Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Tjöp en K7a istället, den gör 165 på ettan :tummenupp :yoparty
Eller så köper han en motard som man kan ha ännu roligare med utan att riskera att punga ut 40000 för en försäkring med 10000 i självrisk. 165 på ettan? Vafan ska det va bra för?:va Ja, jag kör oftast lagligt, men det hör fan inte till saken. Nä, tacka vet ja det som min gamla körlärare sa, som jag träffade på Wilhemms' uppkörning idag, att inte köra som en dåre där det finns mycket folk som man kan utsätta för fara, såg hur William.. Wilhelm stod o kollade ner i asfalten o skämmdes:arsele

12:30.
Blir det bara vi från förra gången så samlas vi hemma hos mig istället :tummenupp
Någon som är intresserad?
Skapa lista om det är så.
Varför:va Bättre att samlas vid satoil så man kan tanka o göra sig redo än att sammlas hos dig för att sedan göra första stoppet 300 meter senare:va

Last edited:

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Tjöp en K7a istället, den gör 165 på ettan :tummenupp :yoparty

Torsdag ser fint ut. Ca 18 grader och moln mellan 12-24 men regn på förmidagen :mad:

Så, körning till och på banan på torsdag.
Samling 12:00 vid Statoil (kungsmässan) i KBA, avfärd senast 12:30.
Blir det bara vi från förra gången så samlas vi hemma hos mig istället :tummenupp
Någon som är intresserad?
Skapa lista om det är så.

Vi ställer in vid regn...

haha, lite snabbare en min xt ialla fall :tungan

Men jag e på om det e fint väder:)

1: Limez
2:Aspliing

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Eller så köper han en motard som man kan ha ännu roligare med utan att riskera att punga ut 40000 för en försäkring med 10000 i självrisk. 165 på ettan? Vafan ska det va bra för?:va Ja, jag kör oftast lagligt, men det hör fan inte till saken. Nä, tacka vet ja det som min gamla körlärare sa, som jag träffade på Wilhemms' uppkörning idag, att inte köra som en dåre där det finns mycket folk som man kan utsätta för fara, såg hur William.. Wilhelm stod o kollade ner i asfalten o skämmdes:arsele

Varför:va Bättre att samlas vid satoil så man kan tanka o göra sig redo än att sammlas hos dig för att sedan göra första stoppet 300 meter senare:va

Haha, du tar alltid allt så seriöst :) :D
Det är kul att köra (för)fort, det är bara du som inte har provat/insett det ännu:tummenupp

Jo visst Statoil it is!:yoparty :tummenupp :)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
va ska du åka på emil? skall joel med? skall wille med? är willes cuts ledig?

och framförallt. ska nisse med?

ÄDIT:huvet

fan ska ni dit på torsdag för?:mad: då ska jag ju vara hos bilprovningen:mad::huvet :DINNMAMA

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
va ska du åka på emil? skall joel med? skall wille med? är willes cuts ledig?

och framförallt. ska nisse med?

ÄDIT:huvet

fan ska ni dit på torsdag för?:mad: då ska jag ju vara hos bilprovningen:mad::huvet :DINNMAMA

Jag får förhoppningsvis tillbaka min hoj på onsdag :tummenupp
Vet inte ifall jag orkar köra dit ut iof. kanske blir nötande på ringen istället:yoparty

Ähh, blir det fint på fredag kan vi lika gärna åka då.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Nä, jag har aldrig någonsin kört för fort, då skulle ju snutten ta mig direKCt:rolleyes:

Ska bli skitväder närmaste dagarna.

FORT
skrev jag, det e en jävla skillnad på fort och fort, du räknar 100 på sjuttiväg som fort och vågar uppenbarligen inte köra mycket fortare.

Jag räknar 150+, men det är ju farligt :näsblod

Tror du på allt som tidningar(+nättidningar) skriver eller?:va

:rolleyes: :)
Vaknade upp med en arg fiddyåkare utanför sovrumsfönstret, han hette david och ville hämta sin fiddy :gnissla :) Nu har han tagit sig in :näsblod

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

FORT
Tror du på allt som tidningar(+nättidningar) skriver eller?:va
Sluta tala ur nattmössan, pojk:va Jag kör inte mer än 100 på 70-vägar för att jag har ingen anledning till att göra det, är det värt att riskera både liv och körkort för att få en "cool-stämpel" hos dig? verkligen inte!!!

Fattar inte varför det ska vara ett sådant jävla jidder hit o dit om hastigheter, alla får väl hålla det tempot dem själva vill, eller har jag missat något:va

Last edited:

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Sluta tala ur nattmössan, pojk:va Jag kör inte mer än 100 på 70-vägar för att jag har ingen anledning till att göra det, är det värt att riskera både liv och körkort för att få en "cool-stämpel" hos dig? verkligen inte!!!

Fattar inte varför det ska vara ett sådant jävla jidder hit o dit om hastigheter, alla får väl hålla det tempot dem själva vill, eller har jag missat något:va

Stå på dig krillan!!
Tycker det är en utmärkt inställning.
(Gasa kan man göra på bana, Där går det lätt 150 - 200 km/h)

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
skulle gärna åka med nästa gång vi åker till den där banan :yoparty men kan inte på kvällarna nu på veckodagarna, och så är jag bortrest Fredag+lördag:( så söndag skulle vara perfa :D nästa vecka börjar jag jobba så då är det kört förutom på helgerna :(:(

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag jobbar vanligtvis vardagar 9-16 så hinner inte torsdag verkligen inte.... Vette fan om hojen e fixade tills dess heller och orkar inte köra en så slö hoj igen:gnissla

Till helgen e jag nog på om hojen e fixad:yoparty

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Jaja, det är fortfarande jävligt roligt att du tar allt så alvarligt :)

Du får så klart köra hur långsamt du vill, så länge det är roligt för dig :tummenupp

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Strypt DRZan nu, Fan vad pilligt det var att få in den jävla brickan mellan cylindern o fuggen. Imorgon är hojen omreggad till 25kw, eller ja 23kw egentligen eftersom den är så lätt så måste den vara extra strypt. Men tro mig, den går bra ändå. Drar er alla på bakhjulet :yoparty :arsele :tuttar
Blir dock svårare att få under 15s på banan nu :näsblod

Stalk

MEH
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Snart Ktm 125
Strypt DRZan nu, Fan vad pilligt det var att få in den jävla brickan mellan cylindern o fuggen. Imorgon är hojen omreggad till 25kw, eller ja 23kw egentligen eftersom den är så lätt så måste den vara extra strypt. Men tro mig, den går bra ändå. Drar er alla på bakhjulet :yoparty :arsele :tuttar
Blir dock svårare att få under 15s på banan nu :näsblod

Surt, men du ska väl plugga ur den sen?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll