Samåkning för 125cc i Göteborg

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Verkar bara vara jag som har en fungerande hoj mu:va tråkit d som hänt zarrel

Jag kanske har tur och får min mutter nästa vecka... Hade hoppats på denna veckan men nästa får väl gå an, eller nästa efter det...

Känns rätt onödigt att ha lagt ut +10k på A1 körkort när jag har haft 2-3 månaders problem (dvs. ej körbar hoj) båda säsongerna hittils, och mitt i den bästa delen av säsongen också, båda åren:huvet

Och jag vågar inte räkna på värdeminskningen på hojen... Det var ett dåligt val det här med A1.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Du kanske skulle ha sattsat på en xr 125 ist, wilhelms har ju gått 3000 mil + ett antal vurpot, funkar fin fint, ska man köra asiatiskt så verkar det vara japanskt som gäller:rolleyes:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Du kanske skulle ha sattsat på en xr 125 ist, wilhelms har ju gått 3000 mil + ett antal vurpot, funkar fin fint, ska man köra asiatiskt så verkar det vara japanskt som gäller:rolleyes:

Ja kanske det. Men jag skulle inte kunna visa mig på en sådan moppe, även om den är jävligt rolig att köra på små grusvägar (tack för lånet Wille:) )

Just mina problem har ju inte handlat om vilket namn det står på tanken. Eller jo, kanske den långa leveranstiden på en sån enkel sak som en mutter...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Just mina problem har ju inte handlat om vilket namn det står på tanken. Eller jo, kanske den långa leveranstiden på en sån enkel sak som en mutter...

Vad det gällde namnet tänkte jag mest på driftsäkerheten, du tror inte att den cbr 125 hade passat dig? nog för att en comet e phetare till utséendet...

Hade ju sett framemot att dyka upp på gp me nya hojen o dra nån tur via härrskogen som vi gjorde i april, eller dra bort till arendal o träna lite:( men den tiden kommer väl snart igen:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Sådana prylar hade du fått på 4 dagar till en Honda

Jo precis. Men samtidigt är det tråkigt att följa den svenska trenden och gå på det som är ett säkert kort (dock är jag ju biologisk finne så det kanske har med det att göra:) )

Vad det gällde namnet tänkte jag mest på driftsäkerheten, du tror inte att den cbr 125 hade passat dig? nog för att en comet e phetare till utséendet...

Hade ju sett framemot att dyka upp på gp me nya hojen o dra nån tur via härrskogen som vi gjorde i april, eller dra bort till arendal o träna lite:( men den tiden kommer väl snart igen:tummenupp

Jo visst. Aldrig i hela livet att jag hade satt mig på en cbr 125 med intentionen att köra den :näsblod Var en "cbr125lover" innan jag hade hoj. Men nu vet jag bättre.

Nästa sommar Krillan, nästa sommar!
Då ska vi bomba helvettet :yoparty

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Köp muttern i en vanlig affär då? Måste ju gå att få tag på någonstans... :näsblod:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Sådär nu har jag fått 2 stifft i tummen/handen och nytt gips. Blev sövd, fick dropp o hela skiten :gnissla , såg min puls åka upp och ner på sån däringa fräck dator man ser i alla sjukhus serier :tungan

Ska byta gips om 2 veckor och plocka ut stiften om 5 veckor :näsblod

Jävla skit för nu kan jag inte jobba heller och när jag hunnit bli frisk e golf säsongen ändå slut så då får jag hitta nåt annat :huvet

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
enligt smhi ska det inte regna på lördag

okej vi gora lisatan här va

1. snygg nils
2.ful oskar (nils snälla vän)
3. krillan
4.