Samåkning Skövde

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Va där.. Gubben skulle ha brutit nåra ben. Va la 45-50 års åldern tror jag.. Va lite borta i början men sen vakna han till. Enligt tidningen så skulle han vart på fyllan me:p

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Hjulafton imorrn nån?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Jobbar sent idag tyvärr, annars hade de varit skoj att hänga på, vad för tempo är det som körs vid dessa samåkningar?

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Jobbar sent idag tyvärr, annars hade de varit skoj att hänga på, vad för tempo är det som körs vid dessa samåkningar?

Idag kördes mysigt glassätartempo , det blev jag och petter och robban , mycket gött va det , lukta på blommor o grejor , fast vi glömde ju äta glass

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Idag kördes mysigt glassätartempo , det blev jag och petter och robban , mycket gött va det , lukta på blommor o grejor , fast vi glömde ju äta glass

avslutning med shake på MAX borde va obligatoriskt.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jag åker en sväng då och då, men mest 10-20 minuters runda runt stan.
Grus på bråddetorpsvägen idag, från axvall hållet.

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Passa er för södraleden på dom ställena ny asfalt lagts... Rent av livsfarlig kan jag medela.

Tr1Me

Supra MKIV TT - 600hk / CBR 929RR
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 929
Hej gott folk!

Då har man köpt hoj igen. Nu? - tänker ni. Billigt och bra tänker jag :) Blev en Honda 929 ombyggd till streetfighter. Har totalt rivit ned elsystemet och gjort om då det var rena kaoset med mer eltejp än kablar.

Möjligtvis någon som har en E-märkt lampa att låna mig till besiktning?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0