Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Var en ganska medioker tur idag:rolleyes Sedan så hade det vart trevligare om alla hade tagit samma väg o inte nåra sticker iväg på skiljevägar:va:rolleyes:

Händer det nått imon, tro?:va

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Vi var också där en stund, men lämnade Wille och Tapper med sina 15-åringar:tummenupp :) Vi ville ju köra hoj:yoparty

Och du säger inget till mig?!!:gnissla Inte ett litet sms eller nått? :näsblod

vafan du vet ju att ja bor där typ...

Ni hade fått träffa min mamma?! hon blev lite små kåt på tapper när hon fick höra hans planer om att införskaffa en husaberg:tungan

Var en ganska medioker tur idag:rolleyes Sedan så hade det vart trevligare om alla hade tagit samma väg o inte nåra sticker iväg på skiljevägar:va:rolleyes:

Händer det nått imon, tro?:va

E det fint väder är jag gärna på att köra :) öva lite bakhjul hade också varit riktigt roligt:D

jag slutar vid fyra, ni kan väll skicka ett medelande eller nått omni ska ut och köra om man följa me :) 0739253625

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Zarell va du ute och badade idag? typ i Anneberg/Älvsåker/Öjersbo ?

såg en drz där och tänkte att de kanske va du :rolleyes:

Fan ja tänkte att det var du, trodde först det var Emil på min xr125a, därför jag vinka :D Synd att du missa oss, tänkte att du borde ha mött dom andra på vägen men men :gnissla

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag kör gärna imorgon:tummenupp :)
Sugen på att bada och chilla:) :tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Det e jag på o göra:banana kan jag sova över?, mina föräldrar börjar flippa på mig när jag kmr hem o väcker dem mitt i natten:gnissla

Hehe, visst, det är lugnt :tummenupp Tror jag, ska på födelsedagsfest på kvällen men du kan nog hänga på:tummenupp Kommer du hit direkct!?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Hehe, visst, det är lugnt :tummenupp Tror jag, ska på födelsedagsfest på kvällen men du kan nog hänga på:tummenupp Kommer du hit direkct!?

Men hur ser upplägget för kvällen ut, vad ska hända, vikka ska med, dem vanliga som han den tappre o han den... slemmige osså den anonyme trädlingen?:va

Jag känner faktiskt för att åka lite nu på dan:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Men hur ser upplägget för kvällen ut, vad ska hända, vikka ska med, dem vanliga som han den tappre o han den... slemmige osså den anonyme trädlingen?:va

Jag känner faktiskt för att åka lite nu på dan:tummenupp

Om du drar med dig mr.dude ur mölndal, tillbaka till KBA, så åker vi väl typ 13:00:tummenupp tjöper fika på ica och så drar vi iväg mot öst:tummenupp :)

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Fan ja tänkte att det var du, trodde först det var Emil på min xr125a, därför jag vinka :D Synd att du missa oss, tänkte att du borde ha mött dom andra på vägen men men :gnissla

jag körde bara upp längre upp på vägen:) skulle upp till fotbollsplanen och lira boll och grilla och dricka:tungan

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag träffade Stefan Rehn idag på Ruby idag när vi var påväg in stod han där med:yoparty haha

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!