Samåkning Gävle/Sandviken 2011

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Tricket är att bo själv i hus då får man göra saker när man vill, eller inte alls.

Jag åker ut en sväng snart med farsan.

Har sålt huset o det ska vara tomt senast på tisdag så jag har inte så mycket val just nu... Kanske åker en sväng in till Gävle ikväll iaf

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Har sålt huset o det ska vara tomt senast på tisdag så jag har inte så mycket val just nu... Kanske åker en sväng in till Gävle ikväll iaf

Aha då förstår jag. Har lovat att leka med damen ikväll så det är nog färdighojat för dagen, men man vet ju aldrig.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Tänkte ta en vända nu jag, börjar bli lite mer människa igen efter att ha utsatt sig på att försöka ta sig fram på en hästkraft, har blåmärken på de minst märkliga ställen kan jag lova(?):confused: men iaf..

..Har inte följt med tråden så bra, någon som tänkt brumma i morgon?:)

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Tänkte ta en vända nu jag, börjar bli lite mer människa igen efter att ha utsatt sig på att försöka ta sig fram på en hästkraft, har blåmärken på de minst märkliga ställen kan jag lova(?):confused: men iaf..

..Har inte följt med tråden så bra, någon som tänkt brumma i morgon?:)

Yes, tidpunkt? :D

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Hoj
ZX9R
Så då va vi hemma igen,blev en sväng på 29 mil :tummenupp
Vi åkte via Axmar till Söderhamn,käkade lite där och sen vidare till Bollnäs,Kilafors och hem.
Synd bara att tanten blev lite fryssen...men funkade ju ändå :)

Aha...ni ska brumma i morrn :D

Last edited:

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Så då va vi hemma igen,blev en sväng på 29 mil :tummenupp
Vi åkte via Axmar till Söderhamn,käkade lite där och sen vidare till Bollnäs,Kilafors och hem.
Synd bara att tanten blev lite fryssen...men funkade ju ändå :)

Aha...ni ska brumma i morrn :D

yes, ska bomba utav bara fan! Ne men en repa lär det bli. 1400, exakt på sek.

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
Drog söderut på 76:an idag sikte på Sthlm vid en 8:30 imorse, tog E4:an ned till Älvkarleö tog den genom skogen till fallen men undvik den vägen om man inte har en cross eller trial. Obehaglig beläggning som kändes som att köra på grus... Men nästa stopp Skärplinge, slog sällskap med ett par andra hojåkare runt Hållnäs sedan mot Örbyhus - Österbybruk - Forsmark - Öregrund - Gräsö t/r- Östhammar (via promillestigen) - Gimo - Harg - Halstahammar - Grisslehamn - Norrtälje - Östanå - Åkersberga - Sthlm (Skansen tog en fika med en polare) - Vände tillbaka samma väg mot Östhammar tillbaka förutom en vid Österbybruk höll jag mot Skärplinge - Hållnäs - Fagerviken - Gävle...

Dessutom så höll jag på att få min tankväska stulen av en lite fjortis som sade att han trodde det var hans väska :p

Är lite lagom trött nu men hojen står nytvättad och tankad i garaget redo för en tur :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!