rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Snyggt? Ja. Smart? Nej.
En allmän väg och folk får det intrycket av den första gången de åker där...
Spelar inte någon roll om det är 0,2 promille.
jag håller absolut med, ingen ska behöva bli skrämd but still, dom flesta vet iallafall i förväg vart dom befinner sig, sen att dom gör valet att aldrig mer köra där är en annan femma, och ett klokt beslut om man känner sig osäker.
bäst du bakar honom en kaka på en gång.
Konstigt att folk ser det som fri sikt där.. Jupps man ser en rätt ok bit upp i följande uppförsbacke in i skogen igen.
Men om det nu kommer en hoj med samma hastighet från andra hållet... Hur många meter har du då på dig att ta dig att reagera och korrigera?
Tänk själv 150km/h= 41 m/s. Om mötande håller samma hastighet eller högre.
Tja.. då har vi 82 m/s. Samt 1s reaktionstid.
Hmm fri sikt?? I hur många sekunder?
Jag har gjort det mötet när jag kom med bra fart ner mot kurvan... Det är rätt spännande...
Ärligt.. Hur fasen kan man utgå från att alla som kör på en allmän väg SKA känna till att den betraktas av många av oss som en RACERBANA?
Det va ju typiskt finskt omkörning av Mika!!!det va ju bara han som kunde utmana självaste Schumi...det va tider det!!!inte MC å inte allmänväg men detta är EPIC omkörning!
[YOUTUBE-ID]mYYRqFZ2tVY[/YOUTUBE-ID]
Nej det känns inte bättre för ni som tycker detta är fränt möter jag o alla andra i trafiken dagligen och det känns ju så där att det finns puckon där ute som riskerar oss andra för att deras egon är så stora att dom inte orkar bära på dem själva.
Fint omkörning, dock en smula omdömeslöst.......
Jag ser inget fel i den omkörningen...vad gnäller alla för? Livet ska väl va lite spännande? Där fick han ju nåt att berätta för tanten när han kom hem...
Men som någon skrev hör detta hemma på bana o inte på allmän väg!
Det va ju typiskt finskt omkörning av Mika!!!det va ju bara han som kunde utmana självaste Schumi...det va tider det!!!
Världens mest världsberömda omkörning,,,,,,, Schumacher bara log åt det i en intervju.
Fattar inte vad som var så ooooh wow med den..
Tycker nog omkörningen tråden handlar om var snyggare!
Har hänt, och jag tycker det är onödigt av den som gör omkörningen. Riskerar bara att köra åt helvete och göra illa sig.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|