Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vem sa att vi skulle köra bana :va

Man blir också trött på bög-krillor, som ska bromsa som fan inför varje kurva, för att den gasa satan så att en långsammare hoj bakom inte hänger med :näsblod Med andra ord är du jävligt jobbig att ligga bakom :mad: Håll dig där bak själv.

:yoparty

Limez skrev ju för helvete att vi skulle köra nåra varv på banan ju:va

sedan om du säger att du inte hänger med, vrf ska jag ligga bakom dig o puttra då för:va :pannkyss :va

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Limez skrev ju för helvete att vi skulle köra nåra varv på banan ju:va

sedan om du säger att du inte hänger med, vrf ska jag ligga bakom dig o puttra då för:va :pannkyss :va

Okej då, läste inte det i tråden, utan han ringde :rolleyes:

Jag hänger med, men inte när du kör i typ 20 genom kruvan, som limez håller 80 igenom, och sedan drar du på efter kurvan. Alltså måste jag bromsa som fan när du ska sakta in, och blir efter efter kurvan. Bättre om jag kan ligga framför dig så kan du ju hålla på och köra sakta du vill genom kurvan. Jag kör ju ändå inte saktare än limez. :mad:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Okej då, läste inte det i tråden, utan han ringde :rolleyes:

Jag hänger med, men inte när du kör i typ 20 genom kruvan, som limez håller 80 igenom, och sedan drar du på efter kurvan. Alltså måste jag bromsa som fan när du ska sakta in, och blir efter efter kurvan. Bättre om jag kan ligga framför dig så kan du ju hålla på och köra sakta du vill genom kurvan. Jag kör ju ändå inte saktare än limez. :mad:

Jag höll iof jämn takt med Limez:va Dem enda kruvorna som jag riktigt saktade in för var 90-graderskruvorna.
Sedan blev ju du fast bakom minst 2 bilar, där har inte jag nån lust att ligga o bli blockerad av både dig o bilen:7peta

Kanske bara e jag, men sedan vissa fick sina kk så har samåkningarna inte vart så roliga, kanske även jag som börjar bli gammal:va

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Jag höll iof jämn takt med Limez:va Dem enda kruvorna som jag riktigt saktade in för var 90-graderskruvorna.
Sedan blev ju du fast bakom minst 2 bilar, där har inte jag nån lust att ligga o bli blockerad av både dig o bilen:7peta

Kanske bara e jag, men sedan vissa fick sina kk så har samåkningarna inte vart så roliga, kanske även jag som börjar bli gammal:va

Ja precis :rolleyes: Du är ju dum i huvet krillan, du låg och blockade hela tiden, varför ska jag ligga sist? Varför kunde inte du lika gärna ligga bakom mig? Visst, när jag inte hann om bilarna säger jag inget om men kurvorna var fan så irriterande.

Även fast du blir så cool när du sitter bakom en dator, och inte snackar på riktigt, kan jag skratta åt att limez ollade din handduk som du sedan hade i ansiktet :D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja precis :rolleyes: Du är ju dum i huvet krillan, du låg och blockade hela tiden, varför ska jag ligga sist? Varför kunde inte du lika gärna ligga bakom mig? Visst, när jag inte hann om bilarna säger jag inget om men kurvorna var fan så irriterande.

Även fast du blir så cool när du sitter bakom en dator, och inte snackar på riktigt, kan jag skratta åt att limez ollade din handduk som du sedan hade i ansiktet :D

Vrf ska jag ligga bakom dig när jag ändå måste köra om dig hela tiden:va och kurvorna fattar jag fortfarande inte va du menar med:va dem gångerna jag körde riktigt sakta i kurvorna var som sagt i 90-graderssvängarna o för att släppa förbi limez då han var vägvisare...

Men då behöver ju inte vi samåka me varann i fortsättningen då, verkar ju tydligen inte funka, eller hur:tummenupp

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Vrf ska jag ligga bakom dig när jag ändå måste köra om dig hela tiden:va och kurvorna fattar jag fortfarande inte va du menar med:va dem gångerna jag körde riktigt sakta i kurvorna var som sagt i 90-graderssvängarna o för att släppa förbi limez då han var vägvisare...

Men då behöver ju inte vi samåka me varann i fortsättningen då, verkar ju tydligen inte funka, eller hur:tummenupp

Varför ska du inte ligga bakom mig :va Varför måste du köra om hela tiden? :va Jag låg ju precis bakom limez, så vad är problemet? :confused: Du körde bara om och skulle tränga dig in mellan oss.

Nej precis, då slipper vi samåkningar :tummenupp

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Japp, och jag har skrivigt andledningen till det i nog 3 inlägg nu :huvet Varför gör du det?

Vill du vara cool och visa att din hoj är snabbare än min, eller vaddå? :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
hur mogna är ni på en skala?

orka tjöta om vem som ska ligga först.

lovar att ni kör som en påse nötter båda två. den ena kör asnvarsfullt och tillbakadragete vilket leder till att det kan gå långsamare i kurvor. och jag kan sätta mitt liv på att allt mikael tänkte på var att komma ikapp emil lr vem det nu var som låg först. vilket kan leda till många livsfalriga omkörning då du kör en 4t med årets segaste jävla gasrespons och kräver en eftermiddag för att köra om en bil....

vad fan är grejen? släpp avstånd och kör i ert eget tempo om det inte passar att slicka röv på den som ligger framför.....

