Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
jaja, ja och två andra polare kommer att öva lite bakhjul och så imon ialla fall :)
vid freeport eller fjärås du kan ju skicka ett medelande om du e sugen på att följa med endåe:tungan

kör dom oxå 125cc? kan ju se om zlaggrell vill tiita förbi med... han hade tydligen inga bromsbelägg kvar men han e ändå ute o kör nu, hade ju vart trevligt om han ville titta förbi o visa hur man gör:va

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
kör dom oxå 125cc? kan ju se om zlaggrell vill tiita förbi med... han hade tydligen inga bromsbelägg kvar men han e ändå ute o kör nu, hade ju vart trevligt om han ville titta förbi o visa hur man gör:va

japp en XR och en derbi gpr :p aa de kan han fanemej! måste lära mig använda bakbromsen när ja kör på bakhjulet, slått över två gånger men lyckats springa med hojjen och hålla den kvar på två hjul...:gnissla

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
japp en XR och en derbi gpr :p aa de kan han fanemej! måste lära mig använda bakbromsen när ja kör på bakhjulet, slått över två gånger men lyckats springa med hojjen och hålla den kvar på två hjul...:gnissla

Kan jag få slå över med din hoj så jag får känna hur det känns, den e ju redan så schleten:D Nä men skämmt å sido, jag kanske tittar förbi imon:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
snacka inte skit om MariaMaria! hon och jag har ett väldigt speciellt band:D

Vikket fjolligt namna du har gett henne... en anna välkänd påfrestande medlem här har döpt sin till Det koreanska pissludret, det är en namn som heter duga, vill jag säga:tungan
Det japanska luderpisset passar bra på din hoj:pannkyss

Men ni nötter har inte lust att komma upp till arendal, finns en fin rakka att gå på bakkan där... i kba-bor har ju ett ryckte om sig att vara lata, nu har ni ju chans till återupprättelse:pannkyss :tummenupp :arsele
Då kanske Joel med sin österrikiska Ingrid tittar förbi:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Enligt en obekräftad källa så e en kille med en svart asiatisk skitmoppe, av märket sushiki-nånting:va, med o kör imon... då e vi 5 pers:yoparty 6 om han norrifrån ansluter oxå...

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vilken tid e det som gäller imon då? Jag kan inte köra stoppies och får va försiktig eftersom jag inte kan använda frambromsen men bakhjul kan jag köra o visa vart skåpet ska stå :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
nähe han med the black beast är det ingen som nämner:mad:

det är ju för fan jag som får tjöta på joel för att få med honom:D

åker ni till arendal kanske jag kommer:tummenupp

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Om ni drar till freeport eller fjärås kommer jag lätt förbi en stund, kan dock inte få upp min koreanska varken på bakan eller frammn :näsblod men alltid kul att kolla lite :)

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Ähh jag ska till båstad/fårö/landet nu under de kommande veckorna så jag hoppas att ni får en go sommar med mycket hojåkande och lite :tuttar kanske ;)

HA de gött :yoparty

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Drar ni rakkan vid lygnern eller här i närheten så kan jag vara med och fota:tummenupp

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Om jag börjar skolan i gbg i höst kommer jag köra skiten ur er alla... :arsele

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
emil du börjar bli ensam nu;)

du kommer bli alla gamla gubbars buttboy om du inte går över till den ljusa sidan:)

Jag kommer alltid att vara på the dark side, jag SKA köra dödsmaskin! Det är mitt öde:yoparty

Det är ju en jävla massa killar i 125-forumet som gått över till SH från SM nu de senaste månaderna. Folk börjar inse att motardåka inte är hållbart i längden, om man vill kunna ta sig mer är några mil från hemorten utan att börja tappa kropsdelar pgr. av vibrationer och vinddrag:) :gnissla

Efter ett par veckor med oss så kommer du ha den bredaste göteborgskan som finns:) :tummenupp Spinner snackar till och med persiska med göteborgsk dialekt, enligt Krillan:va :) :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Aldrig :hihi

Jag kommer inte beblanda mig med mopeder...

;)

vilken tur. för jag slipper dom gärna oxå.

Jag kommer alltid att vara på the dark side, jag SKA köra dödsmaskin! Det är mitt öde:yoparty

Det är ju en jävla massa killar i 125-forumet som gått över till SH från SM nu de senaste månaderna. Folk börjar inse att motardåka inte är hållbart i längden, om man vill kunna ta sig mer är några mil från hemorten utan att börja tappa kropsdelar pgr. av vibrationer och vinddrag:) :gnissla

Efter ett par veckor med oss så kommer du ha den bredaste göteborgskan som finns:) :tummenupp Spinner snackar till och med persiska med göteborgsk dialekt, enligt Krillan:va :) :tummenupp

lr så har folk inte insett att när man åker hoj har man skoj. och de har man inte om man ska åka 50 mil;) ska man åka så långt åker man bil:tummenupp

Last edited:

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Blir det någon körning idag eller?

Fick precis testa så att jag kom ihåg bromstekniken :näsblod Kom på en fin huvudled, 50-väg så jag låg väl i en 65 tror jag. Efter en stund kommer Hans *ndersson (måste ju censurera hans namn som jag fick fram från att smsa vv :D ) i sin mörkgröna v70 och svänger ut rakt framför mig, och kommer från vänster... jag få panikbromsa, men hinner ändå inte få stopp inann bilen så jag får köra in mellan han och refugen. När jag väl var där drog jag upp fingret och fortsätte om honom. Då hänger sig gobbjäveln på tutan, så jag stannande till vänster, och vi pratade lite.

Jag frågade han lite saker, och fick b.la. veta att alla mc kör för fort:va Så jag sa att han ju inte kan dra alla över en kam, men det kan han visst sa han...:näsblod Fick även veta att man inte behöver blinka i rondeller om man kör rakt fram :confused: Och att han inte alls gjorde fel, för jag körde för fort så då förtjänar jag att dö.... :confused: :tummenupp

Blev helt ställd av att man kan tycka så, köra ut rakt framför mig så jag nästan krockar med han och ändå tycka att man gör rätt. Så jag åkte bara därifrån utan att säga nått mer.

Roliga bilister det finns :gnissla

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Blir det någon körning idag eller?

Fick precis testa så att jag kom ihåg bromstekniken :näsblod Kom på en fin huvudled, 50-väg så jag låg väl i en 65 tror jag. Efter en stund kommer Hans *ndersson (måste ju censurera hans namn som jag fick fram från att smsa vv :D ) i sin mörkgröna v70 och svänger ut rakt framför mig, och kommer från vänster... jag få panikbromsa, men hinner ändå inte få stopp inann bilen så jag får köra in mellan han och refugen. När jag väl var där drog jag upp fingret och fortsätte om honom. Då hänger sig gobbjäveln på tutan, så jag stannande till vänster, och vi pratade lite.

Jag frågade han lite saker, och fick b.la. veta att alla mc kör för fort:va Så jag sa att han ju inte kan dra alla över en kam, men det kan han visst sa han...:näsblod Fick även veta att man inte behöver blinka i rondeller om man kör rakt fram :confused: Och att han inte alls gjorde fel, för jag körde för fort så då förtjänar jag att dö.... :confused: :tummenupp

Blev helt ställd av att man kan tycka så, köra ut rakt framför mig så jag nästan krockar med han och ändå tycka att man gör rätt. Så jag åkte bara därifrån utan att säga nått mer.

Roliga bilister det finns :gnissla

välkommen till verkligheten gröngöling;)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!