Road-Ragge
vägkonnessör
Bananhjärna skrev:2410237
OKEJ DÅ! Jag höll inte stumt heller.....
Jag märkte det på bulten. Ni bara försvann. Vart tog ni vägen?
Last edited:
Bananhjärna skrev:2410237
OKEJ DÅ! Jag höll inte stumt heller.....
druid skrev:2410829Måste bara fråga, körde du i mellangruppen när du gjorde 'test' filmen också?
War-psycho skrev:2410400Tvärtom är det inte iallafalll, för jag har ingen aning om vart Stockholmssnurren gick.
Men har dom snott min rutt kanske jag ska begära provision på deras intäkter?
Vill du köra hoj på min skjutbana på måndagarna så vette fan om du blir lika nöjd.
Hehe...nä, det är ju inte det.kul me ninja skrev:2411957skulle aldrig falla mej in...å köra där...du kanske skulle pricka nåt väsentligt å grönt...även en blind höna kan ha tur...kanske bäst å ligga bakom dej...idag..eller använda rullen lite mer å ligga låångt framför...nåja..ska väl inte va så svårt
War-psycho skrev:2412087Hehe...nä, det är ju inte det.
Har faktiskt pulat lite med hojen sen sist, fick bl.a. med mig ett par gasvajrar från Spinning Wheel.
Men självklart var det inte så enkelt, tydligen sitter det bara enkelvajer orginal på den här årsmodellen, så jag måstee byta armaturen framme vid styret också.
Men vaffan, gasa går ju iallafall...å det e ju det viktigaste.
Sen får man väl använda slöa Ninjor som broms-fendrar inför kurvorna för att få ner farten.
Men ta på dig skottsäkra västen iallafall, man vet ju aldrig när det slår slint i skallen på mig...and going postal.
(Händer ju lite då å då.)
Trist... men vi blir ju några stycken iallafall, så barnvakt till dig finns ju på körningen.cleaner skrev:2412076Har inte hittat någon barnvakt så jag bangar denna söndag,
ni får mao inte se någon fin blå sv650 idag.
Inte vara så ledsna, den dyker strax upp någonstans nära dig...
Kör bra, kör som förra ggn.
Nä tack, vad skulle jag då skylla min kassa körning på?Snail_shell skrev:2412096Danne!
Vill du köpa ett däck av mig?
Jag har ett 180/55/17 Metzler Racetech som du kan få för en femhundring..
Så du kan vara med och köra på riktigt på söndagarna..
Vilt skenande lok med gashäng, med en labil, krigskadad vapenfetischist bakom styret.kul me ninja skrev:2412111Har stoppat i strypringarna å tankat diesel...så du ska hänga med...å du... gore tex måste väl stoppa din slang bella..e väl som din hoj..inge tryck alls.
Jonny trajja skrev:2412165hej hej kommer med en liten väderleksraport! det ser hyfsat ut just nu iaf... molnigt men solen gör tappra försök! så ser det ut här nere i järna.
Tycker det är bra att du gör såna observationer.Snail_shell skrev:2413384En annan sak som slår mig när jag kikar på bilderna!!...
Rupert skrev:2413509Höll dock på att bli bortspolad på bulten under hemfärden
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari