Ts: Det kan ju vara så att de som särskriver kan vara från ett annat land och i deras modersmål är det inte särskrivning? Eller så kan det vara så att de helt enkelt inte bryr sig eftersom att det finns viktigare saker att bry sig om.
P.s Jag är också full och trött så ta inte allt på så stort allvar. Kände bara för att reagera mot alla dryga jävlar som ska gnälla så förbannat när det finns så mycket viktigare grejer att gnälla på. Framförallt om vi talar om att klaga på att folk med dyslexi stavar dåligt. Skärp er.
(tog bort den aningen onödiga kommentaren)
Ifall "aftonblaskan" innehåller fler stavfel, syftningsfel och särskrivningar än dig så har du fått fel diagnos. Ifall det verkligen är så att du irriterat dig på att människor stavar fel, har syftningsfel eller liknande så är det jävlar i mig riktiga bevis på att du har fått fel diagnos. Ifall du tjuvläser femtonåringars facebook så bör du förövrigt hitta en hobby (sporthoj) och dessutom väga in att de är femton år och att de dessutom använder slang som du inte förstår.Nu jävlar ska jag sticka ut hakan!
När till och med en dyslektiker som jag, knappt förstår vad folk skriver pga den dåliga svenskan. När aftonblaskan innehåller fler stavfel, syftningsfel och särskrivningar än mina gamla svenska uppsatser. Vart är världen påväg?
Har ni provat tjyvläsa en 15årings MSN eller denna Facebook? Jo tjeena, man förstår inte ett ord, precis som om det var skrivet på ett annat språk. Islänska?
P.s bättrar nog inte på min svenska, då jag både är full och trött
P.s Jag är också full och trött så ta inte allt på så stort allvar. Kände bara för att reagera mot alla dryga jävlar som ska gnälla så förbannat när det finns så mycket viktigare grejer att gnälla på. Framförallt om vi talar om att klaga på att folk med dyslexi stavar dåligt. Skärp er.
(tog bort den aningen onödiga kommentaren)
Last edited by a moderator: