Då har du alltid lärt dig något. Gött att det gick bra med dig!!
Jo man har väl d för hoppningsvis.
Då har du alltid lärt dig något. Gött att det gick bra med dig!!
Tur ja inte köpte Edward hjälmen så här i efterhand
Så nu har man vart i backen åxå, helvete!!! Men men, hade ju tydligen en jävla tur.
Så nu återstår lite spejande efter kåpor mm. KUL
Jag hade 2:an i på ljumna däck å tryckte för mkt i kurvan. Därför släppte det tror ja. KOmmer ju ihåg hela flygturen. Nån som har bild eller film på d? Vore kul å se, har bara en suddig bild från min kamera.
Roger: Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.
Ja där "sparade" du ju i alla fall 8.000kr
Inget vidare kul för dig, men efter att ha inspekterat hojen så har den klarat sig fantastiskt bra ändå med tanke på omständigheterna.
En ny bakram & gaffelben samt en uppsättning Kina-kåpor med mera så får du snart ihop den igen.
Ram, sving & motor verkar ju iaf ha klarat sig bra!
Huvudsaken var ju att du inte skadade dig ändå.
Krya på dig & börja spana på eBay redan nu!
/Morgan
Det var en kille där på en blå R1 -07 som har en något suddig på dig när du flyger genom luften. Har tyvärr inget namn på honom.
Jag hade 2:an i på ljumna däck å tryckte för mkt i kurvan. Därför släppte det tror ja. KOmmer ju ihåg hela flygturen. Nån som har bild eller film på d? Vore kul å se, har bara en suddig bild från min kamera.
Roger: Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.
vädret ser bättre och bättre ut för söndagen.. skönt..
och skydd för knät kommer få vara på om de går under skinnstället..
ska testa de imorn.. annars skiter ja i skyddet under..
är sjukt sugen nu!!
btw.. är ni trötta på Windows.. testa ubuntu.. en linux desktop som är helt grafisk.. första grafiska linuxoperativet ja instalerat.. gillar de lite faktiskt.. som tur är så kan man lätt hägerklicka på skrivbordet och få fram gammla hederliga terminalfönstret =)
annars skulle ja vara elt lost =)
gaffel hittad, men cagiva peter kan nog fiska fram en annan om denna inte blir billig, han är ebay trollkarl
http://cgi.ebay.de/GSXR-GSX-R-Gabel...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:1|293:1|294:50
klart du ska få hjälp att skruva, no probs
gillar du ubuntu så skall du prova fedora11. helt klart bättre på alla sätt. sedan kan du alltid köra virtualbox och en windowsinstallation på den virtuella boxen för dem program man tyvärr behöver wintendo till =).
Ja d sägs att den klara sig bra, får fjeska för mekar folket här i stan för ja kan fan inget Johan heter han me bilden, å d va min kamera.
Testade Fedora... lite buggigt då ja mest ändvänder terminalfönstret.. det grafiska funkar nice men drar man på lite terminalfönster fuckar det tyvärr..
Jo jag mår bra. Inga frakturer på rygg/nacke/ben. Enda som hände va fraktur i högra långfinger spetsen, så ja hade tur.
gaffel hittad, men cagiva peter kan nog fiska fram en annan om denna inte blir billig, han är ebay trollkarl
http://cgi.ebay.de/GSXR-GSX-R-Gabel...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:1|293:1|294:50
klart du ska få hjälp att skruva, no probs
Lassem
http://cgi.ebay.co.uk/FUEL-TANK-GAS...34.c0.m14.l1262&_trkparms=|301:1|293:1|294:30
ifall du inte orkar med tankrenoveringen kan detta vara ett alternativ.
Det ser ju lovande ut. Fattar inte så mycker dock av tyskan. Men helt klart behöver ja en sådan. Vet dock inte hur aj går till väga, va är ett bra pris så att säga?
JA det är ju ett alternatv, ska nog försöka, kanske ger upp
Jannesson: Hur känner du dig i kroppen?
Börjar de bli lite ömt?
tog axeln på skinnstället rätt ordentligt... kommer nog kännas imorn om inte annat.
Ja ringer imorn.
Ingen fara med mig, träningsvärk i låren bara djävligt dumt o åka med lite oljeläckage men vafan gör man när man väl står på banan. varken jag eller hojen är i sämre skick än innan gårdagen
Jag hann ju köra en del så för min del var det en kul dag.
Lasse
Hoppas du mår bättre idag o som så många sagt redan, det behöver ju inte bli så himla dyrt att plocka ihop den igen.
Ingen fara med mig, träningsvärk i låren bara djävligt dumt o åka med lite oljeläckage men vafan gör man när man väl står på banan. varken jag eller hojen är i sämre skick än innan gårdagen
Jag hann ju köra en del så för min del var det en kul dag.
Lasse
Hoppas du mår bättre idag o som så många sagt redan, det behöver ju inte bli så himla dyrt att plocka ihop den igen.
Ja ja lever, att dömma av bilden och minnet på flygturen så e ja otroligt glad att ja lever och eller inte sitter som ett kolli i en rullstol.
Hemma idag och jobbar. Stel i nacken och svullet vänserknä som går att böja i knappt 90 grader. MEN, korsbandet på högerknät e ok
Framgaffeln R2 va tydligen i fint skick enligt en polare som kan tyska men man kan inte skicka tillbaka den. Va tror du?
Hemma idag och jobbar. Stel i nacken och svullet vänserknä som går att böja i knappt 90 grader. MEN, korsbandet på högerknät e ok
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|