MR.duDe
hejhej
välkommen till verkligheten gröngöling![]()
Du kör väl inte ens hoj längre
![Visa arselet :arsele :arsele](/img/smilies/nya/bootyshake.gif)
välkommen till verkligheten gröngöling![]()
vilken tur. för jag slipper dom gärna oxå.
vilken tur. för jag slipper dom gärna oxå.
vi e ca 5 st som skulle dra till freeport... antar att ni inte orkar komma dit![]()
gör jag inte?![]()
va jag förstod d som skulle aspling + 2 dit, jag o zarrell e båda berädda att dra dit, eller aa, iaf jag![]()
Vilka skulle dit? Eller blir det inget alls?
Var inte du för rädd för att pajja den nu när den ska säljas? Eller kanske bara jag som förstod emil fel..
lille vän det är en jävla skillnad på att inte åka bana och köra bakhjul och plåga skiten ur den som jag gjort förut och att inte använda den alls.
och ni är ju "jättetaggade" på att komma till göteborg för att köra hoj så vaffan ska jag komma till kba med min hoj för å göra nånting den suger till ändå. era jävla vägar runt lygnern är åt helvete för raka för min hoj.
Och nu vågar inte jag köra med skylten uppflyttad längre, fick 1500 i böter igår på hemvägen pga ej avläsbar skyllt, vafan e detta, här blir kvinnor våldtagna, barn slagna och moppefuckon som gör trafiken livsfarlig med sina dåliga körvarnor och så får JAG denna dryga bötern![]()
Jag vet att jag var jävligt dum och osmart som erkännde, men vafan, man va så jävla trött o skakis... faaaaaaaaaaaaaaan![]()
Och nu vågar inte jag köra med skylten uppflyttad längre, fick 1500 i böter igår på hemvägen pga ej avläsbar skyllt, vafan e detta, här blir kvinnor våldtagna, barn slagna och moppefuckon som gör trafiken livsfarlig med sina dåliga körvarnor och så får JAG denna dryga bötern![]()
Jag vet att jag var jävligt dum och osmart som erkännde, men vafan, man va så jävla trött o skakis... faaaaaaaaaaaaaaan![]()
va de motardböjningen du fick böter för lr har de hänt nåt mer?
fan va klockrent
det enda som är tveksamt på krillans hoj torskar han på![]()
Skojar du eller? Vilken väg tog du hem egentligen, var det för att skylt belysningen inte funkade eller?
Ser det framför mig hur Krillan sitter o tar emot skit, "ja du har ingen skylt belysning" o Krillan öhhh aaa neeehistället för nåt i stil med: VA? "den funkade när jag körde hemmifrån" etc. och neka bla bla istället för att ta emot skiten.
Klart jag torskar på det när det tydligen var så uppenbart![]()
Dem påstod att skylten var för mkt uppåtvinklad o ej avläsbar![]()
Det e så typsikt va, du körde med en hoj inne i stan (det det brukar krylla av poliser) men du blev inte stoppad eller nått, trotts att du saknade lampor o hela kittet, jag kör på 158an en sen kväll och stöter på en enda bil och det är en polisbil med 2 nitiska polisgrisar![]()
![]()
Tog 158an till påfarten på e6an, funderade på att ist ta den kruviga vägen (har glömmt namnet på den) som går förbi OK/Q8, som sagt, vinkeln på plåten var inte godkänd![]()
Skyltbelysningen vart det ingen anmärkning på, det skrev jag inte heller något om i mitt föregående inlägg vad jag vet![]()
Men men, jag har nu vinklat upp den 25mm så nu är den definitivt läsbar från håll i en bil, så nästa gång kan dem köra upp sina böter i röven(men det hade jag aldrig vågat säga direkt till dem, typisk svensk som jag e
)
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy