Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Som sagt, här blir kvinnor våldtagna, barn slagna och moppefuckon som gör trafiken livsfarlig o klarar sig ostraffat undan, och så åker jag på böter när jag gör något så livsfarligt som att köra runt med en skylt som inte syns så bra.. men men, kunde ju vart värre... man har ju iof bara sig själv att skylla, men man kan ibland ifrågasätta polisens prioriteringar...

Kan du inte skicka in en lapp o överklaga eller nåt, 1.5 tusen kan man göra mycket annat roligt för än att betala böter för :näsblod

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Klart jag torskar på det när det tydligen var så uppenbart:va
Dem påstod att skylten var för mkt uppåtvinklad o ej avläsbar:huvet

Det e så typsikt va, du körde med en hoj inne i stan (det det brukar krylla av poliser) men du blev inte stoppad eller nått, trotts att du saknade lampor o hela kittet, jag kör på 158an en sen kväll och stöter på en enda bil och det är en polisbil med 2 nitiska polisgrisar:mad: :huvet

Tog 158an till påfarten på e6an, funderade på att ist ta den kruviga vägen (har glömmt namnet på den) som går förbi OK/Q8, som sagt, vinkeln på plåten var inte godkänd:mad:

Skyltbelysningen vart det ingen anmärkning på, det skrev jag inte heller något om i mitt föregående inlägg vad jag vet:va

Men men, jag har nu vinklat upp den 25mm så nu är den definitivt läsbar från håll i en bil, så nästa gång kan dem köra upp sina böter i röven:mad: (men det hade jag aldrig vågat säga direkt till dem, typisk svensk som jag e:rolleyes: )

ja lite småkomiskt:D

jag kör alltid för fort. min hoj är jätte inte laglig. osv osv osv har laltid varit så med moppe hoj och alllting:D jag har aldrig blivit stoppad:yoparty

jag fattar inte hur din skylt kunde vara för mkt vinklad. är det orginalfästet lr har du byggt nån ny grjej? och du är inte säker på att den va oläsbar pga att den va skrynklig. calle har torskat på att skylten va för bucklig och skev på husan.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
ja lite småkomiskt:D

jag kör alltid för fort. min hoj är jätte inte laglig. osv osv osv har laltid varit så med moppe hoj och alllting:D jag har aldrig blivit stoppad:yoparty

jag fattar inte hur din skylt kunde vara för mkt vinklad. är det orginalfästet lr har du byggt nån ny grjej? och du är inte säker på att den va oläsbar pga att den va skrynklig. calle har torskat på att skylten va för bucklig och skev på husan.

Kan vara att den var skrynklig... plåten vilade på två pinnar där orginal-reghållaren egentligen ska vila mot, vinkeln blir rätt mkycke, men inte så jävla mycket tycker jag inte... men det är som det är:(

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Fan vilken otur krillan! Det är ju typ en chans på tusen att man blir tagen.

Efter jag läste detta börjar det bli olite läskigt att åka runt med min hoj, som har ett laminerat a4 i ungefär 1/3 storlek av orginal skylten, där jag målat på nummret :gnissla Och ingen skyltbelysning :yoparty

Får väl ta och skruva tillbaka det. Jeffla poliser.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Efter jag läste detta börjar det bli olite läskigt att åka runt med min hoj, som har ett laminerat a4 i ungefär 1/3 storlek av orginal skylten, där jag målat på nummret :gnissla Och ingen skyltbelysning :yoparty
'Yeeea, du kör pissluderstyle! Tattarankan är ju lite blankare these dajs:) :yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Men det var ju lätt värt 15houndra för att få va ball i 2 månader eller vad säger du Krillan?

:) :D

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Jag körde utan skylt o reflex en hel kväll runt i kungsbacka och i två dagar med en pappers/plast skylt, mötte väl totalt 3 polisbilar, då kör jag ändå konstant för fort och bakhjul hela tiden.
Satan vilken otur Krillan har, inte nog med böterna, gårdagens olycka var ju inte heller så rolig, tur att du o hojen klarade sig i alla fall, kunde ju vart värre (bra att du hade touring hjälmen på dig så du slapp repa crosshjälmen) :huvet :näsblod :rolleyes:

Bifogat

• downungeslåröver.jpg
    downungeslåröver.jpg
    28.1 KB · Visningar: 55

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

öh! phett! gAsReS ohc kRöNwHeElIe!!!!111

:yoparty :) :D

gårdagens olycka var ju inte heller så rolig, tur att du o hojen klarade sig i alla fall, kunde ju vart värre (bra att du hade touring hjälmen på dig så du slapp repa crosshjälmen) :huvet :näsblod :rolleyes:

ah, dy fifan! d va ingen rollig klåtning krilan e kas på ståpi han slor över häla tyden han ä jete dolig på at jöra ståpis han kan ta sista prisset på at klåta me sinn äfemäx

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
ska till sjukhuset o röntga knät, har fått gå på morfin hela natten, har vart för fullt på akuten för att dem skulle kunna ta emot mig så jag fick en flaska morfin.

dela:brynad :fyllisar

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
ska till sjukhuset o röntga knät, har fått gå på morfin hela natten, har vart för fullt på akuten för att dem skulle kunna ta emot mig så jag fick en flaska morfin.

dela:brynad :fyllisar

Fan va gött, jag skulle behöva några shots mårfin nu asså. Ingen som vill leka med mig? Har ingen hoj till förfogande så det får vara i KBA i så fall:näsblod :huvet

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
nu är man hemma från sjukan igen... inget hojåka på minst 3 veckor... joel, vrf e det pinsammt? alla craschar nån gång, jag gjorde det iaf inte inför 4 pers, som du gjorde:tomten

men för en kamera dock...

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
nu är man hemma från sjukan igen... inget hojåka på minst 3 veckor... joel, vrf e det pinsammt? alla craschar nån gång, jag gjorde det iaf inte inför 4 pers, som du gjorde:tomten

Haha, så typiskt dig flöt-krillan:) :D
Jag tror Joel menar att hans wheelie-försök är pinsamma:tummenupp
Haha:yoparty

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd

Jag menade mer att min film var pinsam ;)

gaaaaaaaaaaaaaah träningsvärk:mad:

hur mår dina armar joel?

Mina armar finns inte kvar, jag amputerade dem.. Nacken går inte att röra och skinkorna värker:huvet

Tänker fan aldrig mer lyfta en gokart, och definitivt aldrig mer 100 st:gnissla

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke