Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Å det serisöste allvar så ids jag inte ta av de roliga och sätta på de tråkiga ty det är rätt så tradigt, speciellt när man ska göra om det fast åt andra hållet :3freak

Konfirmerade mig aldrig så jag har lite svårt att tyda din text, men kör du på, det är nog ändå bara ett luftgevär bönderna i dem trakterna har:tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Då fär du byta tillbaka till orginalljuddämpare eller leda hojen runt banan, annars kommer det en arg bonde med löständer i käften och hagelgevär i handen och är ganska så uppretad:crash

Det är nog lugnt du! :)

wille:) samma deal nästa helg?;)

Osäker på att han går med på det om det går väl imorgon :) :tummenupp

du kan vara lugn. det är bara för att krillan inte vill se att det går att köra fort med en hoj som väger nästan lika mkt som hans.:tummenupp

Haha, det stämmer ganska precis! :yoparty :rolleyes:

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
du kan vara lugn. det är bara för att krillan inte vill se att det går att köra fort med en hoj som väger nästan lika mkt som hans.:tummenupp

aa, för det går ju så mkt snabbare med slip on, eller vad han nu har monterat på sin....:rolleyes:

Haha, det stämmer ganska precis! :yoparty :rolleyes:

Jag tvingas ju ha dig bakpå:rolleyes: Hoppas att du ha fixat hojen eller nån att åka med till nästa vecka, har ingen lust att 5x2 mil med skjuts (stavning?) igen.

BTW, sedan så blir det till att stanna hemma för min del om Sverige spelar på samma dag som ni hade tänkt att åka, men om jag tror rätt om vas snyltaren Limez o t4pp3r tänker så åker dem nog på just en sådan dag, så ha det så kul:rolleyes:

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Bah... Nja jag vet inte riktigt. Jag lovar att inte slicka och bita, men det blir så pinsamt ifall någon av er (om nu av någon outgrundlig anledning ett mirakel från gud skulle landa mitt i asfalten) skulle tjöra snabbare än mig. Dessutom klotar jag frekvent vid hårt pressande i kurvor och min kropp har knappt återhämtat sig från de senaste två :kryckor

Jag kommer! (kanske)

Banan är ganska kort och tight så det gör inte enorm skillnad vilken hoj man har. Handlar mest vem som är snabbast och smidigast i kurvorna. Även om det är en fördel att kunna dra på på den 50 meter långa "rakan".

wille:) samma deal nästa helg?;)
Umm beror på, förhoppningsvis har jag körkort då :)

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Då är det väl inte så farligt att vänta?

Igår var första samåkningen för Aspliing (och första gången vi träffade honom), och eftersom han gav intryck av en trevlig kille så fick han hänga på :tummenupp

)

haha, tackar tackar :tungan Ni va inte så dumma ni heller, lite smått irreterad på att Joel klagade på sin avgasport hela tiden. "effekten kommer aldrig"
sen så drar han mig utan problem på rakan endåe:huvet :tuttar :rolleyes: :gnissla :tungan

Sen när jag låg efter Joel höll man ju för fan på att spy:gnissla så Joel byt upp dig till något som luktar bättre? typ en Yamaha xt125 :tuttar :tuttar

Men kort å gott, de va roligt som fan :) :)

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha, tackar tackar :tungan Ni va inte så dumma ni heller, lite smått irreterad på att Joel klagade på sin avgasport hela tiden. "effekten kommer aldrig"
sen så drar han mig utan problem på rakan endåe:huvet :tuttar :rolleyes: :gnissla :tungan

Sen när jag låg efter Joel höll man ju för fan på att spy:gnissla så Joel byt upp dig till något som luktar bättre? typ en Yamaha xt125 :tuttar :tuttar

Men kort å gott, de va roligt som fan :) :)

men hur skoj är det att åka en 2taktare som saknar effektpik?:D då har man ju tappat hela grejen. man kämpar sej igenom skitlukten för att få känslan av ketchupeffekt. åsså finns den inte där.:mad: vitsen med 2t är liksom borta då....

och jag hoppas du vågar följa med igen trots att krillan kanske skrämde dej med sina otroligt genomtänkta skämt.:)

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
men hur skoj är det att åka en 2taktare som saknar effektpik?:D då har man ju tappat hela grejen. man kämpar sej igenom skitlukten för att få känslan av ketchupeffekt. åsså finns den inte där.:mad: vitsen med 2t är liksom borta då....

och jag hoppas du vågar följa med igen trots att krillan kanske skrämde dej med sina otroligt genomtänkta skämt.:)

du menar " fan va tapper du e då" :tungan men på tal om de, tog nån kort på krillans solbruna bringa ? :D :D

man blev ju inte mer sugen på att köpa en ktm eller liknande efter den här turen ialla fall......:gnissla

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Kom inte här och spela tapper!

tog nån kort på krillans solbruna bringa ? :D :D

man blev ju inte mer sugen på att köpa en ktm eller liknande efter den här turen ialla fall......:gnissla

Han hade tröjan på sig mest hela tiden ju!

Haha, 2-takt är bara problem, du ska var nöjd att du köpt en maskin som håller :tummenupp :yoparty :)

Ska gå och lägga mig nu, vi ses la i skolan i morgon om inte annat :tummenupp

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
du menar " fan va tapper du e då" :tungan men på tal om de, tog nån kort på krillans solbruna bringa ? :D :D

jag var faktiskt inte så sugen på att joels ktm skulle bli min just då. jag saknade bara mina slicks:(

Kom inte här och spela tapper!

Han hade tröjan på sig mest hela tiden ju!

Haha, 2-takt är bara problem, du ska var nöjd att du köpt en maskin som håller :tummenupp :yoparty :)

Ska gå och lägga mig nu, vi ses la i skolan i morgon om inte annat :tummenupp

faaan ska spela tapper bli nya grejen som alla vill göra lr? ska ni inte börja trycka licka balla tröjor som jag har för att spela tapper fullt ut?:mad:

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag brukar inte låta folk ta kort på mig när jag posar naken, men vill du ha nakenbilder så kan jag skicka ett PM, men jag är svindyr;)

@ Zarrell, segt att du inte körde upp 08.00 ist, då kanske du redan hade haft ditt kort nu:gnissla :arsele

Men lycka till:tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Klart jag var irriterade att effekten inte kom...

Och jag säger la samma sak.. min skit luktar men den går snabbt, så köp något snabbare ;)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Inte var det jag i alla fall :FU

Tror inte han som kuggade har ett sh konto :gnissla

Mina strypsatser kom idag. Hoppas vi hinner montera och regga om hojen till 25kw i veckan.

Fyfan vad idiotiskt att man kan bli kuggad för att man håller ett finger för lite på bromshandtaget, men men, vv anser väl att det är en sådan stor säkärhetsrisk att man gör så.

Förhoppningsvis får vi sålt det förbannade huset i veckan så om några veckor kör man förhoppningsvis österrikisk motorocykel:yoparty

BTW, det ska bli regn i helgen, verkar inte bli nån bankörning då:huvet

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
fattar ja la ja de:tungan Men jag ska köpa en r1a! den gör 100 på i EttAN!:yoparty :yoparty och luktar gott
:tungan
Tjöp en K7a istället, den gör 165 på ettan :tummenupp :yoparty

Vi får väl se, annars får vi väl köra nu i veckan.
Torsdag ser fint ut. Ca 18 grader och moln mellan 12-24 men regn på förmidagen :mad:

Så, körning till och på banan på torsdag.
Samling 12:00 vid Statoil (kungsmässan) i KBA, avfärd senast 12:30.
Blir det bara vi från förra gången så samlas vi hemma hos mig istället :tummenupp
Någon som är intresserad?
Skapa lista om det är så.

Vi ställer in vid regn...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...