joel och tapper? den mystiska mr.dude? spinner? aspling?
om alla kan och vill borde vi endå kunna bli ett gäng![]()
Du kanske skulle ha sattsat på en xr 125 ist, wilhelms har ju gått 3000 mil + ett antal vurpot, funkar fin fint, ska man köra asiatiskt så verkar det vara japanskt som gäller![]()
Sådana prylar hade du fått på 4 dagar till en Honda
Joel o Tapper kmr väl förbereda sig inför team 13 på under lördag (körningen e på söndagen?) o tappers hoj verkar ju ändå inte fungera (han skulle låna nån annans hoj till t-13)han där mr.dude vill bara fisa runt i kba i dricka power king o aspling verkar vara bortrest man han är annars en väldigt körkåt jävel så han akn vi nog få me om han är hemma, sedan å har jag fågat hird oxå, får se va han säger, sen kan jag ju även fråga min kompos som kör en husqvarna motard.
Fisa runt i kba och dricka powerking? det är ju du som vill stanna var 5e minut och köpa cHexX![]()
Vågar du köra så längre bort hemifrån än Mölndals centrum nu alltså?
![]()
Nä men jag hänger gärna med på en körning på lördag![]()
eh, det e ju ni som jämt vill handla, klart man passar på att uträtta det man ska då samtidigt. och det där om att våga köra utanför sin kommun ska väl bara du o dem andra kba-borna hålla käften om, det är ju jämt jag som har kommit ner till er och klört på den där jävla lyngnern, så kom inte här o snacka![]()
![]()
no hard feelings
Jag vill köra utanför KungsbackaOch köra lygnern tycker inte ens jag är särskilt kul.... Hur många gången har du och jag kört lygnern samtidigt...?
Och handla vill jag i princip aldrig göra, kanske ca 3gr i månaden. Så om du och limez vill handla när vi köra har inget med mig att göra.
Du vill handla lika mycket som mig, inga undanflykter nu![]()
![]()
Spela roll hur många ggr vi kört den tillsammans, har ändå kört den tillräckligt för att vilja testa andra vägar, synd att horred ligger så långt bort, dem absolut roligaste vägarna som jag känner till just nu!
Vi ser ju ändå ut att kunna bli ett gäng på lördag![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |