en helgalen mercakombi
Klart trevlig spontantur - lite mycket grus stundtals, och en helgalen mercakombi ( ), men i sällskap med så gött folk är det lätt att hålla uppe humöret i alla fall.
Kan nog bli en tur imorgon med, bäst att ta vara på finvädret.
JD lär panikmecka bakdäck, wheelandet tar ut sin rätt tror jag visst.
/J
Det blev en liten mystur ikväll. Jag, JackDaniels, SGM och Gixxerchrille (?).
Kanske hakar på imorgon om det inte är FÖR fint väder.
Klart trevlig spontantur - lite mycket grus stundtals, och en helgalen mercakombi ( ), men i sällskap med så gött folk är det lätt att hålla uppe humöret i alla fall.
Kan nog bli en tur imorgon med, bäst att ta vara på finvädret.
JD lär panikmecka bakdäck, wheelandet tar ut sin rätt tror jag visst.
/J
Ja blev en fin vända på lite blandade vägar mot Salahållet, Riktigt kul! Var ju lite mindre roligt när jag å Geiger höll på att parkera hojarna inuti bagagen på en mercakombi, som sekunderna senare höll på att få ett stycke SGM rätt in i sidan Karln som körde den bilen lär inte haft många rätt
Har lite meck i morgon förmiddag så det får bli en tur på efftermiddagen.
Kl 13.00 på station hinner jag till.
Har nu besiktat samt servat hojen, så jag funderade på att hänga med på ngn gemensam körning och lära mig lite nya vägar samt lära känna hojåkare i stan.
Undrar därför (som "inflyttad") vilken "station" du syftar på? Tågstationen eller ngn annan?
Annars varit på after work på Blue Moon Bar ikväll, där maten var slut men dock inte ölen. Så känner jag mig kry imorgon dyker jag också upp till kl 13 (bara jag vet var jag ska komma).
Det där med bilen som svängde vänster lät inge vidare, tur att ingen skadade sig..
Antar att det blir landsvägs körning för er imorrn?
Om ni mot all förmodan skulle köra runt lite i stan så kanske man kan smyga med lite
Kanske lite fler sporthojjan än gixxerchrille som vill köra lite mot kvällen också?
Vore väldigt trevligt om fler vill hänga på
Jag föredrar en kvällstur iaf. Dock så är jag inget för att köra runt i stan.
Får jag lov att ifrågasätta val av mötesplats också?! Från vilket håll man än kommer, så tar det ju 10 minuter att traggla sig igenom stan ner till stationen, och likaså när det är dags att dra iväg på turen, som i regel inte innefattar stadskörning. Tunbytorp, Erikslund, Hälla etc, vore inte det smidigare? En mack är ju inte heller en dum idé, med tanke på att vi ändå kör petroleumslunkande monster.
Har lite meck i morgon förmiddag så det får bli en tur på efftermiddagen.
Kl 13.00 på station hinner jag till.
Jag föredrar en kvällstur iaf. Dock så är jag inget för att köra runt i stan.
Får jag lov att ifrågasätta val av mötesplats också?! Från vilket håll man än kommer, så tar det ju 10 minuter att traggla sig igenom stan ner till stationen, och likaså när det är dags att dra iväg på turen, som i regel inte innefattar stadskörning. Tunbytorp, Erikslund, Hälla etc, vore inte det smidigare? En mack är ju inte heller en dum idé, med tanke på att vi ändå kör petroleumslunkande monster.
Najs tur det vart! Som ni märkte så åkte jag tråkvägen hem från Munktorp. Hur gick det för petroleoumhaveristen till slut? Tänk att man missar allt det roliga!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|