saker ni släpat hem på fyllan

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200
Madhonda skrev:
Undrar om det är tur...eller kanske lite tråkigt.!! :tungan
Nu somnar jag inte riktigt så fort, men när det börjar bli dags för de värsta dumheterna brukar jag redan ha kastat in handduken... :fyllisar

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
UrbanTiger skrev:
Ju fy fan... tändsticksaskar :banana

Drinkpinnar i skjortfickan är ju en klassiker annars :D

Jag har inte vågat ta klivet till drinkpinnar än.
Vad säger man om man blir stannad av gorillan på vägen ut?

henlin

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
636
Om man tappar förmågan att skilja på egna och andras grejer så snart man druckit lite kanske det är dags att lägga ner spriten? Ett extra stort brinn-i-helvetet till alla cykeltjuvar, varför ska någon annan belastas med problem och utgifter bara för att ni är för lata för att gå och för fattiga för att åka taxi?

Hemsnickrade argument om att man närmast gör cykelägaren en tjänst som befriar honom från det gamla värdelösa vraket till cykel får er bara att framstå som ännu dummare. Tycker ni verkligen att ni i påverkat tillstånd har rätten och kompetensen att avgöra vilka saker en okänd person klarar sig lika bra utan?

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
TinaTjejen skrev:
Ett antal öl/shot/vinglas
Ett antal skyltar som sattes upp inför nått val. (det var en gullig säl på)

hehehe... :)

ett gäng ölglas har man ju fått med sig, hade bara sånna i köket under 2 års tid och varje helg gick det sönder minst 2 st men varje söndag morgon hade vi konstigt nog åtminstone lika många kvar om inte fler.

hade från 25 till 35 st hela tiden. kanske borde tilläga att jag bodde i kollektiv under dessa år.

en kompis fick med sig en stor carlsbergsfilt, en annan stoppade in en kudde i sammet från en exklusiv soffa på en exklusiv krog under tröjan när vi gick ut, killen är ganska smal så det såg sjukt ut men det gick iaf.

själv är det mest vägskyltar. en som det står ungefär -"varning: sprängämnen, explosionrisk" på. :3freak

Bertborge

"kan rekomendera en knippe våt persilja"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
en går hjävligt fort......
Jag har fått med mig en Golfbil, En pressening med trycket City Stormarknad 8x20m, En uppblåsbar mobiltelefån (Motorola), Ett lotto hjul typ 2m högt, En vattenskadad bärbar 386a sönderbruten utan skärn :kocko fattar intevad jag skulle ha den till. Och så har jag en skylt från Badgarstein med trycket "Kebap" och så hadde jag en belyst "systembolaget" skylt :va

Berrkan

Alltid är nått paj
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Aprilia Falco
Det jag kommer på nu:

Vaknade med en död skata bredvid mig.
Antar att det var enda polaren jag hittade.

Min polare berättade detta för mig: (har bara "stillbilder" från händelsen)
Vi var på väg ner till trillen på åselemarknaden när vi mötte 2 brudar som undrade vad klockan var. "Ola fixar!" hade jag vrålat och sprungit iväg. ca 3min kom jag tillbaka med ett solur.

En toalettstol (också åselemarknaden)

+ lite vanligare grejer.

TrueBlue

Snäll
Gick med
31 May 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
sgtpepper skrev:
Jag som trodde att ung-moderater hävdade äganderättens suveränitet, lag och ordning, respekt för andras ägodelar och fruktan inför Gud, lagen och konungen eller något liknande.

Det hade självklart varit bra om jag alltid gjort som mamma sagt. Du är säkert bättre på det.

:skrattaåt :skrattaåt :fyllisar

Last edited:

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
ultimate_TF skrev:
Jag tror jag hade en precis likadan som den på bild två...men en natt hörde jag någon skråla något om "supa" och "bajen, bärs och rakade brudar", och på morgonen var den borta! :va Ska nog skaffa en ny snart, jävligt praktiska faktiskt! :tummenupp :hihi

Den är till salu. Lägg märke till den otroligt vackra och moderna blomkransen som sitter runt lampan.

Bifogat

• Image005.jpg
    Image005.jpg
    139.3 KB · Visningar: 95

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vaffan ska vi med vägkonor till?
Har också fått några såna med mig hem, ingen aning vad man skulle ha dom till men det var nog roligt då. :confused:

En polare fick med sig ett par bowlingskor hem en fredag natt. Fick dock inte med sig sina egna.... Han stupade direkt innanför dörren hemma och när han vaknade var ett par röd, vita bowlingskor det första han såg.
Chockad... tja.... inte farligt... det var värre när han kvällen efter fick gå tillbaka och hämta ut sina egna dojjor.

MikkE

Guest
Man har väl fått med sig ett å annat ciggpaket (hmm, jag röker ju inte), tändare, tändstickor, drinkpinnar. Småsaker bara. Har aldrig (vad jag vet iaf) tagit med mig vägkoner och så, bara flyttat dem till andra platser.
Kommer fan inte på om jag har fått med mig någe större.

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Mmm..det är en del konstiga saker, nämna några...Släpade hem delar av ett trumsett som jag lyckades komma över utan att nån såg..trodde jag skulle bli några tusenlappar rikare dagen efter, men i stället gjorde jag rätt för mej o lämnade tillbaks det..inga pengar blev det inte.

Glassgubbe

En tokig Norsk medborgare.

Olika glas

:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar / Nettan

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Cathy skrev:
En blond peruk, en bagarmössa, en sverigehatt, en rosa cowboyhatt.....

Verkar som jag får någon slags fyllefetish på huvudbonader när jag är full :va
Fyllefetish för huvudbonader, bland det rolgaste denna kväll :D

Hittat efter fylla:
2.Ryggsäckar
1.Cykel

Det jag inte fått med mig hem tar vi någon annan gång ...

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Det var i och för sig inte jag som släpade hem den men mina kompisar. De hade brytit av en stolpe där det satt en parkeringsautomat på och ställt utanför min dörr. Den innehöll 14,50kr.... Själv har jag fått med mig 3st stekspadar från pizzerian. Även ett antal sönderböjda gafflar. Vi brukade tävla om vem som kunde vrida en gaffel flest varv. Jag lyckades med 4,5 varv och lite blodvite...

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
akerstrom skrev:
Hmmm.. låt se nu...

1. Preem flagga
3. Postlådor
1. Vägkon
1. Kexchoklad reklamskylt
1. Växelspaksknopp till 740

Är väl vad man kommer ihåg nu iallafall :tungan

En parkeringsautomat med tillhörande stolpe(mina kompisar ställde den utanför min dörr). 3 stekspadar från pizzerian...

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Det här var väl en tråd om vad man har fått med sig hem på fyllan? Inte moral? Moral diskuteras tyvärr mer än motorcyklar på detta forum. Seså, ös på med mera idiotiska saker ni har släpat hem och gjort på fyllan. :)

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Har släpat hem ett cykelställ och diverse vägkoner/märken till polarens lägenhet, han var väl sådär nöjd...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring