Samåkning för 125cc i Göteborg

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
jag e också på men inte för tillfället eller isåfall får jag köra strypt :död
min krök har spruckit :huvet fattar inte hur det hände asså... någon här som kan svetsa?

marhall

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
vfr 800 v-tech
nån som vet om det e ngn körning imorgon ? gp?
min brorsa e sugen kör varje dag men själv har man grabben så det blir te o stanna hemma . :pannkyss

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
nån som vet om det e ngn körning imorgon ? gp?
min brorsa e sugen kör varje dag men själv har man grabben så det blir te o stanna hemma . :pannkyss

hmm, imorrn skulle jag nog kanske kunna hänga på. har halvdag om jag inte minns helt fel!

vad kör han för hoj då?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag är ev på. slutar 10 över 1. ska dock fixa ett par saker efter skolan så framåt kvällen får de blir för min del. 5? aja lerqa du har mitt nummer. finns på luren hela dan. sms om inte annat.

nissepisse din hoj va la fixat nu va?

smhi lovar ganska gött väder oxå.

DOCK. jag är INTE med på någon längre tur. är fortfarande småsjuk så borde inte köra hoj egentligen men de skiter jag i. därför kan en lång seg landsväg få klara sej utan mej. köra en sväng å käka nånstans typ räcker för min del.

kanske avsluta det hela med lite bakhjul nisse? ni andra får förståss hänga på men vet att sporthojsen inte brukar gilla de.

aja pöss på er.

0737012590. bror din kan langa ett sms om han har lust marhall. och som sagt. vad kör han för hoj?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
haha, slutar 11.20 imorrn med. så mej spelar det ingen större roll. helst inte båda dagarna för så mycket besin har jag inte råd med haha :D

men för helvete du går gtg och får samma csnbidrag som oss andra:huvet. du är den sista soma ska klaga för helvete. och vem vet va de e för väder imån? och jag slutar 20 över 4. (fast sista lektionen kanske va inställd. dunno. isf slutar jag 14.20).

vi drar ut nu vaffan. nisse kommer hem snart oxå.

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
Husaberg Fs650 -04
men för helvete du går gtg och får samma csnbidrag som oss andra:huvet. du är den sista soma ska klaga för helvete. och vem vet va de e för väder imån? och jag slutar 20 över 4. (fast sista lektionen kanske va inställd. dunno. isf slutar jag 14.20).

vi drar ut nu vaffan. nisse kommer hem snart oxå.

aa typ. varför är det alltid bara massor av motarder med :gråta jag kan ju inte köra bakhjul ju. riktigt jävla dåligt med folk i denna tråd, vi är typ 4 st aktiva :va

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
aa typ. varför är det alltid bara massor av motarder med :gråta jag kan ju inte köra bakhjul ju. riktigt jävla dåligt med folk i denna tråd, vi är typ 4 st aktiva :va

eeh. denna tråden har varit stendöd sen vi körde sist typ:D

du får köpa ny hoj ist sebbe:tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
När blir nästa tur, då? (Om det nu blir fler:gnissla)

öööööhhhhhhh. inga 650s här. håll dej till åkatråden i göteborgstråden fö fan.

nä men jag vet faktiskt inte. jag gillar inte att plannera och skit. känner jag för att köra så ringer man ihop sina gangsters å drar ut å kör.

de jag vill säga är att alla har allas nummer. vill nån köra ringer den nån och så är man ett gäng. är ju inte negativt att säga till innan att typ då kör vi men jag vill inte låsa upp mej. speciellt inte nu när de börjar bli kallt. känner man inte för det är de bara onödigt. jag tänker inte bli sjuk igen.

kanske bara lipar nu men jäjä. man får ha dåliga stunder ibland oxå. nu ska jag sova. pöss

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln