Nån i Södertälje som är i hus/tomt-branschen?
gymfrida skrev:2348849Grattis till dig!!!
Vad blir det för hoj??
Jättegrattis!Birza skrev:2348692Hallå täljebröder och systrar!
Kommer ihåg att jag skrev i denna tråden när det var dags att börja ta körlektioner för ca 2 månader sedan. Och sedan 14.00 idag så är A-kortet i hamn! Precis som alla andra säger så känns det så jävla skönt!
Även om det var lite jobbiga omständigheter med tanke på att det Inte regnade. Det ÖSregnade under hela dagen, och det gjorde det ju inte mindre nervöst då man inte kört en meter i vått väglag tidigare. Men det gick vägen ändå!
Syns på vägarna!
Birza skrev:2348692Hallå täljebröder och systrar!
Kommer ihåg att jag skrev i denna tråden när det var dags att börja ta körlektioner för ca 2 månader sedan. Och sedan 14.00 idag så är A-kortet i hamn! Precis som alla andra säger så känns det så jävla skönt!
Även om det var lite jobbiga omständigheter med tanke på att det Inte regnade. Det ÖSregnade under hela dagen, och det gjorde det ju inte mindre nervöst då man inte kört en meter i vått väglag tidigare. Men det gick vägen ändå!
Syns på vägarna!
Vilken tur att Frida fick dig att hitta hit!Mystic skrev:2348925Så nu äntligen hitta jag detta ställe som alla S-tälje busar o annat löst folk hänger på ;o) .. TAck vare Frida låg den på första sidan så jag hitta tråden =)
Swedie skrev:2348923Nån i Södertälje som är i hus/tomt-branschen?
Trött på:Arne_Duck skrev:2349047Trött på renoveringarna i kåken? Tror du det blir mindre sånt i ett hus?
Fast som svar på frågan, tyvärr nej.
//Ö
Swedie skrev:2349126Trött på:
Pizzahaket / Bar med drägg och socialfall.
Kåken i sig ser ut som skit.
Betalar alldeles för mycket för att bo här.
Bilen står osäkert.
För varmt i lägenheten (ofta 25 grader, eller 28 om man inte vädrat alls på några dagar)
Smålfel här och där.
Önskemålet är att bygga eget, alternativt köpa om man hittar ett som "fits like a glove". Vadådå?rfb skrev:2349335Vill du köpa eller hyra lya? Hur stor? Maxhyra?
Tobias
Bilen står osäkert.
För varmt i lägenheten (ofta 25 grader, eller 28 om man inte vädrat alls på några dagar)
Smålfel här och där.
Mystic skrev:2348925Så nu äntligen hitta jag detta ställe som alla S-tälje busar o annat löst folk hänger på ;o) .. TAck vare Frida låg den på första sidan så jag hitta tråden =)
Låter ju gott det där..rfb skrev:2351687åkte tälje -> läggesta -> rosenhill idag, lugnt o fint...satt och dega där hyfsat länge, orkade inte köra bulten eller nåt, vi somnade stort sett
Men alla hojar höll igång oss...som åkte bulten.
Men Daytona 675? Säkert fin hoj, men hur låter den? Glassburk...
Lite bilder...
Grymt fin Hayabusa sågs på Rosenhill idag, far & son som åkte? Sjyst busa, nästa år kanske...
SENSEI skrev:2352084Låter ju gott det där..
Blir nästan nostalgisk så fort jag ser en tllr... Saknar min gml ibland...
*Har iaf fått fart på min lilla 600 igen nu efter ventilraset... Varit ut och kört en sväng under kvällen här och den verkar gå bättre än tidigare....
Bilen står osäkert.
Smålfel här och där.
Sant, känner du till någon lägenhet i pershagen som är ledig.. .flyttar direkt. typMarcus_72 skrev:2354585Jasså, ja då skiljer det sig inte nämnvärt från Geneta då...
Fast jag har nog finare kåk.
Bilen står nog dessvärre osäkert i hela Södertälje, ja bortsett från Pershagen då. Fast det kanske inte räknas till Södertälje....?
Minimorran skrev:2356698Jahapp.. så är man gräsänka igen...
Nja.. han pratade något om utbildning i Karlskoga.. ...och tydligen är det han som ska hålla i den..svampe skrev:2356941Vilken del av världen ska han göra kaotisk nu då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|