Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
idag e det e det ju gött väder någon som e på? klockan 6 vid stigcenter?

1: Nils Wilhelmsson, Stork3n, 0734-408339

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Jag fick reda på idag att jag inte kommer kunna åka mer hoj den här sesongen:gråta
Jag rammlade igår påvägpå en båt och läkaren sa idag att det kommer ta 2-3 månader innan jag är fullt återställd

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag fick reda på idag att jag inte kommer kunna åka mer hoj den här sesongen:gråta
Jag rammlade igår påvägpå en båt och läkaren sa idag att det kommer ta 2-3 månader innan jag är fullt återställd

meeeeeh... va har hänt då? stukat lilltån lr:pannkyss *just kidding*

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Nä nu jävlar. nur är hojen färdigtestad.... den håller (förhoppningsvis).

nån som ska med och dra en soft tur nån dag? jag kan leda för jag kommer inte hålla de tempot vi brukar hålla ändå. orkar inte bröta med släpkärra och skit....

dag tid och plats vettefan. får kolla vädret.

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
om ni fixar en stor träff någon dag så kommer jag antagligen till er från borås, kan ju försöka ragga upp fler på vägen. Isf kanske man kan locka med sej folk från trollhättan/uddevalla också så blir det något stort av det. Fixar ni bara så att några från er tar tag i det på något sätt och sprider infon så kunde det väl bli något stort om vädret artar sej till augusti.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
om ni fixar en stor träff någon dag så kommer jag antagligen till er från borås, kan ju försöka ragga upp fler på vägen. Isf kanske man kan locka med sej folk från trollhättan/uddevalla också så blir det något stort av det. Fixar ni bara så att några från er tar tag i det på något sätt och sprider infon så kunde det väl bli något stort om vädret artar sej till augusti.

tanken var att jag och lundgren skulle fixa ett fett meet. lr två rättare sagt. här i gbg och ev ett i stockholm med hjälp av nån som kan stan.

så rasa min hoj så har de inte blitt av. men nu är prylar beställt iaf så det ser ljust ut ändå...

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
tanken var att jag och lundgren skulle fixa ett fett meet. lr två rättare sagt. här i gbg och ev ett i stockholm med hjälp av nån som kan stan.

så rasa min hoj så har de inte blitt av. men nu är prylar beställt iaf så det ser ljust ut ändå...

Blir det något meet nu då? :confused: Eller ska jag och min RS som gör över 200 (Enligt min granne) komma och prata dig till rätta:mad: :mad: :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Blir det något meet nu då? :confused: Eller ska jag och min RS som gör över 200 (Enligt min granne) komma och prata dig till rätta:mad: :mad: :yoparty

de blir de nog. vettefan. måste få ordning på min generator så jag slipper ha med mej 75 batterier....

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Dålig fart på denna tråden nu? :O fixar en växelspak imorrn, så då kan man ut å smiska igen :D

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Jag får min nya leksak imorgon så då ska jag bara ta kort och sen kan jag vara med och leka med er pojkar.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
jag e uppskriven på listan men har dock ej sett denna tråden... jag har inte fått kortet än men när jag får den inom någon/nåra månader, bara uppkörning kvar så tar vi en tur..

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
när e de dags för nästa fuckyou-burnout-repa med gbg-gänget då?

*hos* 650s e inte välkomna:7peta *hos, kristoffer*

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...