Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Hell yeah:yoparty

Bilden till artikeln är tagen i en butik i kungälv (antar att det är kex-fabriken där), nästa destenation; Kungälv:yoparty :tummenupp

Bilden bör komma snart:rolleyes:

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Blir ingen fotosession för mig idag:( Hade vart kul att få lite schyssta bilder på nya hojen:( men men... hade ju vart kul om vi kunde ordna en samåkning nästa vecka eller nått, som Joel nämnde i ett tidigare inlägg... vilka är på?

(Frågan lyder alltså vilka som är på, inte vilka som inte är på)
:rolleyes:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
hade ju vart kul om vi kunde ordna en samåkning nästa vecka eller nått, som Joel nämnde i ett tidigare inlägg... vilka är på?

(Frågan lyder alltså vilka som är på, inte vilka som inte är på)
:rolleyes:

Jag är på om jag har en körbar 125a då :tummenupp

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
På grund av integritet och lagliga skäl är följande person i historien ersatt med "anonym". *host* ni fattar själva, vi e kanske inte dom enda som läser på sh, vill ju inte att en viss civilpolis ska känna igen händelsen och hitta den stackars skyldige:rolleyes: :näsblod .

Ha ha idag fick anonym reda på att han smitit från polisen utan att knappt ha vetat om det. Min lillasysters kompissar hade frågat om det var han dom sett som kört en röd mc jätte fort i röd t shirt med en civil polis bakom blinkandes med blåljus. I går hade anonym nämligen varit ute o rastat xr125an som höll på att renoveras, körde utan kåpor,skylt, avgasrör etc. Lät som fan över hela Särö och eftersom han bara tog en kort cruise efter jobbet hade han bara t shirt o jeans på sig. Var på väg till macken men av en slump kollade han bakom sig o såg en mörk volvo, tänkte direkt: civilpolis så han svängde av för säkerhets skull och tänkte köra en annan väg till macken, när han såg att volvon földe efter blev han lite mistänksam och fortsatte in på en smal väg, när volvon även då följde efter blev han lite nojjig och drog på full gas och drog ifrån in på gångbana och upp över en bro förbi bommar, hade inga backspeglar så han såg aldrig bakåt och vände sig aldrig heller, körde bara järnet därifrån och tog bakvägen hem. Idag fick han i alla fall reda på att det tydligen hade varit en civil polis som legat med fullt blåljus bakom honom men inte kunnat jaga honom in över gångbanan :D
Fan va gött att nya regskylten inte var påsatt än och att han körde utan avgasrör så det lät rejält när han drog iväg, OUTLAW!

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
På grund av integritet och lagliga skäl är följande person i historien ersatt med "anonym". *host* ni fattar själva, vi e kanske inte dom enda som läser på sh, vill ju inte att en viss civilpolis ska känna igen händelsen och hitta den stackars skyldige:rolleyes: :näsblod .

Haha, så länge han inte såg ditt ansikte + regplåt så kan dem inte göra något åt saken, och jag antar att du hade hjälm på huvudet!
Och det du skriver här kan ju lika väl vara lögner för att du vill hävda dig och vara cool. Finns inga regler som säger att det du skriver på internet måste inehålla sannig och kommer att kunna användas emot dig:)

Det är lugnt Wille aka anonym:gnissla :) :D :yoparty

Dock väldigt OuTlaW:yoparty :yoparty :yoparty

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Haha, så länge han inte såg ditt ansikte + regplåt så kan dem inte göra något åt saken, och jag antar att du hade hjälm på huvudet!
Och det du skriver här kan ju lika väl vara lögner för att du vill hävda dig och vara cool. Finns inga regler som säger att det du skriver på internet måste inehålla sannig och kommer att kunna användas emot dig:)

Det är lugnt Wille aka anonym:gnissla :) :D :yoparty

Dock väldigt OuTlaW:yoparty :yoparty :yoparty

Sjukt Outlaw :yoparty Köra med helt strippad hoj utan skydd och utan regskylt o avgasrör, ha ha fick typ värsta kicken när jag fick reda på att jag smitit :D, visste ju aldrig helt säkert att det varit en polis när jag smet :gnissla

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Sjukt Outlaw :yoparty Köra med helt strippad hoj utan skydd och utan regskylt o avgasrör, ha ha fick typ värsta kicken när jag fick reda på att jag smitit :D, visste ju aldrig helt säkert att det varit en polis när jag smet :gnissla

Fan vad kul :yoparty :yoparty :rofl :rofl

Men vet du vad andledningen till att de ville få stopp på di var? Bara att den lät som helvete, elelr gjorde du något annat?

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Fan vad kul :yoparty :yoparty :rofl :rofl

Men vet du vad andledningen till att de ville få stopp på di var? Bara att den lät som helvete, elelr gjorde du något annat?

Ingen regplåt, låter som fan, strippad på kåpor och skit = Antingen "stulen" eller moppe, i båda fallen så borde dom stoppa honom, med tanke på att en moppe utan skylt bara får framföras i 30 km/h, och det var nog inga 30 han låg i:)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!