mr_rockster
www.jsfoto.com
Creds till TV4 skaraborg igår där Anders Eriksson var med och blev intervjudad faktist!.. Sedan så var det enduro med i Lilla sportspegeln igår också
Jarle skrev:Ja vad fan hockey ju lite drag i, fotboll e ju bara långtråkigt
jo, om man inte spelar själv men gör man inte det då är det lika tråkigt som fotboll, curling, basket och alla andra jävla bollsporter. Mera motor i TVPoffer skrev:Och det är inte golf??
kawafreak skrev:Mer motor i TV!
Jag tillhör ju då en minoritet även då det gäller motorsport,nämligen sidvagnscross, vi är ca 30-40 aktiva ekipage i sverige så med hangarounds kanske det finns ca 2-300 som är seriöst intresserade av sporten.
Svenska Rugbyförbundet såg faktiskt till att ViaSat Sport sände en hel del. Tyvärr betalkanal som jag inte har. Så till finalen tidigt lördagmorgon var det bara att våldgästa polare med tallrik på taket.BJ_nkpg skrev:Hmm... Bara en nyfiken fråga nu när vi ändå dissar TV-sporten... (Jag vet att det inte är motorsport men jag bor inte i Sverige nu så det är därför jag frågar) Har TV-sporten överhuvudtaget uppmärksammat att Rugby-VM precis har varit i Australien?
kawafreak skrev:Mer motor i TV!
Jag tillhör ju då en minoritet även då det gäller motorsport,nämligen sidvagnscross, vi är ca 30-40 aktiva ekipage i sverige så med hangarounds kanske det finns ca 2-300 som är seriöst intresserade av sporten.
Nu i september då sista sm tävlingen gick i södertälje(ngn som var där?) så gjordes faktiskt ett inslag i tv, det första jag sett!! Det handlade mest om Conny och Johanna Strandberg (Johanna blev den första tjejen någonsin att ta vm poäng om jag inte minns helt fel)...
Visst det är fler som är intresserade av fjollboll men heter det inte public service...
Är det någon som tycker att det inte kan vara jobbigt med motorsport så kontakta mig så skall jag bjuda på en åktur...
Jarle skrev:jo, om man inte spelar själv men gör man inte det då är det lika tråkigt som fotboll, curling, basket och alla andra jävla bollsporter. Mera motor i TV
Buster skrev:Svenska Rugbyförbundet såg faktiskt till att ViaSat Sport sände en hel del. Tyvärr betalkanal som jag inte har. Så till finalen tidigt lördagmorgon var det bara att våldgästa polare med tallrik på taket.
Det blev spännande trots det defensiva spelet. Det kassa vädret bjöd inte direkt in till bra spel. Bra öppning med försök av Australien. Wilkinsons avgörande drop var grym.
Grattis England till VM-guldet.
{Sthlm Exiles RFC rules!}
Dee_cati skrev:Såg man dig på röforsloppet då kanske, i arboga? kom inte ihåg hur det gick för hemmahoppet detta år dock.....
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|