen går i ramen om de buntbandade gummistoppen glider åt sidan
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Nej, det handlar bara om att begränsa styrutslaget regelmässigt.Jag fattar som att gaffelbenen går i ramen om de buntbandade gummistoppen glider åt sidan
Jag fattar som att gaffelbenen går i ramen om de buntbandade gummistoppen glider åt sidan
Det ser precis ut som om du har TVÅ RVF400. Stämmer det?
Blogghojen är nog min, skulle jag påstå. Bloggen är inte min, utan Pelles.
Den andra hojen... Tjaa, man kan ju åka på den? Eller sälja den våldsamt dyrt?
Very nice thread Mr Moto and look forward to meeting up again on and off the track.
My winter 400 rebuild is progressing well and I had a QS fitted recently.
Yes your bike will be very fresh now with new paint etc. The quickshifter how does it install? Do you have an ignitech CDI or does it work with OEM stuff?
Knutstorp is one of my very favourite tracks with RVF400. You can mix it with the big boys and not feel too much in the way. Even embarass some of them. So I´m looking to do a "tour of Skåne" this year too with SSEMSE. See you!?
Vad heter dom där rackarna på biltema? Styrstoppen alltså.
There was some modification of the wiring loom needed and the QS is a Cordona one.
I believe my CDI unit is HRC along with a few other parts / spec.
I have a love for Sturup as its a perfect small bike track and I hope to see you down here again.
I'm still interested in using the 400 in any classic races too
Gummimellanlägg kallas de. Hittas på valfri Volvo 740 framför korvgrillen....
Ursprungsanvändningen är fascinerande. Slitna fjädrar...hmm vi knör in gummibitar och fortsätter köra. Blir bra det.
Skall jag skall använda resten av paketet till bakfjädringen på hojen tro?. Varför hålla på och byta fjädrar med olika styvhet, johomenseruatte.
Men som styrstopp alldeles utmärkt. Bara att borra lämpligt antal hål för buntband och sen fästa.
https://www.biltema.se/bil---mc/bilverktyg/chassiverktyg/spiralfjadertillbehor/gummimellanlagg-6-st-2000016402
Nu så! I stort klar för säsongen.
radial bromspump, Sen nya skivor fram när jag provat radialpump.
Hoppas jag får maskinkort nu då i Classic?!
View attachment 447744
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |