Samåkning Bollnäs-trakten??

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
hallå är ni ut nått mer än onsdagar eller? har svårt att åka då jobbar kvällar :S men till helgen så är man sugen att ut och ta en runda kan nog fixa med typ 3-4 stycken från edsbyn oxå. vi var 6 stycken och åkte till järvsö i lördags finnfara vägen och annefors men tyvär var det ja man kan inte skriva grus men sten i kurvorna, men kan ju ha blivit bättre nu.. sen växbo vägen är faktiskt skoj.. bara att säga till om ni ska ut nått i helgen//Löfgren

visst!! kanske borde ta en helgdag med man kunna åka på =) är nog som du säger att de är lite folk som jobbar och så blir de som de blir...

för övrigt kan jag heller inte åka ikväll jobbar:huvet
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
då var det klippt. civilsnuten stog med vid sörängs skola i torsdags :( typiskt att jag skulle ta bilen, så dom klockade mej på 106 på 70 väg 4000 i böter och till veckan får jag reda på hur länge dom tar av mej körkortet:( så troligtvis slut åkt för mej nu.. crap.... men just nu håller jag på och kollar runt lite om det är några som vill åka på lelle träffen nästa år (ja jag vet det är väldigt länge kvar) men vill vara ute i tid senast så fick jag åka själv FAST det var sååå många som skulle ner.. men dom bangade ju givetvis.. hur som helst så var det massa hojåkning där nere och en massa fest, trevligt som fan så om det är nån som funderat på nästa säsong så är det bara hojta,
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
då var det klippt. civilsnuten stog med vid sörängs skola i torsdags :( typiskt att jag skulle ta bilen, så dom klockade mej på 106 på 70 väg 4000 i böter och till veckan får jag reda på hur länge dom tar av mej körkortet:( så troligtvis slut åkt för mej nu.. crap.... men just nu håller jag på och kollar runt lite om det är några som vill åka på lelle träffen nästa år (ja jag vet det är väldigt länge kvar) men vill vara ute i tid senast så fick jag åka själv FAST det var sååå många som skulle ner.. men dom bangade ju givetvis.. hur som helst så var det massa hojåkning där nere och en massa fest, trevligt som fan så om det är nån som funderat på nästa säsong så är det bara hojta,

Nej Vad fan!! jag lider med dig! i sommras stog dom vid infarten till soptippen men jag hade farten uppe (240km/h) så man hann ju undan :yoparty

Lelle veckan =) javisst de låter ju inte som en omöjlig trip! men som sagt de är ju ett tag kvar!
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
Nej Vad fan!! jag lider med dig! i sommras stog dom vid infarten till soptippen men jag hade farten uppe (240km/h) så man hann ju undan :yoparty

Lelle veckan =) javisst de låter ju inte som en omöjlig trip! men som sagt de är ju ett tag kvar!



jo önskar jag tagit hojen som jag tänkte men men lätt att vara efterklok. finns inte en möjlighet att dom hinner ta en då om man har den farten,.

jo det är ju ett tag kvar men kan lova att det är hur skoj som helst där, tyvär så åkte jag inte bana sist som jag tänkt. men tar det nästa år,
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
jo önskar jag tagit hojen som jag tänkte men men lätt att vara efterklok. finns inte en möjlighet att dom hinner ta en då om man har den farten,.

jo det är ju ett tag kvar men kan lova att det är hur skoj som helst där, tyvär så åkte jag inte bana sist som jag tänkt. men tar det nästa år,


Har du fått reda på hur de går med kortet?? vart lite nyfiken:va
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
hur går det med åkandet? själv så har man ställt av pärlan så blir nog inge mer åkning här i sverige iallfall. drar till thailand i december så blir nog lite hoj åkning där då :)
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
pja hojjen ställdes av i måndags så nu får man väl bara nöja sig med dvd filmer på fina hojjar ;) aja vänta på nästa säsong =) går väl i ide nu!
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
tjo vi är ett gäng från bollnäs som troligen ska ner på lelle träffen. men de är ju ett tag kvar än. men de värkar som de kan bli ett hyffsat gäng med hoj åkar i bollnäs krokarna till sommarn./ rock on!
 

GH1

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Ljusdal
Hoj
Suzuki Hayabusa -99
tjo vi är ett gäng från bollnäs som troligen ska ner på lelle träffen. men de är ju ett tag kvar än. men de värkar som de kan bli ett hyffsat gäng med hoj åkar i bollnäs krokarna till sommarn./ rock on!

Jag kanske skulle kunna hänga med er ner då? jag ska själv ner men inte mina polare verkar det som...tråkigt å åka själv!
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
ja för fan vi åker ner på tisdag morgon vi. våran färja går kl 11 från nynäshamn om ja inte missminner mig. vi är 6 hojar änsålänge. / rock on
 

LinKin

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 2007
jo! de är ju så tort på vägarna nu så ahde jag haft mina kåpor på hade jag varit ute å glidit i solen alltså :p
 

GH1

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Ljusdal
Hoj
Suzuki Hayabusa -99
Ja det hade jag oxå gjort, om det hade varit ungefär 10 grader varmare! Vart bor du nånstans då? kanske kan glida tillsammans nångång...
 

GH1

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Ljusdal
Hoj
Suzuki Hayabusa -99
tjo vi är ett gäng från bollnäs som troligen ska ner på lelle träffen. men de är ju ett tag kvar än. men de värkar som de kan bli ett hyffsat gäng med hoj åkar i bollnäs krokarna till sommarn./ rock on!
Jaså fan va fint! åker hem på söndag då antar jag? ska ni ut å glida i vår kanten här nu? ni får gärna skrika till isf, lite tråkigt å åka själv för det mesta...
 

LinKin

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 2007
Ja det hade jag oxå gjort, om det hade varit ungefär 10 grader varmare! Vart bor du nånstans då? kanske kan glida tillsammans nångång...

Ja lite varmare hade ju varit mycke skönare :) klart vi kan åka tillsammans! vi i trakten måste ju hålla ihop! jag har 3 andra kompisar som håller på å ska ta kort nu till våren, själv klarar jag ju de i höstas :D du får visa oss delsbo roadsen :tungan jag bor i Bollnäs!
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
ja klart man måste ut en sväng så fort man tar sig utfrån gården.. bor i bollnäs jag också. värkar som de kommer att bli en jävla massa hoj åkare i sommar. fan så roligt. fan så man måste offra sig å börja på med ett kort snart å. nä nu ska ja gå ut i garaget å slänga på batteri laddarn på sukkan så den är redo.. tjoooo!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top