Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
joel och tapper? den mystiska mr.dude? spinner? aspling?
om alla kan och vill borde vi endå kunna bli ett gäng :)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
joel och tapper? den mystiska mr.dude? spinner? aspling?
om alla kan och vill borde vi endå kunna bli ett gäng :)

Joel o Tapper kmr väl förbereda sig inför team 13 på under lördag (körningen e på söndagen?) o tappers hoj verkar ju ändå inte fungera (han skulle låna nån annans hoj till t-13):rolleyes: han där mr.dude vill bara fisa runt i kba i dricka power king o aspling verkar vara bortrest man han är annars en väldigt körkåt jävel så han akn vi nog få me om han är hemma, sedan å har jag fågat hird oxå, får se va han säger, sen kan jag ju även fråga min kompos som kör en husqvarna motard.

Last edited:

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Du kanske skulle ha sattsat på en xr 125 ist, wilhelms har ju gått 3000 mil + ett antal vurpot, funkar fin fint, ska man köra asiatiskt så verkar det vara japanskt som gäller:rolleyes:

Har inget med Hyosung att göra, det är hur emil har skött sin. Hans val att köra med drivpaketet fast det är hel slut, det var därför hans kedja hoppade. Hans val att ligga på rödmarkeringen i flera mil, trots att han bytt till öppen ljuddämpare utan att bestycka om den (det som gjorde att den pajade förra året) och det var även han som vurpade den. Kanske inte med meningen, men det var inte hojens fel. Alltså hade exakt samma sak hänt med en xr eller vilken annan hoj som helst som hade blivit skött likadant.

Sådana prylar hade du fått på 4 dagar till en Honda

Det gäller även 90% av Hyosungs sortiment, de saker jag har beställt har jag fått på 3 - 5 dagar. bara otur att just muttern var slut så de var tvungna att skicka en ny från Korea (det var jag som beställde muttern...).

Joel o Tapper kmr väl förbereda sig inför team 13 på under lördag (körningen e på söndagen?) o tappers hoj verkar ju ändå inte fungera (han skulle låna nån annans hoj till t-13):rolleyes: han där mr.dude vill bara fisa runt i kba i dricka power king o aspling verkar vara bortrest man han är annars en väldigt körkåt jävel så han akn vi nog få me om han är hemma, sedan å har jag fågat hird oxå, får se va han säger, sen kan jag ju även fråga min kompos som kör en husqvarna motard.

Fisa runt i kba och dricka powerking? det är ju du som vill stanna var 5e minut och köpa cHexX :arsele :rolleyes: Vågar du köra så längre bort hemifrån än Mölndals centrum nu alltså?:D

Nä men jag hänger gärna med på en körning på lördag :tummenupp

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det verkar som att min mutter har blivit skickad idad (torsdag) så den lär landa här(hos dude) i början på nästa vecka:tummenupp :yoparty :näsblod

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Fisa runt i kba och dricka powerking? det är ju du som vill stanna var 5e minut och köpa cHexX :arsele :rolleyes: Vågar du köra så längre bort hemifrån än Mölndals centrum nu alltså?:D

Nä men jag hänger gärna med på en körning på lördag :tummenupp

eh, det e ju ni som jämt vill handla, klart man passar på att uträtta det man ska då samtidigt. och det där om att våga köra utanför sin kommun ska väl bara du o dem andra kba-borna hålla käften om, det är ju jämt jag som har kommit ner till er och klört på den där jävla lyngnern, så kom inte här o snacka:mad: :7peta :fatta!

no hard feelings

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
BTW, ni som hade tänkt att åka med på lördag kan ju skriva upp sig här, blir enklare då att se vilka som kommer (rolleyes:):

1. snygg nils
2.ful oskar (nils snälla vän)
3. krillan
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
eh, det e ju ni som jämt vill handla, klart man passar på att uträtta det man ska då samtidigt. och det där om att våga köra utanför sin kommun ska väl bara du o dem andra kba-borna hålla käften om, det är ju jämt jag som har kommit ner till er och klört på den där jävla lyngnern, så kom inte här o snacka:mad: :7peta :fatta!

no hard feelings

Jag vill köra utanför Kungsbacka :va Och köra lygnern tycker inte ens jag är särskilt kul.... Hur många gången har du och jag kört lygnern samtidigt...?

Och handla vill jag i princip aldrig göra, kanske ca 3gr i månaden. Så om du och limez vill handla när vi köra har inget med mig att göra.

1. snygg nils
3. krillan
4. MR.duDe
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag vill köra utanför Kungsbacka :va Och köra lygnern tycker inte ens jag är särskilt kul.... Hur många gången har du och jag kört lygnern samtidigt...?

Och handla vill jag i princip aldrig göra, kanske ca 3gr i månaden. Så om du och limez vill handla när vi köra har inget med mig att göra.

Du vill handla lika mycket som mig, inga undanflykter nu:7peta :såjaponken :D

Spela roll hur många ggr vi kört den tillsammans, har ändå kört den tillräckligt för att vilja testa andra vägar, synd att horred ligger så långt bort, dem absolut roligaste vägarna som jag känner till just nu!

Vi ser ju ändå ut att kunna bli ett gäng på lördag:yoparty

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Du vill handla lika mycket som mig, inga undanflykter nu:7peta :såjaponken :D

Spela roll hur många ggr vi kört den tillsammans, har ändå kört den tillräckligt för att vilja testa andra vägar, synd att horred ligger så långt bort, dem absolut roligaste vägarna som jag känner till just nu!

Vi ser ju ändå ut att kunna bli ett gäng på lördag:yoparty

Det som spelar roll med hur många gånger vi har kört den samtidigt är att det visar hur gärna jag vill köra den.. :arsele :arsele :tungan

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
1. snygg nils
3. krillan
4. MR.duDe
5.Spinner
6.Dennis (Nimas vän)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
vet inte riktigt men några ideer:

härskogen

lyngern

uppåt alafors ganska goa vägar mellan alafors och alingsås men jag hittar inte där.

upp mot stenungsund

fyll på med förslag så har vi lite och välja mellan.
nu måste jag fan få ihop min hoj till imån med.

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
haha, körkåt va namnet ja:) nee men jag kanske e på kom pricis hem från min otroligt långa resa... satt av 50 mil i sadeln idag (stackars min fina rumpa:( )

men kanske som sakt:)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag har hoj som funkar. men jag tycker inte det är skoj att köra era långa och sega vägar som är för raka för min smak.

jag ska meka med morgan och stefan imån. va lite småfix på 560n som skall fixas inför söndagen brum brum:banana

vem vet jag kanske kan glida med min ciao;) den kommer gå som fan. slipat insug, portad cylinder och matchportat block made by tapper;)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
aspling, häng me o kör imon då:toparty

tapper, vi kmr inte köra raka tråkiga vägar, tvärt om... hoppas jag:va

Lämplig samlingsplats är väl götaplatsen, nog den mest centrala platsen som alla bör hitta till, poseidon längts upp på avenyn!!!!?????

tid, ca 13-14?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
1. snygg nils
3. krillan
4. MR.duDe
5.Spinner