Nja, det är ju sällan dessa trådarna går mot ökat kunnande.
Bara förvånad att inte tråden redan har spårat ur. Någon måste ju snart på något sätt få fram att en tjej behöver knullas. För det är tre saker som är säkert på sporthoj:
1. Alla trådar måste innehålla någon som varnar för den så farliga "moralpredikan", som sprider sig som spetälska i samhället. Det är ironiskt sett alltid de som har yngsta användarna som pratar om hur det var "förr" på sporthoj.
2. någon finnig oskuldsfjortis måste alltid påpeka varför frågan egentligen beror på att en tjej på något sätt fått för lite kuk i sig...
(kommer snart även i denna tråd, då blir den fulländad)
3 Äldre sporthojsförares erfarenheter skall förnekas och förlöjligas, det enda som är verksamt är darwins hårda urval på kunskapen i populationen.
På något sätt så är många trådar förutsägbara...
dags att leta kryddorna till popcornen
En lysande lösning för det problemet skulle ju vara om de duktiga användarna, startade egna trådar med videos på Arne 65år gammal som kör 60 på valfri landsvägssnutt
Sen kan det ryggdunkas fritt där utan klagomål.
"Titta på Arne! 3.05 så använder han blinkersen!"
Absolut, de mindre duktiga har ju redan sin forumdel...den kallas "minneslunden"...
Så kontentan av ditt inlägg är att du oxå tycker det är puckat att köra om såhär, men att det var skitbra att någon han filma det, och eftersom det blev filmat så blir det helt okej. Följden blir att omkörningen var okej därför att den var filmad, och att man får inte kommentera sådant som är filmat.
lysande argument isåfall, det vinner du många tävlingar i retorik med.
Hade någon spelat in bara ljudet så hade det fortfarande varit en dålig omkörning?
Jag håller med Magnus S i åsikten att detta är en vanlig väg och ingen tävlingsbana. Men nu har ju hela bogesundsvägen blivit omvandlad till tävlingsbana, så man kan ju undra vad första hojen gör där. Han verkar ju inte ens ha en tävlingshoj...
Nej det känns inte bättre för ni som tycker detta är fränt möter jag o alla andra i trafiken dagligen och det känns ju så där att det finns puckon där ute som riskerar oss andra för att deras egon är så stora att dom inte orkar bära på dem själva.
När jag såg rubriken trodde jag det var denna video som efterfrågades:
http://www.youtube.com/watch?v=7tFUzPbWLtk
Coolt!
Det var en manlig omkörning=)
Yepp. Och då är det ett par fullblodsracerhjältar som körs om, och inte ett rundningsmärke på en 250 Virago!
En lysande lösning för det problemet skulle ju vara om de duktiga användarna, startade egna trådar med videos på Arne 65år gammal som kör 60 på valfri landsvägssnutt
Sen kan det ryggdunkas fritt där utan klagomål.
"Titta på Arne! 3.05 så använder han blinkersen!"
För det första betyder det inte att man är mindre duktig för att man förolyckats i en dödsolycka i trafiken
För det andra, så har dessa dött när de gjort det de älskar och det är det fan få som får göra.
Hur många % söker sig aktivt till ett sporthojsforum för att köra lugnt och sansat?
Hur många % av forummedlemmarna hamnar i lunden?
Hur många % söker sig aktivt till ett sporthojsforum för att köra lugnt och sansat?
Hur många % av forummedlemmarna hamnar i lunden?
hahaha ja satan vad rädd man hade blivit! hade nog fått hjärtat att slå en dubbelvolt och vinglat iväg rakt fram i kurvan
När jag såg rubriken trodde jag det var denna video som efterfrågades:
http://www.youtube.com/watch?v=7tFUzPbWLtk
Coolt!
Ja du lyckades just ironisera och uppfylla min teoris punkt nummer 3:
3 Äldre sporthojsförares erfarenheter skall förnekas och förlöjligas, det enda som är verksamt är darwins hårda urval på kunskapen i populationen.
Enligt den förhärskande tanken så skall alla som kört mer än 2 säsonger omedelbart betraktas med yttersta skepsis...
Kunskap om hojåkning är något man får ur köpet av modellen på hoj och mc-kläder, inte något man förvärvar ur erfarenhet.
(A)Blir mest förbannad att du som moderator sitter o häcklar folk som försöker påtala att folk ska köra med insidan och typiskt (B)inte göra idiot-omkörningar!
Är det så här du menar
På A svarar jag: Har jag inte rätt till en åsikt i Mc-relaterade Diskussioner för att jag är Moderator i Linköping/Norrköping
På B svarar jag: Är inte heller för idiotiska omkörningar, men blir inte upprörd för ett filmklipp, tvärtom.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|