Ravetrancer
Now even more badass!!!
det numret finns bak på svenska kreditkort.....
Kolla noga, det brukar stå stå till höger under magnetremsan
Kolla noga, det brukar stå stå till höger under magnetremsan
men hallå, du får ändå inte sålt dina grejer för 450 kr.......det e ju fan ockerpriser.majtii skrev:Går bra det där...
Bingo skrev:Liten uppdatering...
Det strular tyvärr med beställningen. Det är något "CVV"-nr som skall finnas på baksidan av kortet som skall fyllas i deras beställningsformulär. Ett sådant nr verkar inte finnas på svenska kort. .....
men hallå, hjälpte inte operationen p åögonen *ironi*Freppa skrev:Titta noggrant. Det står på baksidan av kortet. Ring om du vill ha hjälp.
/Freppa
Ravetrancer skrev:men hallå, du får ändå inte sålt dina grejer för 450 kr.......det e ju fan ockerpriser.
Snart köper jag komponenter o lödar ihop skiten o säljer för 20kr om du tjatar
Ravetrancer skrev:Snart köper jag komponenter o lödar ihop skiten o säljer för 20kr om du tjatar
Bingo skrev:Baktill finns dels de fyra sista siffrorna på kortnumret, dels ytterligare tre siffror (formen XXXX XXX). Jag har testat båda varianterna men ingen av sifferserierna accepteras.
Freppa: det finns inget nummer man kan ringa. Det finns bara en maillänk till "sales support".
Edit: Majtti, sluta spamma.
Håller med, tyckte fan att hojen gick sämre med tremodden inkopplad, utan tremod är det bara att rycka lite i styret på trean så går den på slangen och med den var det betydligare svårare att göra samma sakMcRae skrev:jag köpte en tre från gixxer.com. men jag har fan inte märkt nån skillnad..
mer svårstartad bara
ska installera en brytare själv..
eller ta bort skiten..
Jepp, nu är det klart Bra va!majtii skrev:Verkar ju gå bra det där...
Jag har nyligen köpt en av majti och det gjorde mer skillnad än PC2an känns det som. Mycket bättre klipp på de lägre växlarna. Inga startproblem alls. Något ojämn gång efter kallstart bara. Jag rekommenderar den!norrlansguld skrev:Blir det någon märkbar skillnad?
Någon som testat på en äldre gxr 98-99 och kan beskriva skillnaden?
Gulsnabbtrajja skrev:Fan också. Snål o sniken som man är så tänkte jag knåpa ihop en egen enligt de ritningar som tidigare fanns på JSD sidan. Nu har dom ju tagit bort skisserna på installationen. Nån som var smartare än jag och laddade ner dessa bilder? Skulle tacksamt ta emot den då.
Same shit, different name...Freppa skrev:Den här är till Gixxer1000
Tack för detsandstream71 skrev:Min montering med bilder och lite info: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=48002
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|