Krilllan
Ny medlem
Jaja, dagen e ung n så länge, kanske kan bli en tur lite senare![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Jaja, dagen e ung n så länge, kanske kan bli en tur lite senare![]()
När ska vi göra nästa utflykt ut till den hemliga banan då som är strängerligen förbjuden för moppefuckon *HOST*Stalk*HOST*
Min budget är snart spräckt men har nog precis råd med en tur dit, hade vart kul o göra om det, är ju jävligt goa vägar ut dit![]()
Limez, kan du inte lägga upp bilden/filmen på Zarrell's underbara dyk från igår![]()
Ja, min karutchi och willes dyk gjorde dagen
edit: sedan e ju även bilderna på när jag dyker oslagbara i och med att du, t4pp3r, synns i bakgrunden på varje bild o själv uppmärksamheten![]()
hir ist das filme, som Wille hade sagt![]()
![]()
![]()
[YOUTUBE-ID]BaKzxY4A_K0[/YOUTUBE-ID]
Underbarmycket trevlig fil må jag säga
![]()
Eh, va ju ändå inget vidare, blev ditlurad, trodde vi skulle köra på banan, men vi körde nån tråkig väg runt nån sjö där istvaffan. horred utan mej![]()
Eh, va ju ändå inget vidare, blev ditlurad, trodde vi skulle köra på banan, men vi körde nån tråkig väg runt nån sjö där isthade hellre behållt dem sopapengarna
![]()
... det var faktiskt helt OK vägar vi körde änd¨men man blir ju lite trött på dessa färskingar med nytaget kort som i tid o otid ska hålla på o hävda sig
![]()
Nä, men jag trodde vi drog dit för o köra bana (mer än d lilla vi gjorde), hade ju ingen lust att stanna kvar själv o köra runt där, sedan när jag ändå var där så kund jag köra med er
men men
... det var faktiskt helt OK vägar vi körde änd¨men man blir ju lite trött på dessa färskingar med nytaget kort som i tid o otid ska hålla på o hävda sig
![]()
Vem sa att vi skulle köra bana![]()
Man blir också trött på bög-krillor, som ska bromsa som fan inför varje kurva, för att den gasa satan så att en långsammare hoj bakom inte hänger medMed andra ord är du jävligt jobbig att ligga bakom
Håll dig där bak själv.
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |