En hel del kommentarer ang matstället/maten. En sak som underlättar för oss organisatörer är att få in anmälningar lite tidigare. Det var 62 förbeställda luncher, vi var väl typ 100 som skulle äta. Det var grymt många som dök upp sista dagarna. Det hela blir svårt att få ihop på perfekt sätt. Jag själv tycker det funkade bra. Jag tycker inte heller hela grejen får bli för stelbent/strukturerat. Folk skall få dyka upp när som, vi får ta det som det kommer då istället.
Men hur som helst är det aldrig fel att ta in kommentarer o synpunkter för att ändå förbättra det hela
Liten reflexion över årets turer. Själv tycker jag vägarna är lite roligare mera norrut. Lite mer kurvor, lite mysigare vägar genom skogslandskap dock lite mer risker med det. Det blåser mer på öppna landskap, tog i rätt bra igår. Men sammanfattningsvis tycker jag ändå alla valda vägar har varit av hög kvalité.
Men hur som helst är det aldrig fel att ta in kommentarer o synpunkter för att ändå förbättra det hela
Liten reflexion över årets turer. Själv tycker jag vägarna är lite roligare mera norrut. Lite mer kurvor, lite mysigare vägar genom skogslandskap dock lite mer risker med det. Det blåser mer på öppna landskap, tog i rätt bra igår. Men sammanfattningsvis tycker jag ändå alla valda vägar har varit av hög kvalité.