rougie
Smile you just got fucked 4 life!
Alla frågor suger men att folk ska taffsa/känna på hojen är det värsta!
sgtpepper skrev:Snubbar i min egen ålder (25-30) utan A-kort brukar ofta kläcka ur sig varianter på följande fras när motorcyklar kommer på tal:
"Jag funderar på att skaffa hojkort, men jag skulle ju säkert som amen i kyrkan köra ihjäl mig direkt på en sporthoj".
Underförstått att dom är så balla killar att dom inte kan köra annat än max, hela tiden, och av den anledningen inte fixat hojkort (att dom är lata, fattiga och saknar kraft att genomföra saker är tydligen inte anledningen )
bmwjohan skrev:jag tycker att det är rätt lätt att bli lurad när man sitter på en 500 cross. jag hade en 500 cross förut som var nyborrad med ett jävla komp i motorn och den hade trimkrök och effektsystem. tyckte verkligen att den gick uta helvete. men effekten kommer på så olika sätt på sporthojar och crossar. min 500 gick upp på slangen på femman på asfalt med bara gas. alltså inte gas/släpp/gas utan bara gas. man kunde till och med hänga framåtlutad på styret och den ställer sig rakt upp på femman.
just att dom är så lågt drevade lurar mycket.
Det där känner jag igen också. Jag brukar svara i stil med "En sporthoj, 600 kubik" eftersom de som frågar skulle fattat noll om jag svarat "En Yamaha YZF 600R Thundercat". Bättre att hålla det enkelt istället för att förvirra stackarna som inte kan någotMacho Woman skrev:- Vad har du för hoj?
- En Suzuki GSX400E.
- Jaha. En Suzuki.
Varför frågar folk vilken slags motorcykel man kör när de inte kan en enda modellbeteckning? Jag skulle lika gärna kunna svara Gixxer1000. Inte fan skulle de flesta som frågar se någon skillnad! I fortsättningen tänker jag svara: "en silverfärgad".
Optimalt skrev:
Hur många knop går den?
Silwer skrev:Eller alla dessa förbannade jävla moppar alla haft som gjorde 150, försöker man inflika att det gör knappt en 125a så ser de föorättade ut och pratar om nån släkting som var trimmexpert o kunde polera toppen bättre än nån annan, sen var det borrad kolv och kittad cylinder.
Catman skrev:-Hur fort har du åkt???
-ca 600 kmh
-Är du knäpp??? Så fort går den väl inte???
-Jaha!!! du menar hur fort jag har kört??? (flygplan = ca 600kmh )
Catman skrev:-Hur fort har du åkt???
-ca 600 kmh
-Är du knäpp??? Så fort går den väl inte???
-Jaha!!! du menar hur fort jag har kört??? (flygplan = ca 600kmh )
Catman skrev:Andra bra är:
-Kör på bakhjulet!!!
-kan inte det...
-Men du har ju en racehoj juh!!???
-Dra en wheelie!!
-Nej tack, det både styr o bromsar bättre med 2 hjul i backen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|