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
jaa för mr.d..'s hoj går ju verkligen mkt bättre än min...:rolleyes::va nån som det tog en halv eftermiddag att köra om en bil för var den som körde xr 125an, fick avbryta minst 2 omkörningar pga vissa omständigheter.

men du som e så jävla duktig på att köra kan ju visa vart skåpet ska stå

mr.d jag vill inte/behöver inte bevisa nått för dig...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jaa för mr.d..'s hoj går ju verkligen mkt bättre än min...:rolleyes::va nån som det tog en halv eftermiddag att köra om en bil för var den som körde xr 125an, fick avbryta minst 2 omkörningar pga vissa omständigheter.

men du som e så jävla duktig på att köra kan ju visa vart skåpet ska stå

mr.d jag vill inte/behöver inte bevisa nått för dig...

är det mej du talar till? det är mikaels hoj som kräver en eftermiddag att köra om en bil. xren är likadan men med tanke på att det verkar vara striden om andra platsen som det är sånt jävla tjöt om så antar jag att emil hade mer flyt med bilarna.

orka typ säga upp bekantkapen med varandra för en sånhär sketsak......

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
förlåt, jag missuppfattade som vanligt:Bugar men att jag kör som en påse nötter kan jag inte släppa, då ska jag genast åka in till länsstyrelsen imon o lämna in mitt körkort.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
förlåt, jag missuppfattade som vanligt:Bugar men att jag kör som en påse nötter kan jag inte släppa, då ska jag genast åka in till länsstyrelsen imon o lämna in mitt körkort.

bra:tummenupp;)

nä men du fattar va jag menar. du kör bra som fan trafikmässigt. men du kör långsamt om man får lov att säga så...

OOOOOBBBBBSSSSS jag pratar från mina egna erfarenheter som mycket väl kan ha förändrat sej... du kanske kör som värsta valentino rossi vad vet jag.

men förut har du varit lite väl passiv enligt mej.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja, men idag så utnyttjade jag raksträckorna så gott jag kunde:yoparty (kanske inte alla) Men man blir faktiskt lite passiv när man har vart o hälsat på i en poliskontroll, tom han med den oranga sa ju det, efter hans lilla bot;) men jag försöker väl i snitt hålla mig 20-29+, då kan dem iaf inte ta mitt kk...:arsele

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Ja, men idag så utnyttjade jag raksträckorna så gott jag kunde:yoparty (kanske inte alla) Men man blir faktiskt lite passiv när man har vart o hälsat på i en poliskontroll, tom han med den oranga sa ju det, efter hans lilla bot;) men jag försöker väl i snitt hålla mig 20-29+, då kan dem iaf inte ta mitt kk...:arsele

Jag tycker att Krillan e DUKIG :pannkyss

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd

Man blir jävligt passiv faktiskt... Inte lika kul att köra själv, bara orolig att polisen står runt kröken.

Dock har de börjat släppa för det händer la rätt ofta att man ligger i 30+ på 50 vägar (kanske 50+ när jag kör ifrån rödljus och sånt menmen):)
(långa raksträckor och få påfarter bör sägas också)

Stor samkörning till helgen?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Man blir jävligt passiv faktiskt... Inte lika kul att köra själv, bara orolig att polisen står runt kröken.

Dock har de börjat släppa för det händer la rätt ofta att man ligger i 30+ på 50 vägar (kanske 50+ när jag kör ifrån rödljus och sånt menmen):)
(långa raksträckor och få påfarter bör sägas också)

Stor samkörning till helgen?

Men det jobbiga e att min passivititet har hållt i sig i snart två år nu:huvet dit har ju börjat släppa bara 3 veckor efter, men när man kör med motardgänget e man rätt lugn, vem väljer dom att ta, mig eller killen 3 meter från mig som kör på bakhjulet:tomten

Jag hänger på till helgen om vi bli många o d e värt o lägga bensinpengar på... e dem väl jämmt, men ni nuläget får man ju nästan välja sina körningar:huvet

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
hur mogna är ni på en skala?

orka tjöta om vem som ska ligga först.

lovar att ni kör som en påse nötter båda två. den ena kör asnvarsfullt och tillbakadragete vilket leder till att det kan gå långsamare i kurvor. och jag kan sätta mitt liv på att allt mikael tänkte på var att komma ikapp emil lr vem det nu var som låg först. vilket kan leda till många livsfalriga omkörning då du kör en 4t med årets segaste jävla gasrespons och kräver en eftermiddag för att köra om en bil....

vad fan är grejen? släpp avstånd och kör i ert eget tempo om det inte passar att slicka röv på den som ligger framför.....

Varför skulle jag försöka "komma i kapp"? Alla höll samma hastighet för det mesta, utan krillan i endel kurvor. Det är ju inte direkt så att emil kör en r1 turbo så ja försöka komma ikapp..... En andledning till att jag ofta inte såg krillan och emil på 10- 15 min var både för krillans kurvtagningar, och för att jag valde attt inte köra om där dem körde om för jag tyckte det var skymt eller liknande.

Jag fattr inte grejen med att krillan blir förbannad för att man kör om :va Finns det någon oskriven lag om att han alltid måste ligga längst fram? Vad är det som gör att han inte kan ligga bakom mig ett tag, undrar jag?

Ibland låg emil först, ibland låg jag först, ibland låg jag bakom emil och ibland sist, bakom krillan. Men tydligen får jag pasa mig, det är tydligen krillans plats att vara nära bakom emil hela tiden nästa gång :D :pannkyss

Får väl påpeka att jag inte är förbannad, utan att mina inlägg bör tas med en viss ironi :tummenupp :pannkyss

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!