Ricken
Gudomlig sporthojare
Jag blir mer o mer förvånad över hur en del tänker, är det konstigt att polis, försäkringsbolag och pensionärer är emot oss mc-åkare.IronMike skrev:2229936
Man möter femtioelva muppar varje repa på bogan
Jag blir mer o mer förvånad över hur en del tänker, är det konstigt att polis, försäkringsbolag och pensionärer är emot oss mc-åkare.IronMike skrev:2229936
Man möter femtioelva muppar varje repa på bogan
Jag är säker på att om det nu är ironmike som stötte på trådskaparen,och han såg att att killen körde rakt ut på grönbetet vänt och kollat så allt är ok.christoffer skrev:2230126Är det inte en jävligt sund idé att stanna iaf,och kolla hur det gick för denna "nybörjar-snubbe"? även om det inte är din "plikt att bry dej om"?
sandstream skrev:2230124SkrotMicke är inget att bry sig om, han verkar lida av "Golden Retreiver syndromet" och gör vad som helst för lite uppmärksamhet
Unidoc skrev:2230157Jag är säker på att om det nu är ironmike som stötte på trådskaparen,och han såg att att killen körde rakt ut på grönbetet vänt och kollat så allt är ok.
Unidoc skrev:Vägen måste gillas av förarare med tex lastbil..
Swedie skrev:2230145IronMike, vad är det du just nu försvarar? det ser lite dumt ut...
WORD!Triggerhappy skrev:2230199Bogesund, behandlas bäst med respekt på alla sätt.
Annars biter den tillbaks, förr eller senare.
Man kan åka "fort" där å ha ett trevligt gung utan att ta livet av sig själv eller andra.
Att visa respekt för omgivningen t.ex vid ridskolan genom att verkligen sänka hastigheten och lägga i en högre växel å puttra förbi gör ingen ledsen...
Mvh
Bogesund njutare
Triggerhappy skrev:2230199Bogesund, behandlas bäst med respekt på alla sätt.
Annars biter den tillbaks, förr eller senare.
Man kan åka "fort" där å ha ett trevligt gung utan att ta livet av sig själv eller andra.
Att visa respekt för omgivningen t.ex vid ridskolan genom att verkligen sänka hastigheten och lägga i en högre växel å puttra förbi gör ingen ledsen...
Mvh
Bogesund njutare
Jorå så att....2fast4hjo skrev:2230227Den aktuella vägen samt "bulten" är det dem ända slingriga vägarna ni har "däruppe"
slangarn skrev:2230222
@ IronMike, hade jag bott närmre dig så verkar de som om vi skulle kunnat haft riktigt kul tillsammans.
Du borde utgå ur sortimentet och mingla vidare...slangarn skrev:2230222Vid ridskolan bör man ju alltid ha fullvarv...
Sporthoj.com verkar ju mest bestå av ett gäng moraltanter numera.
slangarn skrev:2230222Vid ridskolan bör man ju alltid ha fullvarv...
@ IronMike, hade jag bott närmre dig så verkar de som om vi skulle kunnat haft riktigt kul tillsammans.
slangarn skrev:2230222Vid ridskolan bör man ju alltid ha fullvarv...
loser skrev:2230237Alltid lika kul när mogna män vågar uttrycka sin kärlek öppet.
Triggerhappy skrev:2230241Gå ut å rolla din volvo mattsvart å sätt på ett 6" slutrör ...det e JÄTTEBALLT det också !
Jag älskar Golden och var hundvakt åt en 9 månaders "valp" för ett tag sedanSENSEI skrev:2230165Inte göra narr av goldisar.. Helt underbara jakthundar.... Som inte alls är så mesiga som folk tror...
Det tror jag inte men med åldern ändras ens värderingar och man inser hur lite man förstod när man var ung.slangarn skrev:2230222Vid ridskolan bör man ju alltid ha fullvarv...
Dina sexuella fantasier vill vi inte veta...Preppen skrev:2230242Håller med. 200 med snuten i häcken är det som gäller.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|