Satan, jag trodde jag var själv med sömnproblem nästan! (Kanske inte helt men ändå)
Själv blir jag grymt förbannad på alla som bara lägger huvudet på kudden och somnar, alltså inte för att det är deras fel, men det är fan så irriterande att lyssna på någon som somnar i en mening eller snarkar när man själv räknar ner timmarna till jobbet.
För mig så funkar en sak, om jag lägger mig klockan 7 när barnen lägger sig, då somnar jag som en klubbad säl. Men efter det så är det lögn i helvete. Och jag vaknar i stort sett alltid vid fyra på morgonen oavsett när jag somnat.
19.00 till 04.00 vilket kul liv!
Och nej jag är varken deprimerad eller vantrivs med jobbet, och jag har en säng för 48K. Jag tränar ganska regelbundet och har sex (ibland). fast sex försöker jag undvika på kvällarna eftersom det bara gör mig mer pigg. Så i verkligheten med små barn hemma så borde jag väl säga att jag sällan har sex!
De gångerna jag sover som bäst är när jag vart uppe typ 40 timmar då kan jag lägga mig vid nio på kvällen och somna som ett barn. Men det kan man ju inte pyssla med varannan dag.
Som om det inte vore illa nog med att jag inte blir trött av sex, dricka sprit fungerar inte heller. jag sover max en timme på natten när jag festat om jag inte super mig medvetslös vill säga.
Nej fy fan, snart får de visa att vi är på väg in framtiden så att man lägger sig i en sömntank som söver en.