Stalk
MEH
Det är ju just därför han inte berättar![]()
Skulle ni köra hela den vägen med måpPeDaeR då LR![]()
Gjort det förr, kan göra det nu.
Några ledtrådar?
Det är ju just därför han inte berättar![]()
Skulle ni köra hela den vägen med måpPeDaeR då LR![]()
Gjort det förr, kan göra det nu.
Några ledtrådar?
Skaffa dig en laglig anabolamoppe först, grabben![]()
Snella!![]()
Skrota moppen o skaffa 125a så får du hänga på oss dit![]()
![]()
Några månader kvar tills jag har kortet och en hoj (ktm ;D).
Finns det någon möjlighet att följa med någon gång, med eller utan moppe?
Ser ut som ett riktigt fint fynd juGood job!
Sköna bilder ni fått till också, inte lite körsugen man är nu![]()
Det handlar ju om personkemi också, är du helt dum i huvudet så tar vi inte med dig dit...
Det handlar ju om personkemi också, är du helt dum i huvudet så tar vi inte med dig dit...
Ha ha ha ja fan ta dig om du är helt dum i huvet![]()
Du går ju bort direKCt då, du kan ju inte ens citera ordentligt
Nu blev det något skummt med mitt inlägg med, men det berodde icke på att jag gjorde något fel![]()
Då är det väl inte så farligt att vänta?
Skaffa dig en polare med hoj som du kan åka bakpå, vi väntar inte på några mopeder...
Eller så väntar du tills du har 125a och följer med oss på samåkning dit ut.
Igår var första samåkningen för Aspliing (och första gången vi träffade honom), och eftersom han gav intryck av en trevlig kille så fick han hänga på![]()
Men som sagt, inga ledtrådar eller liknande. Det räcker med en enda moped (eller hoj för den delen) som gör något dumt där ute för att vi ska få en arg markägare med hagelbössa efter oss... Det gäller att visa respekt när man utnytjar någon annas saker. Någon (troligtvis markägaren) har satt potatis vid/i banan, jag var väldigt noga med att be alla som var med att inte gå/köra/förstöra i plantagen. Och det fungerade bra.
Sen gäller det att sätta upp regler för körningen, alla kör åt samma håll, max 2-3 på banan samtidigt, max 1 på banan vid tidtagning(så man slipper tänka på att någon kan ligga ivägen eller hetsa en i röven) osv.
Och inga sub15-tider om man inte ger mig 100 spänn![]()
![]()
![]()
Ja fyfan vad kul det är!
Jag blev också nådigt körsugen, därför var jag tvungen att låna en såndäringans kåtäem exc 125a och köra 10 varv på banan![]()
Joel, lägg upp bilden du tog på sladdspåren (som jag gjorde med din hoj)
Några månader kvar tills jag har kortet och en hoj (ktm ;D).
Finns det någon möjlighet att få följa med någon gång, med eller utan moppe?
Ha ha ha ja fan ta dig om du är helt dum i huvet![]()
![]()
![]()
Du går ju bort direKCt då, du kan ju inte ens citera ordentligt
Nu blev det något skummt med mitt inlägg med, men det berodde icke på att jag gjorde något fel![]()
Du är bra på att skriva.![]()
Ne, men jag förstår er. tänkte bara att det skulle vara kul att följa med någon gång, möta lite nytt folk och så.
Blahiblahabladderipladder...
Och inga sub15-tider om man inte ger mig 100 spänn![]()
![]()
![]()
...fortsatt fyllesvammel...
Några sådana lär det inte bli förrän jag hänger med, sådeså
Jag tar med mig en påse hundralappar, lövar![]()
Haha, låter braFast jag tvivlar inte på att Zarrell kapar den sista 0,38 sekunden som är kvar
![]()
Men visst, vi ska troligtvis dit till helgen, du är välkommen om du lovar att inte slicka någon oskylldig i örat![]()
![]()
Bah... Nja jag vet inte riktigt. Jag lovar att inte slicka och bita, men det blir så pinsamt ifall någon av er (om nu av någon outgrundlig anledning ett mirakel från gud skulle landa mitt i asfalten) skulle tjöra snabbare än mig. Dessutom klotar jag frekvent vid hårt pressande i kurvor och min kropp har knappt återhämtat sig från de senaste tvåHaha, låter braFast jag tvivlar inte på att Zarrell kapar den sista 0,38 sekunden som är kvar
![]()
Men visst, vi ska troligtvis dit till helgen, du är välkommen om du lovar att inte slicka någon oskylldig i örat![]()
![]()
Bah... Nja jag vet inte riktigt. Jag lovar att inte slicka och bita, men det blir så pinsamt ifall någon av er (om nu av någon outgrundlig anledning ett mirakel från gud skulle landa mitt i asfalten) skulle tjöra snabbare än mig. Dessutom klotar jag frekvent vid hårt pressande i kurvor och min kropp har knappt återhämtat sig från de senaste två
Jag kommer! (kanske)
Min hörs knappt alls ens om man lyssnar. Tål bönderna inte lite skönsång från en stonka? Å det serisöste allvar så ids jag inte ta av de roliga och sätta på de tråkiga ty det är rätt så tradigt, speciellt när man ska göra om det fast åt andra hålletDå fär du byta tillbaka till orginalljuddämpare eller leda hojen runt banan, annars kommer det en arg bonde med löständer i käften och hagelgevär i handen och är ganska så uppretad![]()
Min hörs knappt alls ens om man lyssnar. Tål bönderna inte lite skönsång från en stonka? Å det serisöste allvar så ids jag inte ta av de roliga och sätta på de tråkiga ty det är rätt så tradigt, speciellt när man ska göra om det fast åt andra hållet![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |