Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag ahde varit på om jag hade haft en hoj som funkat:)

orkar inte piska moppe på samåkningarna:näsblod

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X
Skulle varit skit kul att vara med, men om ni kör i göteborg så kommer jag ha så jävla ont i röven. (efter 125an då :D )

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Ja annars skär den :gnissla.. Jo visst jag måste upp till er och köra men måste vara någon mer från mina trakter som sticker dit.

Ja, det är klart. Annars skulle man ju ha någon större västsverige träff i Varberg eller något sånt, som ligger i mitten. Jag hade gärna åkt ner och följt med dig upp till Götet om jag ine haft en RS. Antagligen hade jag kommit till Varberg innan den hade skärt :tuttar

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X
Ja, det är klart. Annars skulle man ju ha någon större västsverige träff i Varberg eller något sånt, som ligger i mitten. Jag hade gärna åkt ner och följt med dig upp till Götet om jag ine haft en RS. Antagligen hade jag kommit till Varberg innan den hade skärt :tuttar

Hehe, ja i varberg eller falkenberg hade ju varit toppen. Ni som bor i dessa städer så se till att det blir någon "träff" eller något snart.:smasha

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Hehe, ja i varberg eller falkenberg hade ju varit toppen. Ni som bor i dessa städer så se till att det blir någon "träff" eller något snart.:smasha

jag och lundgren tänkte anordna ett grymt fett meet h'r i gbg nu i sommar men jag vettefan hur lång tid de tar att få hem ny cylinder. kanske kan ha nåt liet senare. nån helg när skolan har börjat. vi får se...

då vill jag att många kommer. jaga på alla polare ni har och släpa med dom om de ska vara så.

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Är det någon här med en svart cbr med leovince(?) dämpare och miniskylt?:va
Den stog nämligen utaförr mitt jobb nu i veckan men han aldrig se vem som körde den

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Kan det vara Nisses(stork3n) kompis? Han hade ju slipon och den vart svart, miniskylt vettefan.

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
det va nog han. han har allt det. men han e iåf i alingsås nu men han kan ha varit där innan vet inte när han åkte riktigt så det va nog han :)

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
men va fan håller våran fina tråd på att döut lr? fan kom igen nu gubbs lite mer sköna samåkningar :)

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Jag har ju antagligen körförbud snart också :huvet , så jag vill ju helst köra innan men det har inte direkt vart väder för det änna, för mycket regn:mad:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha klarar ni inte ens av att hålla en egen samåkning när jag piskar wakeboard och gör annat roligt?? :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring