Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Håll käfften o sluta förpesta tråden med ert tjat, här kommer outlaw film av högsta klass!:yoparty

[YOUTUBE-ID]wjlmOdIa9ss[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Mr.d--->Emil var ju så sexig i sina läderbyxor, till skillnad från ditt lite mer maskulina läder, så jag var bara tvungen att ha första parkett.

Förstår fortfarande inte det här med kurvtagningarna, jag höll ju för fan jämmt med Limez igenom kurvorna:va jaja, slut på diskussionen.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Mr.d--->Emil var ju så sexig i sina läderbyxor, till skillnad från ditt lite mer maskulina läder, så jag var bara tvungen att ha första parkett.

Förstår fortfarande inte det här med kurvtagningarna, jag höll ju för fan jämmt med Limez igenom kurvorna:va jaja, slut på diskussionen.

Japp, de e bra, slutdiskurat :tummenupp

Btw, har du tvättat din hoj efter den lilla enduro-väg- vattenpölen vi körde i igår? :D

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Håll käfften o sluta förpesta tråden med ert tjat, här kommer outlaw film av högsta klass!:yoparty

[YOUTUBE-ID]wjlmOdIa9ss[/YOUTUBE-ID]

Niiice:) inte sugen på att ge privatlektioner? kunde behöva lära mig lite nu, kommer fan inte längre en typ maxat 20 meter på bakan(har gjort de typ en gång:tungan ):huvet

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Niiice:) inte sugen på att ge privatlektioner? kunde behöva lära mig lite nu, kommer fan inte längre en typ maxat 20 meter på bakan(har gjort de typ en gång:tungan ):huvet

20 meter, med xt'n, som inte ens Zarrell kunde gå på bakkan med:va jag ligger verkligen efter med va det gäller att köra på bakhjulet:huvet

vi kan la träna lite enhjuling nån dag när det e fint väder:tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Vad sägs om Arendal (eller rakan vid grustaget) på fredga eller nått, vi kanske kan skrapa ihop ett gäng:yoparty

Jag slutar dock 16-17 men kan la komma dit direkt isf, på lördag har jag bestämt att jag ska vara bakis om det e inte en jättesamling för körning :D

1. Nils, lycke utanför kärna, husqvarna 125 sm -07
2. Andreas, Bohus, Husqvarna 125 sm -05
3. Linus, Torslanda (Göteborgs skärgård), honda crm 125 (snart sm)
4. Fredrik, Sjöhåla utanför Kärna, Kungälv, MZ RT125
5.Christoffer, Kungsbacka, KTM 125 exc som -06
6.Fredrik,Kullavik(utanför Kungsbacka),TZR 125sf
7. Fredrik, Kärna utanför kungälv, Honda Cbr 125 -06 tror jag.
8. Robin, Ytterby, Honda Cbr 125 -07
9. Kristoffer, Mölndal, Hojlös (Om man inte räknar med Sexfemtin)
10. mattias, trollhättan, honda nsr, uppkörning på tisdag igen
11. Sebbe, Lindome, Aprilia Rs 125
12. Kim, Hisingen, GasGas 125 Sm 03
13. Joel, Partille, KTM 125 exc 07
14. Fredrik, Önnered (västra frölunda), Aprilia MX 125 -06
15. Alm, Hisingen Aprilia RS 125 -03 (förhoppningsvis pippigul snart)
16. André, Kållered, Yamaha DT 125R

Vart tog alla vägen?:va

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag slutar dock 16-17 men kan la komma dit direkt isf, på lördag har jag bestämt att jag ska vara bakis om det e inte en jättesamling för körning :D

Jag tycker vi kör lite på fredag om d passa folket?:)

Neeej, på lördag får ni inte ha en stooor samåkning, ska på släktkalas hela dagen då:huvet fast det e klart, då kan ni ju passa på...:rolleyes:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fan mina bromsbelägg fram e slut. Hmm varför är dom det må tro? Nu kan jag inte köra normalt på en vecka typ om jag måste beställa nya :huvet

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

5.Christoffer, Kungsbacka, KTM 125 exc som -06
6.Fredrik,Kullavik(utanför Kungsbacka),TZR 125sf

Christoffer sålde KTMen för ett tag sen, efter som att han inte "orkade" ta körkort, åkte väl fast för olovlig körning nån gång också. Han kör numera fiddy, stuntar. (om detta är den "Kocke" jag tror det är alltså):tummenupp

Fredrik kör stor hoj nu, GPZ 750R eller nått, utan kk han med, blir väl dock inte så mkt åka. Han har dock kvar 125an:tummenupp

Jag kan inte åka med på någon samkörning närmsta veckan, då Zarrell har tagit tillbaka sin hoj för kopplingsbyte och föräljning. Och drivpaketet har ännu inte kommit till det koreanska pissludret:huvet :näsblod

:)

Fan mina bromsbelägg fram e slut. Hmm varför är dom det må tro? Nu kan jag inte köra normalt på en vecka typ om jag måste beställa nya :huvet

Beställa? Åk bort till MC-delen och kolla om dom har något inne först:tummenupp

Man hörde ju till och med hur det skrapade mot skivan när vi var ute ikväll :näsblod :gnissla

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Baikhjuls/stoppie-träning imon torsdag eller på fredag?

På fredag finns det iof risk för regn, men är det någon/några som vill och har lust så hade det vart kul om vi kunde samlas ett gäng, antingen på rakan vid grustaget i arendal eller på en lång raka som ligger vid lyngnern, hoppas någon är på:tummenupp

Ha det bra!

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Baikhjuls/stoppie-träning imon torsdag eller på fredag?

På fredag finns det iof risk för regn, men är det någon/några som vill och har lust så hade det vart kul om vi kunde samlas ett gäng, antingen på rakan vid grustaget i arendal eller på en lång raka som ligger vid lyngnern, hoppas någon är på:tummenupp

Ha det bra!

jag är på:tungan men jag måste nog jobba över lite imon, måste bli klar nere på Eriksberg:huvet :huvet :gnissla

men kan vi inte om de e fint väder börja vid 6-7 tiden eller nått?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!