Samåkning Skövde

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Suffer City
Hoj
XB12SX 2010
Marlean skrev:
slitpunkt.

Saken är den att jag verkligen hatar skinn, inte bara när det gäller ställ utan även vardagsjackor och annat, tycker det är tungt, varmt och otroligt obekvämt.
Hade tänkt köpa till bra ryggskydd till jackan i fråga att ha under eftersom det befintliga var lika med noll i säkerhet. Men annars så: Visst var den snygg? :tummenupp


vi har fått in den där jackan på MC-konsult om du vill komma & prova. samma pris. ryggskydd att stoppa i jackan ligger på 495:-, att spänna på sig från samma företag 1495:- . hjälm som alltid passar till allt: svart shoei xr 1000, finns också hemma. inser att man har väldigt lite att hämta på den här tråden jämte kompaniet förstås..! men du kan ju komma förbi & kika iaf! :)
 
Last edited:

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
vi har fått in den där jackan på MC-konsult om du vill komma & prova. samma pris. ryggskydd att stoppa i jackan ligger på 495:-, att spänna på sig från samma företag 1495:- . hjälm som alltid passar till allt: svart shoei xr 1000, finns också hemma. inser att man har väldigt lite att hämta på den här tråden jämte kompaniet förstås..! men du kan ju komma förbi & kika iaf!

:pannkyss
Tack så mycket, det ska jag göra. Alltid bäst att dubbelkolla så det blir rätt storlek ju. =) Och lättare att köpa något som man har provat.
 

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Ort
Skövde, tyvärr...
Hoj
Ingen & alla...
Marlean skrev:
:pannkyss
Tack så mycket, det ska jag göra. Alltid bäst att dubbelkolla så det blir rätt storlek ju. =) Och lättare att köpa något som man har provat.


Kolla på Konsult du...
Dom har i alla fall trevlig personal, till skillnad från kompani-killarna :tungan

Sen tror jag inte vi har den jackan inne ändå tyvärr
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Äh, fasen då! Att det ska vara så svårt att hitta en snygg jacka helt enkelt!?? Detta hade jag nog inte räknat med. Har kollat runt hela morgonen utan någon förändring, Jofamas är fortfarande den snyggaste jag har sett än så länge. Dags att ta en brunchbreak och få lite i magen.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Marlean skrev:
Äh, fasen då! Att det ska vara så svårt att hitta en snygg jacka helt enkelt!?? Detta hade jag nog inte räknat med. Har kollat runt hela morgonen utan någon förändring, Jofamas är fortfarande den snyggaste jag har sett än så länge. Dags att ta en brunchbreak och få lite i magen.

Tycker iaf du ska göra som den visa MoRgAn sa och köpa skinn istället :tungan

Tänk vilka fördelar det är med skinn tex din röv kommer bli mycket snyggare i skinn :D
 

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Ort
Skövde, tyvärr...
Hoj
Ingen & alla...
Marlean skrev:
Äh, fasen då! Att det ska vara så svårt att hitta en snygg jacka helt enkelt!?? Detta hade jag nog inte räknat med. Har kollat runt hela morgonen utan någon förändring, Jofamas är fortfarande den snyggaste jag har sett än så länge. Dags att ta en brunchbreak och få lite i magen.


Vi har den svarta "Tour Lady" om du vill prova...
Sedan kan du ju handla på Konsult eller beställa en röd av mig.
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Slappa skrev:
Tycker iaf du ska göra som den visa MoRgAn sa och köpa skinn istället :tungan

Tänk vilka fördelar det är med skinn tex din röv kommer bli mycket snyggare i skinn :D
Snygg röv i skinnställ? Jag tycker det snarare ser ut som om man skitit på sig med tanke på att det måste va extramaterial vid röven för att man ska kunna luta sig framåt.
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Inskickat av Slappa
Tycker iaf du ska göra som den visa MoRgAn sa och köpa skinn istället

Tänk vilka fördelar det är med skinn tex din röv kommer bli mycket snyggare i skinn

Det finns inte lack eller latex eller? ;) :rolleyes:
 

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Suffer City
Hoj
XB12SX 2010
Fick precis in Furiajackan från Halvarsson, lite snyggare än Tour Lady. Med Outlastmembran som fördelar värmen över kroppen.
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Är jag knäpp som inte ser vad ni ser tro? Dreas har också visat mig Furiajackan men jag tycker inte den var något speciellt precis? Då tyckte jag bättre om Tour.
 

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Suffer City
Hoj
XB12SX 2010
Marlean skrev:
Är jag knäpp som inte ser vad ni ser tro? Dreas har också visat mig Furiajackan men jag tycker inte den var något speciellt precis? Då tyckte jag bättre om Tour.

hm.. för min del beror det nog på att jag vet att jag kommer att sälja MÄNGDER av tourjackor till lite för runda tanter som åker bakpå viragos i sommar.. ;)

men det är ju skillnad, DU skulle nog vara jättefin i den! :tummenupp
 

1264

Killen mè VORen
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Skövde
Hoj
vor såld,gsxr,cr500 2st,rd,moppar:alla till salu,nästan
Fin hoj i senaste nr av bike, MKM 278. Den är nämligen min!
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Haha! Köpte just Bike idag för att fjäska lite för Dreas, vad kul, då ska vi kika extra noga på den då. =)
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
[KoRn] skrev:
Ja.. Den blev lyckad.
Saknas lite tjejer dock.... hittade ett långhårigt, hemskt våp där bland bilderna, men hon var inget vidare snygg :hihi


ni kan lägga upp en bild på mig... :lol om jag är snygg nog... :rofl
 

1264

Killen mè VORen
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Skövde
Hoj
vor såld,gsxr,cr500 2st,rd,moppar:alla till salu,nästan
Sidan 34!
Nu ska jag sälja grejjer, till salu: VOR-02, XJ 600-84, YZ-87, Saab 900-88
Varierande skick.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top