Samåkning Skövde

Tr1Me

Supra MKIV TT - 600hk / CBR 929RR
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 929
Är i GBG resten av veckan, men ska kika så fort jag kommer hem.

Mvh

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
God Jul!

Som sagt, God Jul på er!

Här kom Tomten med till mej, har ni varit lika snälla..?

Bifogat

• yz250f.jpg
    yz250f.jpg
    44.8 KB · Visningar: 72

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Hej alla skaraborgare:) jag har nu haft mitt kort 2 sommrar. Har bott i skövde sen 2006 hitflyttad från trollhättan! Jag tänkte kolla om folk här va sugna på att stämma en träff eller nåt liknande? Som sagt jag har haft mitt kort i 2 sommrar nu och oftast så sticker jag iväg själv o åker. Detta handlar inte om att jag förlorat intresse eller liknande, men det hadde inte varit fel o lära känna lite mc folk här i skövde. Alltid roligare o ett gäng. Inte bara för mc åkning. Vi skulle kunna stämma träffar på vintrarna tex så kanske dom inte blir så himla lååånga:( just nu känns det som det finns väldigt många av oss här i skövde men att vi e utspridda i små grupper. Kom gärna med förslag om ni finner detta intressant. Jag kan ju dra mitt strå i stacken o komma me några förslag blir vi tillräkligt många så kan det ju bli riktigt.

Gokart
Utekväll med mat o dryck.

Finns säker massa mer! Kom gärna med fler förslag kanske vi kan få lite fart påt här:)

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Hej alla skaraborgare:) jag har nu haft mitt kort 2 sommrar. Har bott i skövde sen 2006 hitflyttad från trollhättan! Jag tänkte kolla om folk här va sugna på att stämma en träff eller nåt liknande? Som sagt jag har haft mitt kort i 2 sommrar nu och oftast så sticker jag iväg själv o åker. Detta handlar inte om att jag förlorat intresse eller liknande, men det hadde inte varit fel o lära känna lite mc folk här i skövde. Alltid roligare o ett gäng. Inte bara för mc åkning. Vi skulle kunna stämma träffar på vintrarna tex så kanske dom inte blir så himla lååånga:( just nu känns det som det finns väldigt många av oss här i skövde men att vi e utspridda i små grupper. Kom gärna med förslag om ni finner detta intressant. Jag kan ju dra mitt strå i stacken o komma me några förslag blir vi tillräkligt många så kan det ju bli riktigt.

Gokart
Utekväll med mat o dryck.

Finns säker massa mer! Kom gärna med fler förslag kanske vi kan få lite fart påt här:)

hojkväll som inleds med bowling och mat och dryck =)

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Trevligt:) vem lägger upp tid plats mm? Försök o inte träffa mc mässans helg:) kan bli riktigt roligt. Alla som vill är välkomna!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
hörde jag supa?

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Ok jag styr upp nåt då?

1: Lördagen den 9 februari. Vi kör bowling o mat på olearys i skövde. Alla som vill med skriver sitt namn o när allt e klart så fixar jag med bokningar mm på olearys.

1,
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,

Om det är många som verkligen velat med men datum inte passar så pm:a mig så kollar jag om vi kan köra på annat datum.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Ok jag styr upp nåt då?

1: Lördagen den 9 februari. Vi kör bowling o mat på olearys i skövde. Alla som vill med skriver sitt namn o när allt e klart så fixar jag med bokningar mm på olearys.

1,romeo patrik
2,zaitoon
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,

Om det är många som verkligen velat med men datum inte passar så pm:a mig så kollar jag om vi kan köra på annat datum.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Nu har jag bokat upp bowling den 9 februari. Bokat för 20 personer hittills. Så fortsätt fyll på listan med namn. Det blir bowling 1 timma efter det så blir det käk och dricka.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år