Samåkning för 125cc i Göteborg

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
En liten berättelse om en händelse som slutade mindre lyckligt :gråta

Det hela började med att en polare ringde mig.
K-Tjenare
J- Hallå dööh
K va göru?
J Degar, sj då
K inget, du är på att lira fotboll elle med några?
J Visst plastet elle?
K yepp klockan 18
J Ok ses där *klick*

Fan va gött, komma ut i det goa vädret tänker man. Går ner till garaget, slänger på fotbollsskorna och tar ut hojen ur garaget. FAN va fin hon e, nytvättad så det blänker i solljuset. Mobilen ligger i strumpan då jag kör i shorts och t-shirt, FAN va ouwlaw jag e :yoparty. Slänger i 1:an och kör upp för backen. Sedan 2:an, 3.an. Nu går det snabbt asså. Vinden blåser i håret. Kmr förbi frejaplan och en långraksträcka innan målet.
Ligger på 3:an och degar, men vad ser jag! Två :tuttar med blont hår och lite småfjortisaktiga i 15-16 år. :) Perfekta åldern:yoparty
Nu jävlar tänker jag, och drar upp på bakan, liggger där i 5 meter. NUJVÄLAR NU GÅR DET ÅT HELVETE. Drar bakfötterna och landar på assfalten med hojen framför mig och glider på fotbollsdobbarna, dock glider jag och PANG. Då glider man där på röven tills man stannar och hojen glider vidare lite. Mobilen ramla ur strumpan och låg bredvid hojen.
-Kuken också säger jag, tyvärr lite för högt då tjejerna som redan då fnittrade började skratta.

Där satt jag och skämdes medan tjejerna gick vidare. Reser hojen och det är la repor lite här och där:huvet men mest röven, foten och självförtroendet som skadades.

Här får ni lite bilder att beskåda.
1. axel
2. lår
3. fot

Ps, det blev inget :ligga heller :huvet
:hihi
Hela denna historian utspelas på en trampcykel

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    48 KB · Visningar: 32
  • 2.JPG
    2.JPG
    86 KB · Visningar: 34
  • 3.JPG
    3.JPG
    44.9 KB · Visningar: 34

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
En liten berättelse om en händelse som slutade mindre lyckligt :gråta

Det hela började med att en polare ringde mig.
K-Tjenare
J- Hallå dööh
K va göru?
J Degar, sj då
K inget, du är på att lira fotboll elle med några?
J Visst plastet elle?
K yepp klockan 18
J Ok ses där *klick*

Fan va gött, komma ut i det goa vädret tänker man. Går ner till garaget, slänger på fotbollsskorna och tar ut hojen ur garaget. FAN va fin hon e, nytvättad så det blänker i solljuset. Mobilen ligger i strumpan då jag kör i shorts och t-shirt, FAN va ouwlaw jag e :yoparty. Slänger i 1:an och kör upp för backen. Sedan 2:an, 3.an. Nu går det snabbt asså. Vinden blåser i håret. Kmr förbi frejaplan och en långraksträcka innan målet.
Ligger på 3:an och degar, men vad ser jag! Två :tuttar med blont hår och lite småfjortisaktiga i 15-16 år. :) Perfekta åldern:yoparty
Nu jävlar tänker jag, och drar upp på bakan, liggger där i 5 meter. NUJVÄLAR NU GÅR DET ÅT HELVETE. Drar bakfötterna och landar på assfalten med hojen framför mig och glider på fotbollsdobbarna, dock glider jag och PANG. Då glider man där på röven tills man stannar och hojen glider vidare lite. Mobilen ramla ur strumpan och låg bredvid hojen.
-Kuken också säger jag, tyvärr lite för högt då tjejerna som redan då fnittrade började skratta.

Där satt jag och skämdes medan tjejerna gick vidare. Reser hojen och det är la repor lite här och där:huvet men mest röven, foten och självförtroendet som skadades.

Här får ni lite bilder att beskåda.
1. axel
2. lår
3. fot

Ps, det blev inget :ligga heller :huvet
:hihi
Hela denna historian utspelas på en trampcykel

kollade bilderan först och började läsa. aja han klara sej bra tänkte jag.

sen när jag läste trampcykel så funderade jag på hur i hela helvete du lyckades skada dej så in åt helvete på en trampcykel:D

jävla klantskalle:rofl

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
kollade bilderan först och började läsa. aja han klara sej bra tänkte jag.

sen när jag läste trampcykel så funderade jag på hur i hela helvete du lyckades skada dej så in åt helvete på en trampcykel:D

jävla klantskalle:rofl

jag hade ju farten uppe, gick minst 30 km/h,:skrämd nästan 40 asså. Du vet ju hur man vill va tuff när damer kmr:huvet. jag landade ju på röven efter jag glidit på fotbollsdobbarna:D

:rolleyes:

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Zarrell vurpade och bröt/spräckte tummen + skadat knä. Ska in och röntgas imorgon tydligen.

Lite läskigt.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Zarrell vurpade och bröt/spräckte tummen + skadat knä. Ska in och röntgas imorgon tydligen.

Lite läskigt.

Han bröt den nog inte iom han kunde röra den :gnissla Men vi får se när han har varit på sjukan. Knäet var det väl inget fel på förutom att det gjorde ont? Eller?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
vilken tur att ni underrättar hela sverige så dom kan skicka choklad och blommor åt lilla wille.

och det var tydligen illa. han ligger på operationsbordet nu tror jag. hans telefon är avstängd.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!