Krilllan
Ny medlem
Nån som vill köra i nästkommande vecka:banan (alltså om någon vill köra, inte om någon inte vill köra)
Tjeeeenas fyllosdar!!!!!!!!!!
fick du spö igår lr?
Nääh det blev inget bråk för torslandaborna stack med bussen, men sen kom polisen till oss så sa vi de till dom och då åkte de iväg för att stanna bussen
Köra idag?
Menar du denna?
En liten berättelse om en händelse som slutade mindre lyckligt
Det hela började med att en polare ringde mig.
K-Tjenare
J- Hallå dööh
K va göru?
J Degar, sj då
K inget, du är på att lira fotboll elle med några?
J Visst plastet elle?
K yepp klockan 18
J Ok ses där *klick*
Fan va gött, komma ut i det goa vädret tänker man. Går ner till garaget, slänger på fotbollsskorna och tar ut hojen ur garaget. FAN va fin hon e, nytvättad så det blänker i solljuset. Mobilen ligger i strumpan då jag kör i shorts och t-shirt, FAN va ouwlaw jag e . Slänger i 1:an och kör upp för backen. Sedan 2:an, 3.an. Nu går det snabbt asså. Vinden blåser i håret. Kmr förbi frejaplan och en långraksträcka innan målet.
Ligger på 3:an och degar, men vad ser jag! Två med blont hår och lite småfjortisaktiga i 15-16 år. Perfekta åldern
Nu jävlar tänker jag, och drar upp på bakan, liggger där i 5 meter. NUJVÄLAR NU GÅR DET ÅT HELVETE. Drar bakfötterna och landar på assfalten med hojen framför mig och glider på fotbollsdobbarna, dock glider jag och PANG. Då glider man där på röven tills man stannar och hojen glider vidare lite. Mobilen ramla ur strumpan och låg bredvid hojen.
-Kuken också säger jag, tyvärr lite för högt då tjejerna som redan då fnittrade började skratta.
Där satt jag och skämdes medan tjejerna gick vidare. Reser hojen och det är la repor lite här och där men mest röven, foten och självförtroendet som skadades.
Här får ni lite bilder att beskåda.
1. axel
2. lår
3. fot
Ps, det blev inget :ligga heller
Hela denna historian utspelas på en trampcykel
kollade bilderan först och började läsa. aja han klara sej bra tänkte jag.
sen när jag läste trampcykel så funderade jag på hur i hela helvete du lyckades skada dej så in åt helvete på en trampcykel
jävla klantskalle
Zarrell vurpade och bröt/spräckte tummen + skadat knä. Ska in och röntgas imorgon tydligen.
Lite läskigt.
e de nån som vet vart man kunde köpa billig okq8 olja?? de va la nåt ställe vid lilla edet tror jag...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|