Samåkning för 125cc i Göteborg

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
va jag förstod d som skulle aspling + 2 dit, jag o zarrell e båda berädda att dra dit, eller aa, iaf jag:rolleyes:

Haha, jag hänger lätt med om ni kan bestämma en tid. Dock är det typ en tråd kvar på min kopplingswire, så jag kanske får köra hem utan att växla :näsblod Men kom igen, bestäm tid :tummenupp

Edit: E inte zarell ute och åker båt?

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Tillbaka nu, jag e berred o dra till kba men nåt Arendal och längre turer blir det inte föränn jag bytt bromsbelägg...

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Är det nån som kan kontakta aspling och dom, och se om det blir nått eller inte? Onödigt och itta och vänta annars.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Vilka skulle dit? Eller blir det inget alls?

Var inte du för rädd för att pajja den nu när den ska säljas? Eller kanske bara jag som förstod emil fel..

lille vän det är en jävla skillnad på att inte åka bana och köra bakhjul och plåga skiten ur den som jag gjort förut och att inte använda den alls.

och ni är ju "jättetaggade" på att komma till göteborg för att köra hoj så vaffan ska jag komma till kba med min hoj för å göra nånting den suger till ändå. era jävla vägar runt lygnern är åt helvete för raka för min hoj.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
lille vän det är en jävla skillnad på att inte åka bana och köra bakhjul och plåga skiten ur den som jag gjort förut och att inte använda den alls.

och ni är ju "jättetaggade" på att komma till göteborg för att köra hoj så vaffan ska jag komma till kba med min hoj för å göra nånting den suger till ändå. era jävla vägar runt lygnern är åt helvete för raka för min hoj.

Klart fan det är skillnad, men det emil sa var att du inte vågade använda den... Iom att han inte sa "förutom" är det ju inte så konstigt att jag misförstod det...

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Så nu får jag skulden för allas massuppfittningar:mad:

:) :D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Och nu vågar inte jag köra med skylten uppflyttad längre, fick 1500 i böter igår på hemvägen pga ej avläsbar skyllt, vafan e detta, här blir kvinnor våldtagna, barn slagna och moppefuckon som gör trafiken livsfarlig med sina dåliga körvarnor och så får JAG denna dryga bötern:mad:

Jag vet att jag var jävligt dum och osmart som erkännde, men vafan, man va så jävla trött o skakis... faaaaaaaaaaaaaaan:huvet

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Och nu vågar inte jag köra med skylten uppflyttad längre, fick 1500 i böter igår på hemvägen pga ej avläsbar skyllt, vafan e detta, här blir kvinnor våldtagna, barn slagna och moppefuckon som gör trafiken livsfarlig med sina dåliga körvarnor och så får JAG denna dryga bötern:mad:

Jag vet att jag var jävligt dum och osmart som erkännde, men vafan, man va så jävla trött o skakis... faaaaaaaaaaaaaaan:huvet

va de motardböjningen du fick böter för lr har de hänt nåt mer?:D

fan va klockrent:rofl

det enda som är tveksamt på krillans hoj torskar han på:D

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj

Skojar du eller? Vilken väg tog du hem egentligen, var det för att skylt belysningen inte funkade eller?

Ser det framför mig hur Krillan sitter o tar emot skit, "ja du har ingen skylt belysning" o Krillan öhhh aaa neeeh :( istället för nåt i stil med: VA? "den funkade när jag körde hemmifrån" etc. och neka bla bla istället för att ta emot skiten.

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
va de motardböjningen du fick böter för lr har de hänt nåt mer?:D

fan va klockrent:rofl

det enda som är tveksamt på krillans hoj torskar han på:D

Klart jag torskar på det när det tydligen var så uppenbart:va
Dem påstod att skylten var för mkt uppåtvinklad o ej avläsbar:huvet

Det e så typsikt va, du körde med en hoj inne i stan (det det brukar krylla av poliser) men du blev inte stoppad eller nått, trotts att du saknade lampor o hela kittet, jag kör på 158an en sen kväll och stöter på en enda bil och det är en polisbil med 2 nitiska polisgrisar:mad: :huvet

Skojar du eller? Vilken väg tog du hem egentligen, var det för att skylt belysningen inte funkade eller?

Ser det framför mig hur Krillan sitter o tar emot skit, "ja du har ingen skylt belysning" o Krillan öhhh aaa neeeh :( istället för nåt i stil med: VA? "den funkade när jag körde hemmifrån" etc. och neka bla bla istället för att ta emot skiten.

Tog 158an till påfarten på e6an, funderade på att ist ta den kruviga vägen (har glömmt namnet på den) som går förbi OK/Q8, som sagt, vinkeln på plåten var inte godkänd:mad:

Skyltbelysningen vart det ingen anmärkning på, det skrev jag inte heller något om i mitt föregående inlägg vad jag vet:va

Men men, jag har nu vinklat upp den 25mm så nu är den definitivt läsbar från håll i en bil, så nästa gång kan dem köra upp sina böter i röven:mad: (men det hade jag aldrig vågat säga direkt till dem, typisk svensk som jag e:rolleyes: )

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Klart jag torskar på det när det tydligen var så uppenbart:va
Dem påstod att skylten var för mkt uppåtvinklad o ej avläsbar:huvet

Det e så typsikt va, du körde med en hoj inne i stan (det det brukar krylla av poliser) men du blev inte stoppad eller nått, trotts att du saknade lampor o hela kittet, jag kör på 158an en sen kväll och stöter på en enda bil och det är en polisbil med 2 nitiska polisgrisar:mad: :huvet

Tog 158an till påfarten på e6an, funderade på att ist ta den kruviga vägen (har glömmt namnet på den) som går förbi OK/Q8, som sagt, vinkeln på plåten var inte godkänd:mad:

Skyltbelysningen vart det ingen anmärkning på, det skrev jag inte heller något om i mitt föregående inlägg vad jag vet:va

Men men, jag har nu vinklat upp den 25mm så nu är den definitivt läsbar från håll i en bil, så nästa gång kan dem köra upp sina böter i röven:mad: (men det hade jag aldrig vågat säga direkt till dem, typisk svensk som jag e:rolleyes: )

Men va fan, kunde du inte vinklat ner den på plats? Fy fan, 1.5 papp för lite fel vinkel på skylten har dom fan inget bättre för sig. Du skulle nekat/klagat eller nåt inte bara tagit emot ett o fem i böter. Fy fan, dom hade väl en tråkig kväll för det händer la inte så jävla mycket i kungsbacka så dom kände väl för o stoppa någon, samma sak när det kom 3 polisbilar körandes för att stoppa en kille med trasig framlampa och en annan gång när dom satte alla bilar dom hade inkluderat piketbilen utanför ett hus av nån anledning. Jävla idioter borde lägga resurserna på annat håll istället :huvet

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Som sagt, här blir kvinnor våldtagna, barn slagna och moppefuckon som gör trafiken livsfarlig o klarar sig ostraffat undan, och så åker jag på böter när jag gör något så livsfarligt som att köra runt med en skylt som inte syns så bra.. men men, kunde ju vart värre... man har ju iof bara sig själv att skylla, men man kan ibland ifrågasätta polisens prioriteringar...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!