Samåkning Skövde

Pratade med Transportstyrelsen nu, det visade sig att det är ett företag i borås som importerade den 2010 hit till sverige, sen efter det hade den en ägare i t-boda och en i skövde. importerade hojar känns lite halvt sådär så jag får leta vidare :)

Hittade äntligen en fräsch gsxr 600 så var iväg och hämtade den idag :D. Hoppas bara att solen tittar fram snart :)600211_10150860385027671_1443290431_n.jpg

lite ot men..

vad fan kommer det sig att det kryllar av nya mustang GT i stan?
två på min gata bara och jag ser lätt en till annan om dan..

student + "vanlig" bil? :D

edit: eller det kanske var förra helgen förresten.. det var mina två cent iaf :)

student + "vanlig" bil? :D

edit: eller det kanske var förra helgen förresten.. det var mina två cent iaf :)

kanske förklarar en del av dom men detta har pågått nån vecka nu..

lite ot men..

vad fan kommer det sig att det kryllar av nya mustang GT i stan?
två på min gata bara och jag ser lätt en till annan om dan..

Håller med dig ser som överallt, men är så att det importeras för många så priserna har sjunkit du kan få en för 110, det är dock v6an vill du ha v8an får man hosta upp lite mer :). Ser mustanger mer nu än V70 på gatorna :D

Last edited:
Vill bara varna folket för vägen förbi wassbacken. Där "lagar" svevia med grus, mycket grus...

Stod en kraschad gammal silvrig/grå Suzuki mitt i vägen vid pizza baggeriet/hallonet. Sadeln och lite annat låg på gräset en bit bort. Reg nr GZU något. Får hoppas den som kraschade klarade sig bra

Stod en kraschad gammal silvrig/grå Suzuki mitt i vägen vid pizza baggeriet/hallonet. Sadeln och lite annat låg på gräset en bit bort. Reg nr GZU något. Får hoppas den som kraschade klarade sig bra

hörde en teori om att den va oförsäkrad, annars hämtas krockade fordon av kommunen.
två hojar smällde visst på vadsboleden igår också.

Kullen imorrn.

Va där.. Gubben skulle ha brutit nåra ben. Va la 45-50 års åldern tror jag.. Va lite borta i början men sen vakna han till. Enligt tidningen så skulle han vart på fyllan me:p

Hjulafton imorrn nån?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back